Zo, het is vandaag post op het xboxworld forum dag:
Inderdaad, geen coop. Het verhaal is dynamisch en binnen de structuur was geen ruime voor coop gameplay, helaas!
GFX op PC kunnen er altijd mooier uitzien, zeker als je resolutie boven HD kwaliteit komt. Textures kunnen veel hoger komen en beter gesampled worden op de (high end)'PCs dan op de Xbox360 (no flame intended). Maar, lees de vershillende artikelen van de NL of internationale pers, de grafische verschillen zijn niet zichtbaar. De Xbox360 heeft ook een aantal slimme manieren en features om de GFX prachtig weer te geven, er zijn meer wegen die naar Rome leiden of in dit geval mooie grafix. Check anders gamekings.tv ubidays afleveringen.
Port... Port... Ja en nee. Het is in zoverre een port dat de game praktisch helemaal gelijkwaardig is aan de PC en dat we geen aanpassingen gedaan hebben op de levels en andere features van de game. Je krijgt dus exact dezelfde gameplay ervaring op alle platformen.
Nee omdat we wel degelijk veel aandacht besteden aan de controls van de game zodat hij ook lekker speelt met een controller. Er is nou eenmaal een verschil tussen muis/toetsenbord en controller besturing.
3 mensen op Xbox360 versie? Door de bijzondere manier van ontwikkelen, is er inderdaad minder mankracht nodig op de non-pc versies. De game is identiek aan de PC versie, gebruikt de zelfde assets voor de levels, characters etc , we hebben niet bv zoals vele andere dev teams een aparte xbox360 level designer, animation designer etc. Maar 3 is wel heel dapper. Totale team is nu boven de 200 man gegroeid.
Laatst bewerkt: 6 jun 2008