World Cyber Games 2008

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 17 mrt 2008.

  1. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet wel wie 3de was volgens mij, maar niet 2de.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja Handewasser al door ja, maargoed. Heb dus niet zoveel gemist gisteren :9. Ik las je bericht op msn te laat. Maarja mijn tijden voor het reizen vond ik iets te veel om daar ongetraint heen te gaan.

    Neen geen bekenden van vorig jaar, iig niemand van het ex-VVV gedeelte.
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk de reden van de afwezigheid van CoD4, is toch de meest gespeeld game namelijk.
     
  4. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde dat finale is gewonnen door iemand uit de R1R(?) clan.
    Suprodigy is derde.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Hehe, zal wel hoog niveau zijn geweest daar 8)

    Agoris, FredKroket, Sander, Metal Mark en ik hadden geen van alle zin/tijd om te komen. Aangezien Handewasser al door was is de gehele top 6 van vorig jaar niet op komen dagen! :9
     
  6. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja niet zeuren dan toch?:) Als je het niveau hoger had willen hebben had je maar moeten komen...
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Dacht zelf dat er wel andere goede gasten zouden zijn die het 'ons' lastig hadden kunnen maken waardoor ik gewoon naar de Vechtdal rallysprint ben gegaan. Als ik geweten had wie er mee deden dan had ik dat misschien wel af willen zeggen voor een reis naar de WCG en het prijzengeld mee naar huis willen nemen (was dat er dit jaar eigenlijk?) Wie moet NL vertegewoordigen als Handewasser ook een leven krijgt :+?
     
  8. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou dan toch in de finale tegen handewasser moeten, en zou toch lastig worden denk ik.
    Alhoewel ik niet weet hoe jij rijdt met PGR4.
    Maarja, nu gaan Suprodigy en die gast uit de R1R clan er met het prijzengeld vandoor:)

    Edit: http://www.wcg2008.nl/?p=225
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  9. J And COOL

    J And COOL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent er niet geweest moet je ook niet lulle dat je gewonnen zou hebben met je vriendjes
    jullie waren er niet dus jullie zijn de losers van zeer laag niveau
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij bent?

    Denk even na tegen wie je het hebt, voordat je grote mond opzet.
     
  11. J And COOL

    J And COOL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    en jij bent wtf
    als ik jou was zou ik R1R voor mijn naam denken. dan weet je wie ik ben
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Okeuj... dusss.

    J And COOL, jou herinner ik nog wel. Kwam ooit naar ons toe om te vragen of we een keer met je wilden racen. Is er nooit van gekomen, maar ik kan me nog wel voor de geest halen dat je niet aan de tijden van Agoris kon tippen ;)
     
  13. J And COOL

    J And COOL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe lang was dat geleden dat ik niet aan die tijden kon komen,5 maanden? ik zou graag nog een x tegen jullie racen kijken wie er dan verliest maarja ik kan natuurlijk niet het onmogelijke vragen aan een stel gasten die niet op komen dag
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    pfff, wat zit je dwars gozer. Piet wint een keer een voorronde en heeft gelijk dezelfde toon en arrogantie als mr. Handewasser himself. Ga je nou eerst maar eens druk maken om Wouter in de finale te kloppen in plaats van hier op xbw naast je schoenen te lopen! En voel je niet zo aangevallen man.
     
  15. J And COOL

    J And COOL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ,,
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  16. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    hoho Joost, rustig aan. De enige die hier aan het posten is, is JeePee. Geen enkele reden om de rest er ook bij te betrekken.

    p.s. dacht nog te herinneren dat je naam Joost was, als dat niet het geval is, mijn excuses.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  17. J And COOL

    J And COOL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook niet over jou en anderen maar de VVV gasten (agoris helios or what ever his name is )
    mijn naam is inderdaad joost:)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    SVS wás een VVV gast ;) Agoris en Helios waren dat ook, net zoals die andere. We zijn al een behoorlijke tijd uit elkaar.

    En idd, ik was de enige die iets zei dus je hoeft de rest er niet bij te halen ;)
     
  19. J And COOL

    J And COOL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal agoris en helios er ook bij want die waren net zoals jij an het lulle met dat jullie iedereen zouden ownen en dat ik de poul nog niet eens door kwam
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Hm. Agoris en Helios heb ik sinds de splitsing amper nog gesproken. Maar ze hebben wel gelijk: als ze bij jou in de poule zaten kwam jij hem inderdaad niet door 8)
     

Deel Deze Pagina