@boelie ik ging aan het eind van de middag tegen jouw ghost op sebring rijden. ik eindigde 2 autolengtes eerder, maar ik kreeg 1.39.1????
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Mensen zijn zo zielig.... Gaan ze mij beuken, en dan zeggen dat ik hun beuk. en dan willen ze mij weer terugpakken ofzo... stelletje kleuters...
Bah. Bezig met de exhibition races, ZO frustrerend als elke race op precies dezelfde manier start, waarbij ik eenofandere kutauto telkens moet inhalen omdat hij voor mij mag starten terwijl hij TERGEND langzaam is, en die inhaalmanoeuvre is een beetje lastig. Met als gevolg dat ik de rest van de ronde zo laat mogelijk moet remmen om die cpu's af te kunnen troeven, wat dan weer als gevolg heeft dat ik telkens op prcies dezelfde manier van de baan vlieg! BAH! Wat een frustrerend spel kan dit toch zijn. Maar des te meer voldoening als je het wel haalt, ga nu maar ff proberen te kalmeren en het opnieuw te doen.
blijf doorzetten! ik reed vanochten 1 uurtje zo'n endurance race op sebring in de R1 klasse en noteerde een 15e tijd. ik ga hem morgen nog een keer doen en ik weet zeker dat ik het WR binnen kan halen, want ik raakte 3 keer de muur en spinde ook nog 2 keer. 462000 credtis verdient in 58 minuten. toch een aardig spel, forza
echt geweldig!!! maar hoe krijg jij het eigenliijk voor mekaar dat je er een plaatje op hebt staan??? in het spel zelf zit hij niet je kan ook een x proberen om hem voor 1x op easy te zetten dan verlies je maar voor 1x die paar 100 cr BOEJUH OPMERKING OP KIMI NL je gebruikt zeker die glitch van da geld /Mod Gebruik volgende keer even de edit knop - Cookie
Je bedoelt die glitch dat je 5 porsches moet hebben van level 4 en dan steeds van die banden kopen en verkopen?