Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die vraag is al beantwoord en het antwoord is ja :D
    kweet niet meer zeker waar ik het gelezen had,.. of in de eurogamer preview of op kotaku
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongelooflijk vette gitaar.
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het persoonlijk nogal bagger dat de reeks Guitar Hero nu ook drums en vocals gaat doen. Kijk dan naar de naam en dan denk ik echt van "ROFLMAO!". Ze verkrachten praktisch hun eigen naam en het is zonde voor de echte aanhangers.

    De achievements in GH III waren al behoorlijk pittig en dan krijg je nu ook nog dat domme zang gedoe erbij. Ik doe het dan wel voor m'n plezier maar dat verpest het wel!

    My 2 cents.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die "Studio" mode lijkt me zo ongelofelijk wreed. Als ze waarmaken wat ze zeggen, ga ik nu alvast met mijn slaapzak voor de Bart Smit liggen 8)

    Screenie;

    [​IMG]

    Ik hoop ook zo dat je een zélf kan drummen oid, Dus zonder noten die moet volgen op je scherm :9
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dan dat iemand deze gaat maken:


    _O_ Dit is nou de perfecte Guitar Hero muziek.
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat nummer heet Banjo Dueling en komt uit de film Deliverance, idd een erg tof nummer. Cover versie van The Toy Dolls is een aanrader.
     
  7. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk gooien ze wat bekende pop liedjes ala singstar der in
    na 3 deeltjes rock muziek
    is het wel tijd voor wat anders

    en hopelijk gooien ze die onbekende rotzooi uit deel 3 wat je kon kopen niet meer in deeltje 4 want dat was echt shitt
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Aangezien ik Rock Band voor me voorbij laat gaan staat deze hoog op mijn verlang lijstje. :)
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pop muziek in Guitar Hero? Onbekende "shit" uit Guitar Hero 3?

    Gast, Guitar Hero bestaat uit rock muziek, dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Singstar is een bout game, vooral het laatste deel is weer crap heb ik gelezen en gezien.

    Gezien je nickname en je avatar is het denk ik beter als je weer naar 50 cent gaat luisteren.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik blijf bij Rock Band als ze nog altijd die vette dlc elke week gaan releasen. Ik verwacht niet dat GH4 dat gaat doen.
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Juist! Ik ook! Ik vind dat hele band gedoe in Guitar Hero maar niets. Guitar Hero moet Guitar Hero blijven. Voor een hele band heb je Rockband.

    Ach 90% van de mensen die nu enthousiast is zal waarschijnlijk wel weer afhaken als het blijkt dat Europa/Nederland weer eens een veels te dure versie gaat krijgen. Bij Rockband ging het namelijk precies zo.

    Nu word Rockband door vele gezien als "opvulling" terwijl het juist deze game was die de elementen introduceerde die GH4 nu over gaat nemen (op het gitaar stuk na dan natuurlijk).

    Ik zal GH4 zeker kopen, maar dan puur voor het geen waar het om gaat bij een game met de naam Guitar Hero, de gitaar. Ik ga echt geen 2 drumstellen aanschaffen, omdat 2 ontwikkelaars elkaar zonodig na willen doen.
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Verrader :+
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Groot nieuws..weet je dat zeker Bassiej, jij die altijd liever achter de gitaar zit...en Rockband over het algemeen ook iets makkelijker is.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het is gewoon zo dat ik de laatste tijd niet echt meer voor de uitdagende nummers ga, maar meer voor de leuke. :D

    De DLC is gewoon het beste wat er bestaat. Elke week minimaal 3 nieuwe nummers die vaak ook nog steengoed zijn, hoe vet is dat?!

    Als GH4 dat ook van plan is, dan zou ik nog overwegen die ook te kopen.

    Ach, het ligt allemaal aan de soundtrack hoor. Misschien als de soundtrack "hellah awesome" is, dat ik m dan ook koop. Ik bedoel, ik heb de guitar en mic al, en drummen daar wacht ik gewoon even mee.

    Ik heb nu gewoon een te leuke tijd met Rock Band. :)
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    yes
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2008
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Soit, dit ook?

    Zou wel leuk zijn :9
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja staat in het nieuws deel. :9
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    verrader? Rock Band is het originele Guitar Hero :p Als je GH1 en GH2 en Gh 80ies geweldig vond en GH3 niet zo (ja jij Pepzi) dan moet je juist naar Rock Band gaan want die is van het immer heilige Harmonix.

    Ga je dus voor uitmelking/commercie dan kies je Guitar Hero
    Ga je echter voor nostalgie van GH1 en 2/het echte gh gevoel dan kies je Rock Band.

    Ik wil niet zeggen dat gh slecht is, maar het oude Guitar Hero is nu dus Rock Band. O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina