Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    probeer is je stroom van de xbox af te halen, en er opnieuw op te zetten. misschien dat het helpt. en anders Helpdesk bellen.
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja ik dacht zo aangezien mijn xbox vorige week vrijdag is verzonden, en hij maandag ook al in Frankfurt was. Dus dat is precies de zelfde route. En nu is die ook op vrijdag verzonden, dus is de kans dat ik hem morgen heb toch ook aanwezig? Ja dat is mijn ingeving :+
     
  3. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    De 17e opgehaald voor m'n deur. Aardig snel.
     
  4. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen in mn xbox opgehaald, tot gisteren stond de status op de site nog op "Servicecentrum wacht nog op apparaat",
    zojuist stond hij opeens op "Apparaat verzonden naar de klant - Je console is gerepareerd of vervangen. We sturen de console naar je terug".

    Ik gebeld naar de servicedesk om te vragen om een trackingnummer, die hadden ze. (bleek dat het trackingnummer ook al op de statuspagina van de site stond, dus een belletje was eigenlijk overbodig), maar als ik hierop klik, dan staat er op de site van UPS het volgende:

    >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.


    Hebben meer mensen hier last van?
    Moet ik nu de servicedesk bellen of is het bij UPS gewoon nog niet verwerkt en staan ze vandaag of morgen gewoon voor mn deur?
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    Ik had dat ook. Na een paar uurtjes verandert dat ;) Volgens mij verandert dat pas zodra de chauffeur begint met rijden.
     
  6. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok zoiets dacht ik ook al!
    Thnx voor je reactie!
    Met een beetje mazzel is mijn xbox morgen alweer terug!

    Bij mij zag ik overigens geen nieuw serienummer staan, dus waarschijnlijk heb ik mijn oude xbox weer terug, gerepareerd welteverstaan!
    Of kunnen ze het serienummer ook overzetten op een nieuw model?
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Serienummer overzetten gaat niet ;) elke xbox is uniek.
    Ik hoop dat je je xbox morgen terug hebt!
    Alhoewel, die van mij is vrijdag opgestuurd geworden naar mij. En dat trackingnummer werkte die vrijdag middag al. Dus dan moet hij al onderweg zijn. Ik post hier wel of ik hem vandaag heb. Is dat niet het geval, dan denk ik dat jij ook nog even moet wachten aangezien die van mij eerder is verzonden. Kan natuurlijk een uitzondering zijn dat jij hem eerder krijgt. Maar in principe zou ik hem eerder moeten hebben als jou, dus ik laat je iets weten :)
     
  8. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar weer een bijna een jaar te kunnen genieten van mijn xbox 360 heeft ie plotseling weer ring of death... Heb hem 2 keer nog weer kunnen herstarten en toen deed hij het maar nu doet hij het helemaal niet meer. Zal Microsoft weer moeten bellen...

    November 2006 : Aankoop Xbox 360

    Juli 2007 : 1e keer Ring Of Death
    Status : Naar drie lange weken had ik hem weer terug weer terug

    Juni 2008 : 2e keer Ring Of Death
    Status : Ga nu bellen...
     
  9. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het ook!
    Wel snel, maar die gast bij de servicedesk zei ook dat ze een versnelde procedure gingen doen, omdat dit mijn 4e xbox360 word!
    Ik hoop dat die van jou vandaag binnenkomt, dan zal ik hem misschien morgen weer in huis hebben!

    Keep me posted!:thumbs:
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ga UPS eens bellen en vragen hoelang het ongeveer duurt, dan weet ik wanneer ik thuis moet zijn aangezien mijn ouders de hele dag werken.
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Net even naar UPS gebeld, Ik kan hem morgen verwachten :)
     
  12. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn goeie berichten!
    Wanneer heb jij hem opgestuurd?
     
  13. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook even gebeld kan hem ook morgen of overmorgen verwachten.
    Natuurlijk omdat het weekend er tussen heeft gezeten,wist ook niet dat ze op zaterdag niet werken.
    Hij stond ook nog niet gescand zei die man ,dus waarschijnlijk ligt hij nog in duitsland.
    Maar dat snap ik dan niet want op traceergegevens staat verzonden naar arnhem.
     
  14. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 gekocht februari 2006.

    Donderdag 12 juni (2008) 1e rrod, vrijdag! 13 juni opgehaald en donderdag 19 juni weer terug met nieuw mobo en dvd :thumbs:

    Helaas afgelopen zaterdag alweer kapot (rrod) en wordt nu vanmiddag weer opgehaald. Deze keer mag ook mn voeding mee.
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    Vrijdag 13 juni ;) jij?
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    wow.. bij mij ook de 13de verzonden.. en ik kan hem morgen, misschien woensdag verwachten... lekker raar
     
  17. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag 19 juni!:D
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    zozo.. lekker snel! pfoe, ben ik nu ook nog ziek.. de hele dag maar thuis vervelen.. lekker :D
     
  19. Zarzius

    Zarzius Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja.. 2 Weken geleden op Dinsdag, gaf mijn 360 het na 2 jaar op..
    De Vrijdag daarna (in dezelfde week), kwam UPS hem halen..
    De week daarna was hij gerepareerd, en staat er sinds afgelopen zaterdag: ''Ontvangen factuur gegevens'', en '' Verzonden of gefactureerd op: 21/06/2008''.

    Dus, ligt hij al klaar voor verzending? Of wat is er nu aan de hand..
    Ik wil hem wel zo snel mogelijk terug.. Heb er morgen al 2 weken niet meer op kunnen spelen!

    Ik hoop ook een vergoeding te zien van Microsoft.. :confused:

    MvG,

    Zarzius
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Kerel, we zitten echt precies in de zelfde situatie! :) mijne ook vrijdag 13 juni opgestuurd, en sinds zaterdag ( de 21ste ) de status op : ' Ontvangen factuur gegevens'
    Laat me je gerust stellen. Ik heb toestrax even UPS gebelt, en ze konden me vertellen dat ze het waarschijnlijk vandaag gingen ophalen in Frankfurt , en ik hem morgen weer in huis heb. Dit geld denk ik ook voor jou! :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina