Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Straks nog maar eens even BF:BC. Ik heb er wel weer eens zin in.

Ik zit heel erg te twijfelen tussen 2 games om te kopen. Civlization Revolutions of Battlefield : Bad Company. Ik vindt het beide, hele leuke games. En Civ Revolution ben ik heel nieuwschierig na hoe het na 1250 AC speeld.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Score telt niet door en ranks hebben niet alleen met score te maken maar ook met awards!

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    10 tegen 1 dat hij morgen wel ergens te koop is. Ik ga wel op jacht morgen en de rest van de week. Heb wat geld over dus ga hem zeker halen, jammer is dat de premies van de maand juli ook nog moeten komen. ;)|:-

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet toch wachten op play.com dus zal hem zeker niet morgen hebben al word de game vanaf 23 juni verzonden dus het is dinsdag mogelijk!

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoezo, dat was toch juist heel de bedoeling van die demo? Ik dacht dat de punten juĂ­st doortellen in de full game.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Punten of dergelijke hebben nog nooit doorgeteld van een demo naar full game, dus bij deze game ook niet :9. Rank 25 in de full-game zal echt een pain in the ass worden.

7. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Heeft iemand anders nog een probleem met online, ik krijg de hele tijd 'Failed to create account' als ik multiplayer probeer te spelen...

Al kan ik me wel uren vermaken met het muziekje in het menuscherm :)

8. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een klein vraagje:

Als je bij unlocks kijkt in de demo dan zie je bij alle types ( assault, recon etc.) al 3 wapens staan die je hebt want die zijn wit.

Ik kan er alleen bij allemaal maar 1 kiezen als ik ga spelen.

Is dit alleen zo omdat het een demo is en dus in de volledige versie wel allemaal beschikbaar?

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    als je een rank up gaat, krijg je 1 punt, waardoor je een wapen kan unlocken

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand hem al in de winkel gezien?

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is ie niet de 23e in amerika uit en de 27e in europa ofzo? Want volgens play.com komt hij pas de 27e uit.

12. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ben bezig met het een en ander.....media fart (die met alles te laat is) heeft hem uiteraard nog niet.

denk wel dat ik hem vandaag ergens scoor maar waar precies weet ik nog niet.....zal wat laten horen als ik wat weet want ik ben al links en rechts aan het bellen.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij wordt vanaf de 23e verzonden in Europa.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wel? Dan heb ik hem morgen binnen. Op play.com staat anders de 27e.

Laatst bewerkt: 23 jun 2008
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Release is op de 27e maar online shops versturen hem vaak eerder zodat jij hem ook op de 27e hebt :) Ergens had ik gelezen dat ze in Europa tussen de 23e en de 27e werden verzonden.

16. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of de retail versie ook zo laggy is op de 360. Op de ps3 was de demo lagvrij. Misschien omdat het op Live drukker is op de servers ofzo?

Hoor graag van jullie, zodat ik kan beslissen op welk systeem ik hem ga kopen:)

17. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een klein vraagje:

Als je bij unlocks kijkt in de demo dan zie je bij alle types ( assault, recon etc.) al 3 wapens staan die je hebt want die zijn wit.
    Je kunt daar ook niet opklikken en ze unlocken want ze zijn dus al geunlocked.

Als ik een game ga spelen online, dan kan ik alleen bij alle types(assault, recon etc.) maar 1 wapen kiezen i.p.v. de 3 die ik hierboven noemde.

Is dit zo omdat dit een demo is en daarom niet alle wapens beschikbaar zijn?

Ik heb het over de bovenste rijen met wapens, onderin staan die wapens die je kunt unlocken maar daar heb ik het dus niet over.

Laatst bewerkt: 23 jun 2008
  18. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Als we het over hetzelfde hebben, zou je die ook moeten kunnen unlocken :)

19. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    van de reguliere winkels,speelgoedzaken,dixons etc etc krijg ik te horen dat hij pas de 26ste in de winkels ligt.wellicht dat een locale gameshop die hem elders aangeleverd krijgt iets sneller is.

20. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Maar dat kan dus echt niet:9

Je heb toch in dat unlock menu eerst die tekentjes van alle types(assault, recon etc.)

Daaronder staan bij alle die types 3 wapens en die zijn al wit gekleurd en kun je ook niet unlocken.

Dan krijg je daaronder geloof ik die find all five wapens, en daaronder krijg je alle wapens en gadgets die je kunt unlocken.
    Die zijn ook niet wit gekleurd maar grijs.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina