Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zijn wapens die verschillende facties gebruiken. In de demo heb je maar 1 factie dus kun je die niet gebruiken. Ze staan alleen unlocked zodat je weet dat je er in de volledige versie niks voor hoeft te doen.

Had in het begin wat lag. Ik weet dat de server dedicated servers van EA zijn dus niemand host de game zelf. Verwacht dat er ij de 360 versie iets meer lag is maar dat komt omdat er veel meer spelers online zullen zijn. Ik zou voor 360 versie gaan omdat er dus meer mensen spelen.

Laatst bewerkt: 23 jun 2008
  2. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met factie?

Dus als ik vrijdag ga spelen kan ik bij elk type al zowiezo uit 3 verschillende wapens kiezen?

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    net mijn gameshopje aan de lijn gehad die tot nu toe voor mij absoluut de snelste is met releases van games.

bad company staat idd voor de 26ste en op zijn vroegst komt hij dan morgen of overmorgen binnen met de post......fuckieduckie...had hem vandaag wel willen hebben.

iemand anders hem dan al wel zien liggen.......stamp het dan hier ff neer aub.

4. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al een winkel gevonden die de Gold Edition / Limited Edition van BC gaat verkopen de 26e?
    Net gameplayer (Gouda) gebeld en die zeggen dat ze em niet binnen krijgen van de groothandel en dat niemand in europa ze krijgt? Op play.com is de gold edition ook niet te vinden..
    Iemand een adresje waar ze de Gold Edition wel gaan verkopen ? \o/

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie het als bv. de Russen, Europa, VS etc ze gebruiken dus verschillende wapens. In de volledige game ligt het eraan welke factie je dus bent. Je kunt dus niet als 1 factie uit alle 3 de wapens kiezen maar waarschijnlijk maar 1 (misschien 2).

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Over die wapens. Je kan weldegelijk 2 van die 3 wapens spelen. Bij de defenders heb je namelijk (bij Assault) de AUG en bij de attackers heb je de M416 (of net andersom dat weet ik niet).

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent nu inderdaad ook al 2 facties. Je hebt dus al van elke klasse 2 verschillende wapens -> afhankelijk van het team waar je in zit.

Wat een topgame trouwens! Gisteren bijna 5uur achter gezeten, echt genieten! Helemaal met een goed 5.1 setje en een 42" plasma :D Echt bizar hoe het er soms aan toe gaat :)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het vooral mooi om te zien hoe goed de farm er eerst uitziet en hoe niks meer overeind staat aan het eind van het potje, en hoe diepe kuilen er zijn.

9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het gold-crate gebeuren is overigens best geniaal bedacht.

Je hebt namelijk ALTIJD actie om 1 of 2 punten. Altijd dezelfde linie en die linie verschuift naarmate de aanvallers de juiste tactiek gebruiken.

Elke "base of operations" vind ik ook erg mooi uitgewerkt. Je begint in de middle of nowhere en je schuift elke keer een beetje op, totdat je midden in de stad zit.

Ik ben ook echt benieuwd naar de 7 andere maps! In het begin is deze map erg wennen, maar ik ken Oasis momenteel best goed al en dan speelt het echt een stuk fijner.

Het enige wat ik nog een beetje jammer vind soms is dat het spel wat traag reageert. Je rent bijvoorbeeld en je pakt je gun of je verwisselt van wapen, dan duurt het vaak even voordat het goed is.

Hebben jullie trouwens ook weleens dat de lucht een beetje donkerder wordt? Net of de brightness een beetje daalt ofzo. Moeilijk uit te leggen.

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Bewolking misschien?

11. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt de 26e uit volgens gcshop voor €54.50,-
    Daar koop ik hem denk ik, goede ervaring met gcshop en hijs 5 euro goedkoper dan andere winkels :) En die 2 dagen extra wachten maken me niet zo veel uit, als ik wil speel ik de demo gewoon nog een keer =D

Wel goede timing trouwens dattie uitkomt, dan kan ik lekker m'n vakantie doorkomen :thumbs:

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, zat ik ook al aan te denken maar het is een hele rare vorm van "donker worden" want het blijft net zo blauw alleen dan wat minder bright.

13. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    ligt misschien aan je tv?

maar ik geniet net als duskey demon ervan dat alles kapot kan :) soms als er geen vijanden in de buurt zijn ga ik gewoon een gebouw bijna me de grond gelijk maken haha :D lkkr gaten erin knallen met tank ofzo :9

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Misschien is dat omdat je dan bijna dood gaat? :+

Maarre, ik heb nu al 8484 punten!!! :cool: Wel echt zaad dat die punten niet bewaard blijven tot in het hele spel :'-(

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kost hij op play.com ook en het verzenden is gratis + je krijgt een gun erbij.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vind het idd ook echt top dat je bijna alles kapot kan maken.. geeft hele nieuwe demensie aan de shooter genre vind ik.
    voorheen had je altijd van die mensen staan die ergens achter een muurtje bleven zitten en vanuit daar je steeds kapot schoot omdat hij je steeds achter het muurtje vandaan zag komen, nu als je weet dat iemand achter een muurtje zit, schakel je m uit met muur en al.

prachtig_O_

17. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook als ik bijna dood ben.

of als ik last man standing ben, dan word het ook ietsje pietsje donkerder.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja geen campers meer :)

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk zullen er altijd campers blijven...
    die passen zich echt wel aan, alleen het word wel moeilijker voor ze.
    wat je nu al heel veel ziet is snipers die tegen de berg wand aan gaan zitten of in het moeras zich in een bosje verplaatsen, alleen dat is nouw eenmaal wat snipers doen.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik moet zeggen dat ik echt een hekel heb aan snipers. Alhoewel ik het ook wel eens leuk vind om zelf te doen; maar ik kies ook alleen maar een sniper om die van de tegenpartij door zijn hoofd te schieten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina