Red Alert 3 op de xbox 360?? Fuck yeah! Deeltje 2 hiervan helemaal grijs gespeelt. Custom maps maken, en dan met m'n broertje over de lan tegen elkaar was echt super wreed. For mother russia! Mijn gamernaam heb ik ook van die tank met 2 kanonnen gejat, maar dan met een twist eraan. Apocalypse heette die tank volgens mij. Ik was toen iets van 14 ofzo, en heb het toen verandert naar Acolyptus en daar m'n gamename van gemaakt
Nee ik weet het niet hoor misschien ben ik dat wel niet meer gewendt ofzo want ik vind generals geen hol aan en zero hour ook niet...vind ik...bah... RA2 vind ik gruwelijk! Maar wel tijdje geleden gespeelt....dus tja...misschien heb je wel gelijk...maar toch ik...ja weetniet vind het anders...
Ik ga het spel voor de pc kopen(gebruik ik dat ding ook weer eens een keer voor games ). C&C 3 vond ik echt kut op de 360, als je van meerdere kanten tegelijk werd aangevallen maakte je gewoon geen kans om op tijd iets terug te doen. Ook was de multiplayer erg saai, ik vind 4 versus 4 vele malen leuker dan 2 versus 2.
Ik ben altijd een Groot fan geweest van de Command and conquer games en met name de Red alerts series! Alleen op een of andere rare manier spreekt RA3 me niet zo aan.. ik vind de filmpjes en dergelijke er veels te kleurrijk uitzien en de gevechten nou niet echt helemaal te gek. Maar voordat ik verder oordeel wacht ik even tot de game echt uit is! En wat voor controller geld met RTS games kan het idd wel gewoon Alleen is het veel lastiger en ben je langer bezig met dingen en is alles veel trager dus een echte RTS game moet je wat mij betrefd echt op de pc spelen! Maar Shooter alleen op de pc ben ik het zeker niet mee eens, speel zelf erg veel shooters op de 360 en heb met spellen die ik veel speel bijvoorbeeld geen moeite headshots te schieten.. maargoed eigenlijk zou er een grote competitie moeten worden gehouden controller VS de muis en dan gewoon 1 game uitkiezen en vervolgens 2 clans tegen mekaar laten spelen(uiteindelijk ben je met de muis natuurlijk altijd sneller) maar denk dat de uitslag toch wel anders is dan iedereen denkt dat de contollers zo slecht nog niet zijn zegmaar
Wat al eerder werd gezegd, op consoles heb je vaak auto-aim. Als je dat zou uitschakelen en je zou dan controllers vs. muis-keyboard doen en pro's in beide kampen tegen elkaar laten spelen weet ik wel zeker dat de controller mensen het afleggen. Maar goed dat is voer voor een andere discussie, die niet in dit topic thuishoort
Ik ben zelf van mening dat een RTS goed kan werken op een console, ik speel RTS zowel op mijn pc als op de console. Goede oude Starcraft bv. en voor de 360 C&C en LotR bfme. Muis/toetsenbord is zonder meer efficienter. Het tempo op een console is net iets trager waardoor je de snelheid van M&T niet mist. Het is hetzelfde met FPS, M&T is ook daarin efficienter. Het maakt alleen niet uit. Op Shadowrun na (tot op heden tenminste) gebeurt het niet echt vaak dat er console vs pc matches zijn (en het mag gezegd worden dat dat bij Shadowrun best ok werkte) en bij een RTS zie ik dat helemaal niet snel gebeuren. Wat imo belangrijk is is dat het werkt, een RTS kan op een console. En dat het tempo wat lager ligt is niet relevant. Het werkt en het werkt goed. Red Alert staat in ieder geval op mijn verlanglijstje en zeer waarschijnlijk zelfs voor de console. Speel liever onderuit gezakt voor een flinke tv dan dat ik achter een klein schermpje zit
Ja voer voor een ander topic! Maar stiekem wel ik wel nog even zeggen dat alleen de mindere titels vaak auto-aim hebben titels als cod4 niet bijvoorbeeld! Je moet je zeker niet vergissen is sommige xbox gamers hoor! er zijn er bij die echt onwijs goed zijn, maar alle pc gamers blaren altijd maar dat muis beter is(wat wss wel zo is) maar er is nog nooit naar mijn weten een echte test onderzoek of zoals ik al zei een wedstrijd gehouden! dus je weet maar nooit! maar de controller zal wss wel niet winnen. Maargoed voer voor een ander topic
Ik heb het nooit zo op rts, maar ik heb echt drang om deze bij de release te kopen. Heb zelf lotr: battle of the middle-earth 2 en met die heb ik moeite
mm lotr:botme.. is niet zo heel moeilijk toch..?? ik denk eerlijk gezegt dat dit moeilijker word.. maar ja het ligt eraan wat je gewend bent denk ik..:d
whahaha.. dat dacht ik ook altijd in het begin.. maar laatst C&C3 aangeschaft.. en echt super game dus mocht je het echt leuk vinden om te spelen schaf er gewoon eentje aan, het is 29.99(C&C wat je er voor neer legt dus valt mee vind ik..
Dit wordt een meestelijke titel! De titel is voor mij al heilig! Dit worden brute potten Live. Ik ben in hart en nieren een (c&c) RTS' er. Ook op de 360 heb ik LOTR en C&C. Ze zijn mij erg goed bevallen! RTS op console leeft! 14 november 2008 komt die toch uit?
Via TeamXbox: http://news.teamxbox.com/xbox/17979/EA-Ships-Red-Alert-3-to-Retailers-Worldwide/ Dus toch de 30e voor de pc versie en 11 november voor de Xbox 360 versie. Lijkt me dat een aantal winkels de pc versie morgen al wel binnen hebben en in de verkoop doen.