Ja, moet je naar ranked match, enter world tour, tournament select. Dan kan je een toernooi selecteren. De bovenste 4 zijn 3 rondes, rijtje van 5 er onder zijn 2 rondes en alle andere zijn gewoon 1 wedstrijd. Sta nu bij 5 toernooien in de finale maar dan word het erg lastig om een tegenstander te vinden. Achievement 10 online potjes op rij winnen gehaald
Ik ga deze week eerst snel mijn vrouw maxen tot 70 en dan een mannelijk personage maken. Ik heb nu een rating van 65. Want bij de vrouwen vind je online bijna geen tegenstander.
Top Spin 2 was niet compatible dus ik denk Top Spin 3 ook niet maar er staat nog een ? bij PAL dus het is nog even afwachten.
Uitverkocht bij de Free Record Shop, dus ik naar de Dixons. Zeggen ze: 'Voor zover ik weet is hij uitgesteld'. Heb ik ze maar versteld dat hij wel uit is, maar ze hadden hem dus nog niet. Dan ga ik hem maar via internet bestellen, en heb ik hem morgen binnen Edit: Bij Digitala is het voor 15.00 besteld, binnen 48 uur binnen. Bij GCshop staat er een levertijd van 1-2 werkdagen, dus heb ik hem maar bij 12Game besteld, voor 16.00 besteld morgen in huis.
Ik max mijn mannen poppetje gewoon over xbox live. Hij is inmiddels 66 en ook nog eens de nummer 65 van wereld
De mijne ook, vandaag besteld bij digitala en er stond net een bericht bij bestellingen dat hij verzonden is. Dus waarschijnlijk morgen al in men 360
Had m'n order bij GCShop geannuleerd en bij 12game.com besteld om 15:50. Hij was ook direct verstuurd! Dus morgen lekker potje tennissen.
Ik vind dat je zo weinig XP krijgt online ten opzichte van de singleplayer career mode. Bij de Pro level krijg je best veel XP per gewonnen wedstrijd. In de online mode kreeg ik maar zo'n 100 punten, dan schiet het qua rating niet veel op. Maar goed, de meeste mensen hebben nog een 'slecht' poppetje, dus misschien ga ik er ook wel gelijk online mee
Daarom moet je juist die toernooien spelen over xbox live. Daar krijg je meer XP voor. Begint volgensmij met 200XP voor de eerste ronde en ik heb ongelovelijk veel achievements gehaald zonder het te weten over xbox live.
Wat kun je trouwens met het geld doen wat je in de Career mode verdient?Niets toch of zie ik iets over het hoofd?
Nou, je haalt een achievement als je 300 items unlockt in het winkelcentrum. Van dat geld kan je genoeg nieuwe kleren kopen voor je speler. Tot nu toe zeer weinig last gehad van lag
Daarom lees ik altijd meerdere reviews als ik twijfel om een game te kopen. Er zijn altijd wel een paar reviews die helemaal nergens opslaan.
Ja, die optie zit erin. Je hebt 5 verschillende moeilijkheidsgraden: Very Easy, Easy, Normal, Hard, Very Hard