Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aap68

    aap68 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen ik kan op findallfive wel een account aanmaken maar als ik hem wil koppelen moet je kiezen uit 3 dingen dus kies ik xbox live gamertag en dan je account name invullen : OBK Vanquish en dan doe ik continue dan krijg ik

    That Gamertag is already linked to an EA Classic Screen Name. To claim this Gamertag for your current EA Account, select 'EA Classic Screen Name' below, and provide the appropriate account name and password.
    Link Accounts

    dus kies ik ea classic screen name acount name obk vanquish en dan vul ik me password in maar dan staat er The screen name and password you entered appears to be invalid.

    ik snap er niets meer van HELP PLZ

    of mail ff naar atosie@hotmail.com
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  2. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok dan klopt het dus dat ik bij rank 3 niks kreeg gister.

    Maar jij zegt dat ik me punten opnieuw kan verdelen, maar al je punten zijn toch weg of blijven die wel weer behouden?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee bedoel dat je unlocks weer gelocked zijn.
     
  4. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, opzich is het best wel klote, maar ja ben nog niet heel hoog in de demo gelukkig.

    Je kills en deaths, worden die ook geresed?
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja alles.
     
  6. PuKiE II

    PuKiE II Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop nie dat me kd gerest word ik had 774/253
    maar ik denk t wel

    edit :
    kan je die gold edition gewoon in de winkel kopen ?
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant zijn stats wel leuk, maar er zijn teveel mensen die gaan spelen met in hun achterhoofd: K/D Ratio moet minimaal 2 worden! of 3 worden etc...

    Dit zorgt ervoor dat sommige mensen "laf" gaan spelen om zo zoveel mogelijk kills te krijgen. Deze gaan niet voor de objectives en niet voor het teamspel, maar puur voor hun eigen kills. Dus bijvoorbeeld met een tank gaan staan bij de basis van de ander terwijl het daar helemaal niet omdraait op dat moment...
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Launch trailer.

    [gt]35467[/gt]
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hurray, heb hem net kunnen halen bij de FRS (helaas geen Gold edition) nu maar hopen dat de servers t allemaal trekken vanavond :+
     
  10. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens, vooral die mensen die in de demo met een tank om een hoekje gaan staan en alles wat voorbij komt kapot knallen.

    Daar moet het team dan op anticiperen door er met een antitank wapen op af te gaan.

    Het is natuurlijk tof om een zo goed mogelijk K/D ratio te hebben, maar ik ga er niet op zo'n manier voor.
    Het is juist het vette aan battlefield bad company dat je rondom die goud kratten toffe gevechten heb en daar moet je dan ook middenin zitten.
    Erom heen gebeurt niet heel veel dus daar heb je niks te zoeken.
     
  11. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Las een pagina terug dat je 18 moet zijn om deze game online te kunnen spelen, klopt dit ? Heb de demo wel online kunnen spelen, en ik maak gebruik van het email-adres van mijn ouders.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je andere games van EA online kan spelen, dan zal je deze ook wel online kunnen spelen.
     
  13. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha, erg grappig! Vooral die eerste 45 seconde :D

    Hmm, ik weet het niet allemaal. Volgens mij staat mijn account gelinkt op m'n email waar mn echte leeftijd staat: 15. En ik kan de demo gewoon probleemloos spelen. Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben, aangezien zoveel mensen er problemen mee hebben.
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Gebruikt er iemand eigenlijk de headset met dit spel, ik had al gelezen dat het niet zo best is en die buitenlanders kan ik toch vrijwel nooit verstaan , zou leuker zijn met een groep nederlanders *)

    Iemand ervaringen met Wehkamp qua spel bestellen ,mijn vrouw heeft hem vorige maand voor me besteld (voor vaderdag)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kan in privacy settings instellen dat je alleen mensen uit je friendslist hoort, op die manier heb je veel minder last van schreeuwende kinderen (tenzij je die in je friendslist hebt natuurlijk :+ )
     
  16. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit er ook een single player gedeelte in ? En is dit de moeite waard of draait het alleen om de multi player ?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is zeker de moeite waard!
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mijn god......

    wat een aanfluiting dit spel.
    heb nu online de game een aantal uur gespeeld en kan niet zeggen dat ik er nu heel erg blij van wordt.....sterker nog,komt er niet heel snel een patch dan gaat hij zo de gracht in.

    de single player is erg leuk,grafisch ziet het er allemaal prima uit en met de sound zit het ook wel goed..maar dan online....

    nergens kan je zien waar je ingelazerd wordt....ping,verbindingssnelheid of het uberhaupt kiezen voor bv een "eu" server is al niet eens een optie....je gaat gewoon op de grote hoop met de rest.
    tijdens de game "(online) loopt het optisch allemaal lekker soepel...totdat je minstens 5 keer met een 120mm granaat moet schieten om een enkele soldaat om te leggen die jouw tank dan uiteindelijk met 2 rpg's al aan bonken heeft geschoten.
    al staat dat kereltje midden in de krater van mijn granaat......hij heeft werkelijk helemaal niks???
    uiteraard geld hetzelfde voor machine guns langs de kant,op voertuigen en op gebouwen.
    je halve clip gaat erdoor voordat je resultaat ziet.
    het enige waar je een regen van terreur mee kan strooien is de artellerie die op sommige kampen achter in het veld staan......hoera..ze gaan kapot is het dan.

    spawnprotectie.......wasdattan????

    spawn je bij je squad....10 tegen 1 dat je het minstens 3 seconden volhoud om weer 10 seconden te mogen kijken in je wapen menu om wederom te spawnen en weer dood te gaan als je de pech hebt om midden in een krankzinnig vuurgevecht tot leven te komen.

    comuniceren loopt niet zoals het zou horen.
    dit is een echt team spel.....maar je kan maar lullen met 4 squad members....de rest speelt dan werkelijk hun eigen wedstrijd en samenwerken met andere squads wordt een raadsel.....de blinde leid de dove.

    toch blijf ik het ergste van dit alles vinden dat sommige wapens en voertuigen zo belachelijk zijn uitgebalanceerd.
    je kan complete dorpen wegvagen met je tank.....maar een simpele voetsoldaat is van 34laags titanium en met een regen aan granaten waar ze in irak bang van werden nog niet kapot te krijgen......waardeloos.

    ik hoop werkelijk dat er in een noodtempo iets aan wordt gedaan want anders ziet deze game zijn einde snel tegemoet in de vorm van een stoeptegel,lawinepijl of een burnout met de achterband van mijn motor.


    ea.....we zijn er weer eens ingestonken.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb nergens last van. Hoofdletters.........wasdattan????

    Verder leren met bursts te schieten en tank op zwakke plaatsen raken etc. Het is niet moeilijk het is gewoon geen CoD4...
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.974
    Leuk Bevonden:
    3.318
    @beuker(sr): ruilen tegen Quake Wars of Rainbow Six Vegas 2 Limited Edition Pre Order Pack:b:;)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina