Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Bedankt voor je antwoord!
    Dan zijn de offline exhibitionmatches ook nog uitdagend dus. :)

    Donderdag even het spel oppikken.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb de PS3 versie dus geen achievements voor mij. Maar bij de PS3 versie haal je met je Unlockpoits of hoe die dingen heten spul uit de store en niet met je prijzengeld
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh dat, dat werkt dan hetzelfde als met de 360 versie (de unlock points). Met het prijzengeld kan je volgens mij idd niets. Alleen voor de 360 heb je weer een achievement als je 5 miljoen bij elkaar speelt. Maar bij de PS3 versie heb je dat dus niet, dus dan weet ik niet wat je eraan hebt
     
  4. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de Legend status al uitgespeeld?
    Ben nu na de Pro tour bij de Legends aangekomen.
    Moet 8 Legends verslaan + de GrandSlams winnen, dat valt nog niet mee....
    Zojuist de legends Seles en Federer weggetikt. Vooral Federer doet iets meer z'n best als eerder in het spel. Kantjeboord in 5 setjes (nu ineens best of 5 sets t.o.v. Pro tour). Wel een bulk aan XP's dat je dan krijgt, dus ga aardig richting de 70 nu (68 ). Heb Forehand en Backhand op 95, Power op 85 en Stamina op 80. Lekker beuken vanaf de baseline dus. Rest amper veranderd, volleys al helemaal niet want ik kom alleen naar het net om m'n tegenstander na de wedstrijd een hand te geven, hihi....

    Komt er na de Legends ook nog iets of is ie dan uitgespeeld...???
    Balen dat ik geen Live heb, dit spel lijkt me nu echt gaaf om online te doen....
     
  5. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat het gewoon je digitale offline penis is van Topspin 3...

    Wat is dit spel vet zeg :) Beetje jammer dat je begint met een poppetje dat geen kracht heeft en je rallys van 1000 uur krijgt omdat je het gewoon niet kan afmaken, maar voor de rest vind ik het echt geniaal. Nooit gedacht dat ik al die realistische zooi in plaats van het keihard rammen van Topspin 1 leuk zou vinden.
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heb hem ook voor de PS3, wat een spel _O_ TS2 overgeslagen nadat ik die in actie had gezien, maar deze maakt het weer helemaal goed :) Heb de hele avond zitten spelen :+
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik krijg 'm vandaag binnen. Had TS2 ook overgeslagen maar TS1 had ik grijs gespeeld op de Xbox. Ben dus heel erg benieuwd!
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies zoals ik, heb ook Top Spin 1 helemaal grijs gespeeld en Top Spin 2 overgeslagen. Straks tentamen maken, en hopelijk ligt hij als ik thuiskom in de brievenbus.
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    echt geweldig dit spel, TS3 houdt mij al dagen lang af van COD4, elke x wil ik COD4 gaan spelen, maar eenmaal begonnen, lukt het niet om hem uit te zetten.Gisteren errug gelachen online, ik moest tegen M.Jackson spelen....hahahaha....als 2 druppels water...gewoon Michael Jackson....je kunt echt iedereen "namaken" ik had eerst mezelf laten namaken door mijn vriendin, echt griezelig gewoon.Maar die M.Jackson was echt hillarisch!!!
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    god is deze game ook al uit. Damn wat een gamemaand. Topspin 3, Battlefield BC, Smash Bros Brawl.. en ik kan er met mijn budget maar 1 uitkiezen!!!
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Is er al iemand die offline gemerkt heeft hoe gemakkelijk punten te maken, of zijn er nog steeds geen standaardrally's nu enkele dagen na de release?

    Als je die niet ontdekt, zou dat echt top zijn. Dan kan de game mijn aandacht wel een langere tijd vasthouden. :)
     
  12. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik ook benieuwd naar....
     
  13. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Na dagen een nadeel ontdekt: levelling up voor de characters is niet mijn ding. De career mode is daar onder andere niet interessant genoeg voor, en op het eind trok ik het niet meer (dat ik het nog zo lang vol hield) en heb ik em op very easy gezet om zo snel mogelijk die XP te pakken zodat ik zsm met mijn character online kan (daarvoor won ik ook alles, maar je krijgt echt van die ellenlange rallies... zat de hele dag te spelen gister en nog niet een eigen character op niveau).

    Ook zijn er online alleen maar baseline-plakkers die hun stats op 3 miljoen hebben gezet voor baseline attributen en volley enzo negeren... leidt tot eentonigheid en ik heb nog niet genoeg gespeeld om het zeker te weten, maar denk niet dat er veel verschillende speelstijlen ontwikkeld kunnen worden zo... vooral omdat elke standaard slag zo'n beetje een mega risk shot is (forehand/backhand/power allemaal op 90+), maak je geen kans aan het net, als je daar al komt =(

    EDIT: en die intro muziek... hoe komen ze erbij... slechter kan niet.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  14. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een major nadeel online: QUITTERS
    Stond 2x voor met 3-0 2-0 en dan gaan ze met de router disconnecten en krijg jij een loss achter je naam. Dit was met PES ook al het geval en nu dus ook met TS3. Dit moeten ze snel verhelpen anders gaat deze game uit m'n raam. :mad::mad::mad:
     
  15. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel weer heel ruk zijn :confused:
     
  16. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik ook gehad. =(
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik krijg al een win als mensen quitten in de lobby. Ze zijn bij mij ook al een paar keer gestopt midden in een partij, maar ik kreeg altijd een win. Ik heb mijn speelster inmiddels ook op rating 70. Ik heb een beetje een allrounder gemaakt. Mijn hoogste rating is 80 bij forehand en power
     
  18. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Als mensen quiten, dan heb je automatisch de wedstrijd gewonnen met 3-0, 3-0 :) dus je hebt niet verloren, weet niet hoe je daar op kwam maarja..
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet quitten, maar disconnecten. Dat is iets anders. Als je je router reset dan ziet Top Spin niet dat jij dat niet hebt gedaan. En het is bij mij nu al 3 keer gebeurt als ik de partij bijna gewonnen heb. Het beeld staat dan eerst even stil gaat dan verder en dan krijg je een scherm met dat je connection lost is. En dan verlies je de partij.
     
  20. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind deze game online echt stukken minder... in het begin hangt het nog van skills af.. maar als je eenmaal verder bent is degene met de meerdere punten altijd de winnaar, echt geen zak aan. :mad: wat moet je doen, ik upgrade me punten gewoon zodat ik met alles wel een beetje kan, volley natuurlijk wel minder dan return, en forehand meer dan backhand.. maar iedereen doet gewoon Power 80, forehand 80 en backhand 80 en ik als 56 kan dan van 61 nooit winnen, want elke pussy bal die die slaat gaat gewoon op volle kracht en hij laad hem al op op het moment dat ik aan het slaan ben.. dat is toch niet leuk meer? ze hadden het meer van tennis skills af moeten laten hangen inplaats van de gene die de meeste forehand en power heeft ingestelt...:mad:
     

Deel Deze Pagina