Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Niet :p

Alleen met een CD. Dan moet je gaan Rippen. Een Audio CD dan, dus geen gebrande ;)

Btw, heey Streetwizzard. Ik ben Gangstaboy01 op XBL :+

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een gebrande cd kun je ook gewoon rippen, mits hij het type cd goed afleest.

3. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    O, oké. Maar dan moet je het waarschijnlijk niet gewoon op een normale type laten branden, maar op een speciale type. Audio CD :)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee een normale doet het ook prima. Ik had van de week zo'n pakketje gehaald bij de Aldi en die ripte hij perfect af. Hij pakte alle nummers.

5. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Oké. Mooi om te weten :)

Dus als je gewoon MP3 bestanden kopieërt en op de CD brand, zou je het in principe kunnen rippen op de 360? :)

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om video_ts bestanden af te spelen op je 360? dmv streaming met media center?
    Hij herkent de bestanden namelijk niet

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nope is er niet, alleen sigle bestandjes zeg maar. dus wmv, avi dat soort dingen.
    video_ts en audio_ts moet je ff branden

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok, dat is jammer.
    Ik heb net trouwens een WMVHD afgespeeld op mijn 360, gestreamed via media center van mijn pc.
    1080p was het. En ik merk dat er toch wat haperingen zijn, Minimaal maar toch net genoeg dat het me ergert.

Kan ik hier iets aan doen? dit probleem heb ik niet als ik het brand. Hoewel de kwaliteit ook minder is als ik hem brand, aangezien ik dvd5 brand, en niet dual layer. en dit bestand toch weer 8+ gig was wat ik had gestreamed, ligt het aan de hogere kwaliteit?

Zou het helpen als ik een ethernet kabel direct van mijn 360 naar mijn pc laat lopen, ipv via mijn router?
    Overigens is mijn router niet draadloos, dus daar ligt het niet aan.

Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  9. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oops, heb vandaag me controller laten liggen bij mijn vriendin, maar ik wou vanavond nog wel een DVDtje kijken. Kan dat?

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je guitar hero? dan kan je het met die gitaar doen, anders kan je het proberen met een media remote van de 360 als je die hebt. Ik kreeg die bij het premium pakket.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hm, ik denk dat je de controller toch echt nodig hebt om in het DVD menu de DVD te laten starten.

12. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, heb ik allebei niet :x

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je een programma of iets dergelijks die de netwerk throughput kan volgen? Het kan namelijk gewoon zijn dat je netwerk niet sneller meer aankan. 1080p via 100mbit ethernet zou moeten kunnen, maar het ligt ook aan de dingen die verder nog met de stream gedaan moeten worden. Ik haal via mijn 100mbit netwerk niet meer dan 8 Mb/s. Dat is van een Mac OS X server naar een Mac, de 360 heeft over het algemeen iets minder bandbreedte nodig.

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee zo'n programma heb ik niet, Hoe kom ik erachter hoeveel mb/s mijn netwerk aankan?
    Ligt dit aan mijn router, of aan de Ethernet kabels die het met elkaar verbind?

En met MB/s, beodel je toch megabyte? ik downloadde namelijk met 0.6 megabyte (5 mbit) per seconden, Misschien zou het een beetje helpen als ik het downloaden uit zal zetten. Omdat het waarschijnlijk toch mijn netwerk belast?

Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Combinatie van router, netwerkkabels, computer en 360 ;). Volgens mij zijn het meestal de kabels. Een voorbeeld van een programma kun je hier vinden.

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt. Ik kan nu in taskmanager zien wat mijn doorvoer is in mbit ps

er staat dat mijn netwerk doorvoer capaciteit 100mbit per seconde is. Ik neem aan dat dit klopt? Er staat dat ik ruim vier procent gebruik wat overeenkomt met mijn download snelheid.

Ik zal binnekort even kijken wat er precies staat als ik een WMVHD bestandje stream, als het niet de 100% haal wanneer het hapert dan weet ik in iedergeval dat het daar niet aan ligt. Als het de 100% wel haalt dan weet ik waar het wel aan ligt:)

edit: het nummer wat er staat, 100mbit, is dit ook daadwerkelijk haalbaar? Of ligt de capaciteit iets lager?

Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  17. J05B

J05B Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is de snelheid van je netwerk, echter de zwakste component bepaald de max snelheid. je kan een 1000mbit router hebben, maar als de xbox een 100mbit interface hebt is dus de max... 10 mbit.

ik denk dat je altijd iets lager haalt dan de 100mbit. maar dit moet toch wel genoeg zijn.

Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  18. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    is het beeld bij 720P slechter of beter dan 1080i?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hangt van de game, tv/monitor en bekabeling af. Dus kan je geen antwoord geven .. heeft met je smaak te maken

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen, Ik heb het schok probleem opgelost, ik weet niet waar het aan lag. Maar ik gebruik tversity, ik raad echt iedereen aan omdat te gaan gebruiken, ik zit een 1080p file te streamen zonder schokkende stukken,
    En het werkt veel simpeler, als je het eenmal hebt geinstalleerd:)
    http://tversity.com/home

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina