[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik speel de laatste tijd ook weer wat meer Halo 3, dus degene die zo nu en dan online knallen mogen me gerust toevoegen. :)
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoop dat die nieuwe map gratis bij een update zit of anders gewoon gratis op marketplace. Ik heb weinig zin om nog eens punten uit te gaan geven aan nieuwe maps. Vandaag ook maar wat Snipers gespeeld in de weekendplaylist, gemerkt dat ik wel wat moet oefenen:+. Ik speel de laatste tijd alleen nog maar Swat, dat is wel lachen vooral Shotguns only.
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Singleplayer echt SUPER TOLL :D. Vooral het einde is erg vet, maar voor de mannen die hem nog niet hebben uitgespeeld (gespeeld) hebben zeg ik het einde toch maar niet :).

    Nu maar met de multiplayer beginnen en een keertje co-op spelen met iemand.
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel sinds een tijdje Ranked, in plaats van alleen maar Social. Ik had gedacht dat het niveau wel wat hoger zou liggen, ik ben nu zonder moeite level 40 in Lone Wolves, K/D ratio is ook nog steeds iets van 2.3 :)
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb ranked een K:D van 1.5 en op social een K:D van 0.9 ofzo.

    Ben momenteel weel zwaar verslaafd. Zal nu eerst even 1000/1000 zien te halen. Ik ben de enige zonder katana ;(.
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel raar trouwens, ik heb het spel op Legendary uitgespeeld, ik heb ook de achievement gekregen, maar op m'n bungie profile staat nog steeds dat ik het alleen op Heroic heb uitgespeeld... Qua achievements was het misschien niet slim om m'n Lone Wolves level naar 40 te spelen, ik weet niet of ik nu nog wel iemand platgereden krijg met de mongoose... Ook 2 for 1 en Maybe Next Time Buddy moet ik nog halen. Dan heb ik daarna volgens mij 1000/1000:)
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Staat in je service record ingame ook "Finished the fight" of "In line for duty" ofzo?

    Ik heb hem op co-op uitgespeeld en kreeg voor het laatste level 475GS :). Ook alles op mijn bungie.net profile etc is goed.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Noh, gisteren een potje Oddball in Lone Wolves, heeft daar zo'n gast gewoon 2x een overkill 8). Man ik krijg nog niet eens 1x voor elkaar, blijf telkens op 3 in a row haken :mad:
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat je Crazy King krijgt op Guardian ofzo, als je dan even voor kills ipv points gaat, zou je zonder al teveel moeite wel een overkill moeten kunnen halen. Alle apies blijven dan maar rennen naar de hill, en schieten elkaar half dood. Dan kan jij makkelijk van een afstandje met de BR of SR heel Duits wat kills jatten voor je overkill :)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wtf level 40?! :eek:

    Ik kom no way verder dan 6 :cool:
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    lvl 40 is niet zo moeilijk hoor, pas na de lvl 40 word het moeilijker ;).
     
  12. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die level 40 LW geloof ik nog wel (ben ik zelf immers ook), maar 2.3 kills/death halen zou wel heel erg goed zijn op dat niveau.

    Wat is je gamertag, en wil je eventueel een keer tegen me 1vs1? :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  13. Bzone

    Bzone Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand geïnteresseerd om Halo 3 co-op Legendary uit te spelen?:)
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah klopt. Kben 'gestopt' bij lvl 46...
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: LEGO Halo? Project Halo Racing?

    Met Halo 3 is de Halo trilogie afgelopen, en wat nu? Microsoft komt met Halo Wars en Peter Jackson's Halo Project, maar daarna weten wij het ook niet meer. Microsoft heeft gelukkig ideeën, dat blijkt uit een marketingonderzoek. Alle ideeën van Microsoft vind je blijkbaar in onderstaande screenshot.
    [​IMG]
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je ziet toch dat EA..... uhhh ik bedoel Microsoft bezig is om steeds betere games te maken.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind Halo geweldig :p. Jammer dat ze nu over gaan op RTS. Ik had liever een opgemaakte Halo3 gezien met een nog meer gevarieerde multiplayer.

    Persoonlijk denk ik als ze Halo3 een beetje op zouden pimpen kwa graphics, een paar nieuwe maps, wapens en voertuigen erin deden dat het dan weer een topseller werd hoor, zonder treurige gezichten.

    Ik huil er eerderom dat Halo Wars een RTS word.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    net een potje team slayer 50, 50 gelijkgespeeld:lol: kregen wij de overwinning!!_o_

    het stond 49, 49 en een kerel liep naar mij toe op highground in de snipertower, ik stukte hem en hij sloeg me dood, stond het 50/50 maar het score bard zei dat wij wonnen:D
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Maar Halo Wars wordt niet door Bungie gemaakt.... het is ook geen vervolg op Halo 3 of wat dan ook, het staat er eigenlijk volledig los van. Enige overeenkomst is dat het dezelfde setting/verhaal ect. heeft van Halo. Er is bovendien nog een soort van project van Peter Jackson in de maak wat ook over Halo zou gaan als ik me niet vergis (hoor je trouwens ook niks over). Bovendien gaat Bungie verder met games maken. Het wordt sowieso geen Halo 4, maar wie weet wat voor leuks ze voor ons in petto hebben?
     
  20. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Microsoft gaat verder met Halo 4 (of hoe het ook gaat heten), inderdaad met Peter Jackson. Wat Bungie gaat doen zullen ze vast over duizend jaar pas vertellen nadat ze 999 jaar gaan zeggen hoe geweldig het wel niet wordt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina