Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik had hem net opgeslagen bij het standbeeld in dezelfde gang als de boog, was er alleen langs gelopen net, nu ik net begon pakte ik hem meteen op :+

    ben nu vlak daarna met die grote spinnenman...
    en irritatieniveau begint te stijgen 8) toch al best vaak alweer doodgegaan, weet echt nog niet wat handig is tegen hem
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2008
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Acolyte is wel te doen, warrior kan op sommige momenten wel pittig zijn. Maar als de game is uitgespeeld op acolyte, dan is warrior een stuk makkelijker. Ikzelf ben op warrior begonnen en na uitspelen overnieuw begonnen op acolyte voor achievements. In acolyte zijn wapen upgrades goedkoper en zijn er, volgens mij, wat meer health items te vinden (ik ben niet zeker hierover).
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En zijn ook op sommige plekken makkelijkere vijanden gedropt:)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game gisteren uitgespeeld. Wat een game ! Als dit de laatste NG is geweest dan was ie in elk geval dik de moeite waard _O_
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand tips voor de eindbaas in chapter 9.Dat zijn 2 grote vogels die met vuur spuwen .En terwijl wordt je nog is aangevallen door kleine vogels.Echt moeilijk
     
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat ik heb gedaan is eerst die kleine vogels af te maken met je pijl en boog. Er komen weer nieuwe kleine vogels, maar tot ze er nog niet zijn, moet je met een vol opgeladen pijl en boog die grote vogels raken. De aanvallen van die grote zijn makkelijk te ontwijken wanneer je die aanvallen doorhebt, ze hangen stil in de lucht voor ze aanvallen. Dan kun je zo nog raken met een vol opgeladen pijl en boog en dan moet je snel blocken en opzij schuiven. Die bazen zijn niet zo moeilijk als je die kleine vogels maar kwijt bent en je je volledig kunt richten op die grote.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien was het een eenmalige glitch, ik weet het niet. Maar ik had met een Art of the Inferno Ninpo alle kleine draken vermoord, op ééntje na. Die bleef ook als enige rondvliegen. Er kwamen geen nieuwe en zo kon ik de bosses redelijk makkelijk verslaan.
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ok alle twee bedankt voor de tips.ik ga het straks is proberen
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    @PRO EVO6: ik schoot gewoon alle kleintjes uit te lucht door te springen en te schieten dan raken ze je niet namelijk
    En vervolgens pijlen oplaaden en op de grote knallen vrij simpel is het dan :)
     
  10. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Net voor de eerste keer de hele game uitgespeeld. Sinds vorige week bezig, maar vanwege tentamens weinig gespeeld. Moet zeggen dat ik NGII toch wel goed te doen vond op Warrior. Daar waar NGI op sommige stukken best lastig was (ook helemaal uitgespeeld) viel NGII me echt mee. Nu even kijken op Mentor.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat gevoel heb ik halverwege ook. Ook is deze game voorzien van heel wat meer save punten. Het is misschien ook wel leuk om het toegankelijk te houden voor het grote publiek en voor de die-hards zijn Mentor en Master er wel :).

    Ik hoop morgen of overmorgen Warrior uit te spelen, dan ga ik eerst even weer verder met Gears of War en pak ik later Mentor wel eens op :).
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Jeej, weer een orb twv 30,000 essence 8), ik kwam maar niet dat ventje tegen dus had ik op laatst 80,000 essence in totaal, kon ik mooi wat wapens maxen :+
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Welke wapens worden veelal gebruikt verder in de game? Dragon Sword en Scythe? Anders zou ik ook niet weten wat ik met mn essence moet ^^.

    Ik heb net de 4e boss neer geknalt, was toch nog redelijk pittig (Koste me 5 deaths op warrior!)

    Toch heeft NG 2 me nog niet teleur gesteld :).
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    waar vind je die dan?

    net op warior de 3e eindbaas verslagen, het lukte maar niet om zijn aanvallen te ontwijken. Uiteindelijk met wat geluk hem verslagen, zonder in staat te zijn om zijn aanvallen te ontwijken.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Wat heb je aan de code die er bij zit?
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Kun je bij "redeem code" invullen op je XBoxLive.

    Daarmee kun je dan extra outfits downloaden via de marketplace.
     
  17. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren NG: II gekocht op een soort regionale marktplaats site. 30 euro (scheelt me weer 35 euro)! En daarnaast is het spel ook nog fucking sweet man. Obliberate Technique is fucking vet.
    Alleen ben nu bij de eindbaas van Chapter 3. Die kutvis of wat dan ook. Wtf moet je met hem doen? XD
     
  18. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Met pijl en boog op zijn hoofd schieten. Op youtube staat er anders ook een filmpje mocht het niet lukken
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik moet wel zeggen dat ik de tussenfilmpjes en eindbazen bedroevend vind... Tot nu toe vond ik enkel de cycloop indrukwekkend. Maar dan dat filmpje daarna, dat ie in het water valt. Wat ziet dat er bedroevend uit zeg, bijna zielig. =( Geen enkel eindbaas weet op mij te overtuigen van, wow, die is gevaarlijk, of wow, die is badass. Niet tijdens de gevechten, niet in de filmpjes daarna. Waar zijn de finishing moves? Waar zijn de vijanden die in een gebouw crashen? Waar... Damn it! :eek: Niks van dat alles. Hoe bijvoorbeeld de vis in chapter 3 aan zijn einde kwam, WTF, sloeg nergens op. Geen spetterend filmpje. Vind ik persoonlijk erg jammer.
    Ook de vijanden vind ik saai en inspriatieloos, enkel de ninja's vind ik leuk om tegen te vechten. De wolven zijn gaar, die demonen aan't begin zijn gaar... Nee, vind ik niks aan. Ik snap dat niet, want Ninja Gaiden 1 wist op mij echt te overtuigen, net als Devil May 3 even daarvoor en nu Devil May Cry 4. Maar Ninja Gaiden 2 heeft dat nu toe bij mij nog niet gedaan. Snap het niet, vind het jammer.

    Wat ik wel erg cool vind, is bijvoorbeeld het vechten op water in Aqua Capital. Met Dual Katana's ninja's op het water bevechten, dat is echt super! _O_ Dat is indrukwekkend, dàt is wat Ninja Gaiden 2 meer moet hebben. Dan bedoel ik niet letterlijk meer vechten op water, maar zulke spetterende actiemomenten. Ik heb het spel nog niet uit, dus weet niet hoe dat in het verdere verloop van het spel is. Maar tot nu toe weet Ninja Gaiden 2 bij mij geen indruk te maken. De physics tijdens het vechten zijn enorm cool, zeker ninja's in de lucht of op het water bevechten is cool, de nieuwe Obliteration Techniques zijn echt super en het speelt lekker weg. Maar verder...
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Dat is toch wel 1 van de eerste criteria waar een actiespel in moet voorzien lijkt me. Ik ben het verder wel met je eens dat NG 1 (alhoewel minder gruwelijk) heftiger was wat betreft vijanden en filmpjes maar een teleurstelling vind ik het allerminst.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina