[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zo, ik heb zojuist act 4 bereikt. Wat een spel zeg! _O_ Het verhaal is zo ontzettend goed (en diep) uitgewerkt. :eek: Nu eerst even een korte pauze houden en dan weer snel verder spelen. :D

2. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    zo act 3 was wel heel erg kort mischien 45 min spelen ofzo
    act 4 begint wel weer heel erg bruut

3. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Act 3 was idd erg kort. Vooral na act 1 en 2 die beiden toch wel de nodige uren gameplay boden. Maar act 4 en 5 zijn voor mij persoonlijk één van de hoogtepunten in de geschiedenis van videogames (eigenlijk de hele game van begin tot eind, maar als ik 2 acts moet kiezen, dan toch 4 en 5). Er is gewoon geen één andere ontwikkelaar die op deze manier een verhaal uit de doeken kan doen!

Ik ga verder niets verklappen maar als je de andere delen uit de MGS reeks hebt gespeeld kom je hier een paar leuke verassingen tegen! Let vooral op de kleine details.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben nog in act 1 en nu is het voor mij al HET spel van de nextgen tot nu toe. De lat is echt een stuk hoger komen te liggen. Heerlijk.

5. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    zoooo net klaar met act4

pff heb bij elke eind filmpje paar traantjes gekregen man
    dit is niet normaal meer
    dit is geen spel het is meer een interactieve film ofzo
    ik kan het niet genoeg blijven zeggen maar dit is echt het beste spel ooit die ik heb gespeelt \o/

damn wat een spel _O__O__O__O__O__O_

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Best.... game.... ever!!!

Vanmiddag uitgespeelt in 14 uur en 40 minuten.
    Scorpion rank.

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.. we zijn verwend wanneer het op graphics aankomt op de huidige consoles, maar serieus... elke developer/game maker MOET MGS4 spelen om te begrijpen dat er meer is dan mooie graphics.
    Het verhaal is erg diep, episch en soms grappig.. maar ook ontroerend.. ik van vooral het eindfilmpje erg mooi gemaakt met vooral die muziek erbij... prachtig om te zien en om te horen.

Ik zal me verheugen op games zoals COD5 en GOW2 om maar wat te noemen.. maar ik ben bang dat de verhaallijnen van dit soort topgames LANG niet kunnen tippen aan die van MGS4.. dat is harstikke jammer, want games zoals MGS4 zijn meer dan welkom, dat is niet gewoon domweg wezens neerknallen die de wereld willen veroveren, maar dat is echt een interactieve film die wel 20 keer weer kunt bekijken zo goed.

8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    wat moest je doen om scorpion rank te krijgen sOkkie? ik heb hem nu 2 keer uitgespeeld maar bleef maar 1 rank krijgen.. eagle geloof ik, dat was omdat ik veel headshots gaf.

9. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik ook vet vind dattie geen bugs en glitches enzo heeft
    meeste spellen krijgen gelijk na paar weekjes een patch
    maar mgs4 is gewoon perfect geen foutjes niks

10. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Eagle is veel hoger dan Scorpion. :p
    Maar hier is een hele guide met alle ranks en wat je er voor moet doen:
    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?p=961158

11. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
  12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    is de game bij jullie heel erg donker op sommige plekken. Dan bedoel ik irritant donker, lijkt wel alsof het niet zo hoort. Vooral bij act2 in het begin merkte ik het op. Ik moet de ingame brightness op zn hoogtst zetten en dan nog zijn sommige stukken donker.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hoe komt het dan dat er in act 2 grassprietjes door mij hoofd staken en dat ik act 4 mijn arm door de lift ging :+.

Te lui om het terug te typen:

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hey dudes,

Ik heb mgs1,2,en 3 allemaal gespeeld,maar volgde het verhaal nooit echt helemaal.

Nu vroeg ik mij af moet je het verhaal van MGS echt goed snappen om optimaal van deeltje 4 te kunnen genieten?

Of valt dat allemaal wel mee?

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je moet het wel aardig snappen, maar niet perfect tot in de details. Je zult dan alleen enkele kleine details die in deel 4 naar voren komen wat minder snappen.

Zelf zit ik al sinds een week in Act 4. Ik denk dat ik de game snel weer op ga pakken, ik heb alleen zo weinig tijd op het moment :mad:

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Van mensen die niets van de verhaallijn kende hoor ik toch dat ze hebben genoten van MGS4. Dus het kennen van de verhaallijn is een pluspunt maar verre van noodzakelijk.

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren in ACT 4 beland.
    Vond het eindfilmpje van ACT 3 wel super hoor jezus wat een spektakel.
    Ik vond het echt geweldig hoeveel militairen er op de kade stonden en Liquid die bewegingen met zijn armen.. super indrukwekkend

Vanavond maar is verder spelen :)

18. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    heb em uit
    het had geen bing bang finish kwa einde
    wat ik had gehoopt
    maar jah dit was ook niet slecht

maar alsnog beste spel ooit

nog nooit zoveel traantjes gekregen bij een spel of film als bij deze :'-(

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Leuk dat ze nu zo een pack hebben met een PS3+MGS4 voor 439,-
    Maar het is wel de 40 GB versie die geen PS2 en PS1 spellen kan afspelen.
    En wilde juist de PS3 hebben die wel die optie had.

En nu hoor ik ook nog eens dat de 60 GB niet meer gemaakt word.Is dat zo?
    En zijn er evt nog andere PS3 versies die wel backwards compatible zijn?

Mvg,

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ja dat heb ik gedaan, maar in act2 heb ik toch nog het gevoel dat sommige plekken niet zo donker hoeven zijn.
    En is het in act2 nacht? Ik dacht echt gewoon overdag, ik heb de brightness helemaal licht gezet. Maarja in de instucties staat dat je de brightness zo hoog moet zetten totdat je elke stukje vh balk apart kan zien. Nou dat zie ik pas als ik de brightness zo hoog zet dat het spel onrealistisch licht wordt.
    maarja ik ga ook wel met me tv settings spelen, ik MOET dit spel zo perfect mogelijk spelen:)

Als je iets niet snapt kan je sowieso de mgs database raadplegen die in de store te downloaden valt.
    maar veel characters uit vorige delen komen terug, dus als je die niet kent dan ga je minder op in het verhaal. Ook gebeurtenissen in vorige delen komen in deel 4 naar boven.
    Dus wil je optimaal genieten dan is het wel een must dat je het verhaal enigzins snapt. Het hoeft natuurlijk niet, je kan mgs4 ook spelen met de gedachte dat liquid ocelot gewoon een terrorist is die mensen vermoord en gauw dood moet. Maar dan geniet je natuurlijk niet optimaal ;)

Laatst bewerkt: 23 jun 2008

Deel Deze Pagina