Logo voor website maken

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 jun 2008.

1. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ok Maar dus de hele map phpbb3? want er zitten ook dreamweaver bestanden in?

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Die map sleep je naar je FTP toe. Vervolgens worden ze geupload naar je server. En in die map zitten PHP bestanden, jij hebt waarschijnlijk ingesteld dat hij deze automatisch moet openen me Dreamweaver.

Kijk hier even voor een handleiding

:thumbs:

3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

@ winterbase: bedankt voor de handleiding,

Ok ik heb hem nu geupload, maar nu ga ik naar de website en staat er dat gedoe van mijn domein en niet de instalatie instructies van het forum?

4. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    http://www.voorbeeld.com/phpBB3 dan zou je vanzelf een installatie scherm moeten zien. Maak even wat screens van je FTP, kijken we even of je het goed hebt geĆ¼pload.

;)

5. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  7. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

wtf?:9 hoe heje dat gedaan? :b: bedankt he! maare nu kan ik dus gwn verder op dat forum?

edit//: ok ik heb nu alle stappen doorlopen maar hoe zet ik hem online? want anderen kunnen hem nog niet zien

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2008
  8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij werkt je forum:9

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Nee logisch. Hij heeft hem in een aparte map geupload dus dan doet ie het alleen als je daar heen surft. Kwestie van een PHP/HTML script maken die je door stuurt naar het forum.

Dat zet je in index.html en je vult hem even goed in.

;)

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  12. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

heey man bedankt! hoe hebben jullie daqt script erin gezet dan? en kan ik dat /phpbb3 ook veranderen in /forum?
    huh wacht hij doet het niet, tenminste niet als je hem in de adresbalk intypt? moet ik zelf niet op mijn pc voor de website de instal uitvoeren? en dat script is in html maar mijn index is in php? maakt dat uit>?

Bedankt!Allemaal lid worden!:b:

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2008
  13. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    HTML-code in een .PHP bestand is geen probleem. Je zou /phpbb3 wel kunnen veranderen in /forum. Allereerst moet je dan op de server de naam van je map phpbb3 veranderen in forum. Volgens mij moet je daarna in de adminpanel ook nog een aantal velden veranderen. In velden waar nu phpbb3 staat, moet forum komen te staan.

EDIT:
    Je zou er natuurlijk ook nog een subdomein van kunnen maken, dus http://forum.xbox360gaming.nl.

Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Dat script wat ik je gaf kopieer je even en sla je op als index.html , vervolgens upload je het in de centrale map van je domein. Dus NIET in de map Phpbb3.

Pas het script wel even zo aan dat het werkt voor jouw domein*)

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heb je hem echt geinstalleerd? want zo ja dan moet je wel de install map verwijderen of het een andere naam geven ;) Dat werd na het installeren als het goed is ook aangegeven, vandaar dat ik het nog maar even zeg.

Daarnaast moet je als je wil dat het forum al zichtbaar word voor ons gebruikers wel het board aanzetten >> inloggen>> beheerspanneel onderaan>> instellingen forum >>Forum uitschakelen: nee aanvinking. Dan moet hij het doen... :)

16. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ok maar wat moet ik bij link neerzetten dan? toch gewoon de link www.xbox360gaming.nl/forum ? of /phpbb3

En hoe verwijder ik de instal map?

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2008
  17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    www.xbox360gaming.nl/phpbb3 , want dat is de naam van de map waar jouw fourm software in staat.

Installmap verwijderen is echt heel simpel, je gaat naar de map toe en drukt op DEL:b:

18. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Bedankt!!! hij doet het!! Zuperzzzz:p:9

Ok, maar als ik nu een nieuw forum aanmaak zie ik hem alleen in het beheerders paneel, bij het gewone forum staat niks?

Bedankt!

Gr

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2008
  19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    je moet hem wel openbaar maken he xD

20. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Doet ie dag ik automatisch

Deel Deze Pagina