Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je speelt eerst een groepsronde.
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook, de amateurs waren nog al makkelijk, dus heb ik nu de moeilijksheidgraad aan het begin van de groepsfase op 'hard' gezet. Eerste twee potjes toen met 3 - 1 gewonnen, ga nu aan de derde beginnen :)
     
  3. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Zit nu in de pro tour op hard :) wel behoorlijk pittig om het easy toernooi te winnen, ben gister tot de kwart finale gekomen maar daar er keihard uitgeslagen :) nog maar even stats upgraden dan :D
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Had als eerste toernooi in de Pro Tour voor de Australian Open gekozen en moest toen meteen in de eerste ronde tegen Federer8) Was op hard echt te moeilijk (verloor 3-1 , 3-0)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind het irritant als je de kwart finale verliest, je weer heel de groepswedstrijden moet spelen! :+
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je verloren dan?

    Ik heb de kwartfinale, halve finale en finale op 'hard' met 3 - 0 gewonnen O-)

    Edit: Die juniortoernooien zijn niet te doen, ze doen de hele tijd service in de hoek, zodat ik buiten de baan sta, en dan slaan ze de andere kant op, niet te belopen.

    Edit2: Ook op normaal slaan ze nog elke bal terug, links, rechts, links, rechts alle hoeken van het veld. Op naar easy.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Op normal win ik nu alle 'hard' toernooien in de Junior. Eerste seizoen in de junior had ik de top 3 niet gehaald :+

    Moet nog wel riskshots oefenen, gebruik ze nu nooit :+
     
  8. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al een speler op ''max''? Kan je dan ook stats veranderen of moet je dan gewoon een nieuwe speler maken?
     
  9. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand of je meer XP krijgt als je de career op een moeilijkere moeilijkheidsgraad speelt?
     
  10. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn speler is "gemaxd" maar ik kan het niet meer veranderen. Dus dan zal je een nieuwe speler moeten aanmaken!

    Nee, evenveel XP volgensmij
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Demo: Top Spin 3


    Just in time for Wimbledon 2008, it’s the Top Spin 3 Demo:
    Content: Top Spin 3 Demo
    Price: Free
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Grab your raquet and prepare to be totally immersed in every game, set and match in the most visually and physically realistic tennis experience ever! Pitch yourself against the top ranked professional players, both past and present, on the world’s most famous tennis courts and rise up in the ranks to beat the best players, both off and on - line. This is Tennis with attitude, a definitive ground breaking tennis game that brings the excitement of the tennis court to your console. Are you up to the challenge?
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik verwacht veel gezeur van mensen die het 5 minuten proberen en vervolgens de gameplay afzeiken omdat ze het niet kunnen. Die mensen raad ik aan om even door te zetten, want dan ga je de gameplay echt waarderen.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik moet ook erg wennen aan de gameplay maar het gaat al stukken beter. Soms nog wel timings fouten waardoor ik de bal vergeet te slaan! :+
     
  14. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo moeilijk is de gameplay toch helemaal niet???

    Ik snap nog steeds niet waarom mensen dit moeilijk vinden... na de top spin school en een half uurtje 'tennissen' is het tweede natuur...

    Dit is echt niet om op te scheppen ofzo, ik heb me lang ingehouden bij het zien van al die gasten die dit spel zo moeilijk vinden... snap er geen zak van.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er zit verschil tussen de bal terugslaan en de bal góed terugslaan. Ik sla wel vaak de bal terug maar dan voel je gewoon dat het veel beter kan door beter te lopen.
     
  16. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik sloeg ze met goede timing (dus ook harde ballen die op risk shots leken) weg na een korte tijd spelen... naja, ik weet het niet hoor, ik zat er gewoon gelijk in en vond het al gauw erg gemakkelijk spelen...
     
  17. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook al erg goed gaan bij mezelf na 3 uurtjes oefenen, maar toch betrapte ik me regelmatig nog op verkeerde timing en dus een slappe bal terug. Omdat ik nog in het begin van mijn career zit wordt het nog niet zo afgestraft, maar dat komt later wel denk ik. Dus heel erg moeilijk? Nee, maar het werkt gewoon wat anders dan op A rammen als je wilt slaan, omdat je hier al voordat je wilt slaan al de button ingedrukt + losgelaten moet hebben.
    Dat is gewoon wel ff wennen, voor mij althans. Ik weet niet of dit systeem ook al was bij de vorige Top Spins, want dit is mijn eerste. (Ik ken alleen Super Tennis op de SNES :) )
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij was het ook wennen, hiervoor was vitrua tennis 3 de enige tennis game die ik had gespeeld en het is echt een wereld van verschil. Echt moeite had ik niet maar het was wel doorzetten geblazen:) Nu lukt het aardig alleen nog de risk shots onder de knie krijgen en ook nog men poppetje maxen.

    Ik denk dat ik later nog een speler ga createn maar dan met een andere speelstyle. Ik denk dan een soort van service/volley want de player die ik nu heb is echt een hard hitter baseliner. Maar eerst die risk shot oefenen want je kan bijna niet zonder dat als je online gaat spelen.
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met mijn level 37 poppetje een level 55 poppetje verslagen in world tour (online), zonder risk shots :lol:
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    ik had het ook wel erg snel onder de knie, sla nou 95% van de ballen wel met dat witte wolkje, goed getimed dus. Soms sla ik expres een kutbal, om de snelheid even uit het spel te halen.
     

Deel Deze Pagina