Om er nog maar even over doortegaan;
ik stond met Schotland in de have finale van zo'n online tournooi, ik speel tegen Kroatie en ik win 6-0, hij leaved niet, de wedstrijd wordt gewoon uitgespeeld, kijk ik ik op de ranglijst. sta ik nog steeds in de halve finale en de wedstrijd is nooit gespeeld!!
ik speel nog een keer, nu tegen duitsland. ik sta 1-0 voor en het is een spannende wedstrijd. in de blessuretijd krijg ik een penalty nadat hij mij ongelukkig van achter neertrapte omdat ik wegdraaide, hij is pissig en leaved wanneer de scheids naar de stip wijst, opeens loopt hij helemaal vast. ik zie linksonder het icoontje wat betekend dat hij leaved en mijn scherm staat stil ik kon niks meer doen.
ik doe hem 10 minuten later uit en weer aan en ik sta weer in de halve finale!!!
vervolgens speel ik tegen zwitserland, ik kom 1-0 voor en na 10 minuten trekt hij doodleuk de stekker eruit omdat hij voor de 15 minuten niet meeteld. gvd wat een kut spel is dit online, als je verliest laat je het vastlopen zodat je niet verliest!!! hoe kan je nou ooit winnen gvd
gelukkig heeft Joene me in een playermatch opgevrolijkt door mij met 6-0 te laten winnen.
Klik om te vergroten...