[XOne] Civilization Revolution

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 23 mei 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben klaar met de game: 1000/1000. Zie voor meer info even het achievement topic, heb de komende dagen even geen tijd. ;):'-(

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    gratz met je 1000 points.

Ik zat gisteren op king te spelen met één stad. Had als volk de Fransen en me stad was lekker aan het groeien en was constant aan het vechten (wou de achievement halen)

Op het laatst lukte het me niet één van de overwinningen te krijgen dus dacht. Joh dan ga ik gewoon voor de eerste plek omdat ik overal vooraan sta.

Score was als volgt

Domination victory: Niemand stond vooraan want iedereen had zijn capital nog (de russen, Mongolen, arabieren en grieken waren mij alleen maar aan het aanvallen maar mijn tank legers met great general en zes skills waren niet echt te verslaan en me steden lagen vol met moderne infanterie legers)

Economic --> stond een stuk voor op Ghengis en vier op de andere

Tech --> stond gelijk met de Grieken

Cultural --> vier voor op de rest

Is het spel afgelopen wint Ghengis een domination victory. Ik echt van WTF? is dit altijd zo. bleek dus van wel.

Heeft iemand tips hoe achievement met 1 stad te krijgen. Want op één of andere manier genereer ik niet genoeg cultuur of geld om te winnen

Edit: lees net op een site dat je wel steden mag veroveren --> alleen geen settlers gebruiken. Damn dan was die game makkelijk geweest met tanklegers liepen overal overheen. Probeer het wel een keer met de mongolen --> al die barbarian villages worden dan steden.

Laatst bewerkt: 23 jun 2008
  3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pffoe, nice gedaan man ;)

@ Sith_Vegeta, ik wil binnenkort ook ff die achievement van die One City op Hard halen. Je mag idd gewoon steden overnemen en met die Mongolen is het extra makkelijk.
    Ik zit nu op 555/1000.

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja heb hem vanmiddag gedaan. Als je steden mag overnemen is hij te simpel. Heb ook de achievement voor duizend AD gewonnen gehaald op king. Nu alleen nog alle deity achievements, de great persons en een paar van die civs

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... Game is toch niet zo'n hit he? Maar weinig mensen praten hier erover...

Jammer... Blijkt maar weer hoeveel mensen alleen actie met guns en bloed willen spelen... En de echte spellen met diepgang negeren...

6. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het ook te maken heeft met het feit dat er deze tijd ook veel andere goede games uitkomen. Wil op het moment ook wel een paar nieuwe games kopen waaronder Civilization Revolution maar ik heb op het moment gewoon weinig geld. Hopelijk verandert dit binnenkort en kan ik ook van deze game genieten. ;)

7. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had de demo gespeeld van deze game, maar ik vond het toch net iets te simpel en te snel gaan. Ik heb dus maar besloten om voor 20 euro Civilization IV Complete op te pikken, net klaar met een 'Small' map en daar heb ik meer dan 10 uur over gedaan....:p

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Vind op zich de snelheid van het spel wel relaxt. Je kan lekker snel bouwen en vechten. Enige wat me tegenvalt is dat de maps zo verdomd klein zijn.

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is eigenlijk precies wat ThaBest al aanhaald. Met een kleine kaart was hij al 10 uur bezig.

Op het moment dat de grond verdeeld is, dan moet je gaan vechten of op andere manieren de winst behalen, dan hoef je geen troepen meer te transporteren (mits je niet voor de vrede gaat uiteraard) en dan gaat het allemaal een stuk sneller.

Wanneer je map dus 2x zo groot wordt, ben je ook 2x zo lang bezig om de grond te verdelen en ik denk dat de spelduur dan exponentieel toeneemt.

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hoop dan dat ze wat grotere mappen erin gaan gooien. Volgens mij komen er dan wat betere veldslagen. Had laatst een super productie stad (240) die alles gebouwd had en toen infanterie eruit gepompt. Aangezien ik een barrack had + een great person die me upgrades gaf liep ik zo hard over de vijand heen gesteund door me tanks. Was wel cool maar te makkelijk
    .

Iemand zin om binnenkort een potje tegen de comp te doen met zijn twee?. HEb het nu een keer gedaan maar die persoon moest zo vroeg weg dat het jammer was. Heb vanavond wel de tijd voor een potje namelijk

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand intresse in een online game?

btw duizend points zijn ook binnen!

12. Bromsnor

Bromsnor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren aangeschaft op aanraden van een vriend en absoluut geen spijt van, zeer vermakelijke game. Die Sid weet wel hoe ie leuke games kan maken.

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Als je binnenkort een potje wil doen moet je maar pmen. Zijn beetje weinig mensen online of ik speel op verkeerde tijden

14. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem inmiddels ook binnen, wel op de PS3 ;)

15. Bromsnor

Bromsnor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk die achievements te halen tijdens het spelen van scenarios? Online multiplayer lijkt wat lastig aangezien er niet zoveel spelers zijn en de potjes vaak lang duren; quiters.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja achievements kunnen ook in die scenario's behaald worden.

17. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de demo gedownloaded. Is het de bedoeling dat het spel best moeilijk is want ik kom er nie doorheen, omdat ik veel dingen niet snap.

18. Bromsnor

Bromsnor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks AntraXxX.

Ik vind juist dat de computertegenstander op een gegeven moment niet meer zo sterk en moeilijk is. Weet iemand hoe die handicap precies werkt?

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    de achievements in scenarios halen is zeer aan te raden btw. Heb me laatste vier achievements daar gehaald. Vond het echt een cool spel en hoop dat er nog wat extra rassen komen. Vond de achievements ook wel cool want heb zo wel met elk ras gespeeld.

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een relatief gezien complexe game, maar je moet even voorstellen dat dit de uitgeklede makkelijke versie is. De PC versie is nog een flinke stap uitgebreider :)

Als je iets niet snapt kan je het hier ook vragen hor, het is dan wel een demo en je zal denk ik de game niet kopen omdat je het niet snapt, maar misschien met onze uitleg dat je toch een zwak voor de game krijgt :)

Deel Deze Pagina