Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Snipen is echt tof. Vooral als je een beetje bij de basis zit en steeds van plek verandert en je schiet ze elke neer neer. Moeras is inderdaad een goed plekje:)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit spel speel krijg ik na 5min al koppijn door die gruis. Ik had hele hoge verwachtingen voor deze game, alleen zijn die nu helemaal weg. Echt wat een baggerspel

4. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hoeveel facties zitten er dan in de volledige game?

5. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Gruis?? hoe bedoel je dat?

6. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De "Grain filter" die over het beeld zit, waardoor het er korrelig uitziet.
    Mass effect heeft dat ook, alleen kan je het daar uitzetten en hier niet.

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen in mass effect was het gedaan om de oudere sci-fi series een beetje na te bootsen...
    Ik merk er na 30 seconden alweer niks van.

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Gisterenavond weer even gespeelt en het spel word elke x als ik speel weer leuker toch maar de volle versie aanschaffen waaarschijnlijk :)

Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  9. rawkus

rawkus OMFG!

Leuk Bevonden:
    1
    damn....zo'n gruis-filter is echt zwaar irritant, vooral als je een (Full) HD TV hebt. Ik vond 't meteen al irritant bij Mass Effect, maar daar kon je die filter inderdaad uitzetten.

Zeker een reden voor mij om die game te laten liggen....de demo vond ik (als ik die game vergelijk met COD4) echt zwaar tegenvallen.

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Snipen in deze game en hiden is echt geniaal inderdaad. Dat miste ik zoo bij cod 4. Niet dat ik een standaard camper ben maar een beetje een spot kan imo echt geen kwaad. Bij cod 4 moest je steeds moven door die kut kill cam waardoor ze je makkelijk vinden. Bij battefield heb je van die geniale momenten dat je gewoon in klein struikje zit en een tank komt gewoon voorbij rijden en hij ziet je niet. _O_

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Snipen hoort gewoon helemaal bij dit type games. Ze zorgen voor een grote irritatie inderdaad, maar als ik in 1 shot dood ben terwijl ik ren of spring, vind ik het knap van die sniper. Helemaal als het vaker gebeurd. Maargoed, dan ga ik altijd op zoek en vind ik ze redelijk snel :)

Ik heb overigens al 4 unlocks denk ik.

- Ik ben een veteran op veteran.battlefield.com -> Je moet 2 voorgaande games hebben gespeeld en ik had BF2 en BF:confused:F dus krijg straks ingame de unlock

- Ik ben rank 4 in de demo

- Ik kijk straks mijn stats als ik de full game heb

- Ik heb al een code ontvangen vanwege die nieuwsbrief.

Welke code / wapen krijg je door te pre-orderen? Misschien toch maar doen dan....

EDIT
    Kan alleen met CC volgens mij...verdomme! :mad:

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lol gewoon lekker laten liggen dan! Mooi games blijven spelen die er goed uit zien maar een slechte gameplay hebben :lol: Waar mensen al niet over kunnen zeiken. Koop dan gewoon geen console maar blijf lekker op je PC tje spelen heb je nergens last van!

13. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    vergelijken met COD4 :confused: waarom ? hoe kan je dit spel nou met COD4 vergelijken ? het lijkt er niets eens op , totaal andere gameplay en zo
    kan elk spel wel tegenvallen als je ze gaat vergelijken. COD spellen met elkaar vergelijken vind ik logischer.

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker laten zeiken inderdaad. :)

En vergelijken met COD snap ik ook geen zak van, maar dat is al heel vaak gezegd in dit topic.

Wat ik nog wel erg jammer vind is dat er zo weinig onbekende teammates samenwerken. Gisteren als defender gewoon overklast door een goed samenspelend aanvallend team. Alleen maar omdat meer dan de helft lag te snipen en puur op kills uit was en nooit terugzakt :mad:

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    pre-orderen op play.com kan alleen met creditcard jah. vraag aan je pa en ma dan. Ik vind dat veteran wel superklets zeg.

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Me pa en ma hebben ook geen CC, niemand eigenlijk die ik ken |:-

Dus misschien dat iemand van hier me hiermee zou kunnen helpen? O-) Maak het geld eerst over naar je rekening voordat er betaald moet worden met de CC uiteraard :thumbs: (never hurt to try :cool:)

17. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Het grappige aan het spel is dat de Arabische commentaar in het spel me soms helpt. Soms zegt ie kijk een vijand voor je in het Arabisch of een Sniper in de buurt in het Arabisch. Is wel lekker als je Arabisch verstaat....

Is wel lachen!, :lol::thumbs:

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    issie al gespot ergens ?

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    nee nog nergens gezien.Ik koop de gewone versie die 5 wapens unlock ik wel in het spel.En die multiplayer filmpjes zie ik later wel op internet

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En ik zet gewoon het commentaar op engels, in het audio menu. Helpt me ook wel een beetje :thumbs: :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina