Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Vanuit de startpost...

Belangrijke opties:
    - Offline Players: 1-4
    - Co-op slitscreen (2 players)

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nog een kleine 2 weken tot de release. Ik heb het spel al een aantal keren gespeeld op de pc. Mijn broertje heeft hem. Maar die speelt 24/7 World of Warcraft, dus ik krijg nooit de kans om UT3 te spelen. Maar binnenkort op de 360. Ik heb het idee dat de meeste 360 bezitters niet op dit spel zitten te wachten. Maar qua online knallen vind ik dit toch 1 van de beste spellen.

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nee, want die wachten op Fallout 3 en Fable 2:) Haha:9

Ik persoonlijk vind Unreal altijd te chaotisch. Toch denk ik als deze een euro of 30 kost ik hem wel haal;) Zeker omdat het toch gewoon dikke fun is:)

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik denk dat als deze game op dezelfde data kwam als op de PS3 en PC, dat er dan wel meer mensen waren die de game zouden willen hebben. Nu is het een beetje laat, net zoals met Quake Wars.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wat ik denk dat ze gewoon te lang hebben gewacht met de 360 versie uitbrengen, de echte Unrealers (waaronder ik zelf) hebben de game al lang en breed op de pc gespeeld. Waarom moest Epic zo moeilijk doen om deze titel gewoon naar de 360 te zetten, ja die lul smoes van "op de 360 hebben ze Gears..." Die niet gaat verschijnen op de PS3, dus had deze titel ook gewoon gelijk op de 360 kunnen uitkomen. Nu zullen ze zien dat de verkoop aantallen heel erg gaan tegenvallen op de 360...

Jaja die gast hierboven zegt hetzelfde... ja...

6. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is juist de game waar ik sinds GoW op wacht deze game moet ik hebben :)

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niet wachten op deze game, ik heb hem trouwens ook al besteld op gamehubs :). Ik hoop dat ik hem rond de 7de krijg, ik heb er veel zin in!

8. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een game die ik gewoonweg niet bestel puur omdat je dan niet zeker bent dat je ehm die dag hebt deze game haal ik uit de winkel voor de winkel prijs!!!!!

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach hoezeer ik er ook naar uitkijk, ik heb wss iets daarvoor Brawl gekocht, ik heb Ninja gaiden 2 nog niet zo lang en ik vind het wel lekker om voor een laag bedrag de game thuis te ontvangen. Als ik dan nog even moet wachten, so be it ;)

Tegen die tijd is het wel leuk als je me toevoegt op xbox live. Dan kunnen we co-oppen enzo!

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik weet niet of ik hem haal. Wil eerst weten of het goed loopt online. Quake Wars viel op dat punt namelijk erg tegen. Als hij lagvrij is wat bij een spel als UT belangrijker is dan de meeste shooters vanwege de snelheid dan haal ik hem zeker.

11. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan deze niet met qauke wars vergelijken qauke wars is gewoon battlefield met een qauke jasje niets meer.

Je kan deze titel beter vergelijken met qauke 4 ;)

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik haal deze wss ook wel op 2/3 juli ff in de winkel. Ik kan niet wachten. :D

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik weet precies hoe UT 3 en Quakewars zijn maar ik had het niet over de gameplay.

Ik had het over de online mogelijkheden en de lag.

14. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Speel unreal nu al een poosje op de ps3 en quake wars alleen de demo op live.
    Unreal is een heel ander soort shooter en is lekker snel dit in tegenstelling tot quake wars.
    Op de ps3 in ieder geval loopt deze game echt als een trein en geen laggy games en ook kwa opties is hij uitgebreid.
    Ja je kan geen classes keizen net zoals in qw maar het spel met de orb is leuk en verslavend.

15. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die datum van UT al officieel vastgesteld? en zo ja, kan je em dan alleen bij de echte game-winkels kopen, of ook gewoon bij dynabyte of dixons. Die heb namelijk hier alleen maar|:-

Owja ik heb ook nog een intertoys, miss dat ze em dan daar hebben\o/

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De datum in Europa is 4 juli. En hij is ook gewoon verkrijgbaar bij Dynabyte en Dixons.

17. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel raar, op de sites van die winkels staan hij er nog niet bij, ook niet bij verwachte software. Ahja we zien wel he, ik heb wel zin in nog een goede online game na CoD4 en Halo 3:thumbs:

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ga dan voor Bad company.of je moet fan zijn van unreal.ik vond die op de ps3 niet goed

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    blijft een kewsite van smaak maar Bad Company vind ik geen goede aanrader. Het lagged enorm online en het is zo anders dan UT 3.

Het zijn allebei shooters met voertuigen en daar houdt de vergelijking dan ook op.

20. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Bad Company vind ik echt een ruk demo en ik heb UT3 ook op de ps3 kmoet zeggen dat hij heerlijk speelt dus wat jij zegt is erg krom je moet je persoonlijke smaak er niet bij betrekken ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina