Spel is net uit en nu al een 4.5? mestal is dat een americaanse review de tot 5 gaat in dat geval is het een bijzonder goed cijver!
Ik ben nu zeer benieuwd! bekijk dit maar eens! http://www.gamespot.com/video/944509/6192773/on-the-spot--06-19-08
Heb hem gisteravond even gespeeld maar het buttonbashen is wel frustrerend. Onderdelen zoals het hardlopen en wedstrijdzwemmen eindig ik standaard buiten de top 4. Het werkt gewoon niet lekker. Iemand tips? Verspringen en de Hink-stap sprong zijn ook flink mislukt. Tot nu eigenlijk alleen bij het speerwerpen en kogelstoten echt succes gehad. Heb even het schieten en boogschieten geprobeerd en die zijn wel makkelijk te doen. Game ziet er wel strak uit. Gaat hem vanmiddag even verder testen en dan zal ik m´n bevindingen hier plaatsen
Ik hoop dat er nog een demo voor komt. Kan ik even testen of het buttonbashen goed uitgewerkt is of niet.
Wat een TOP GAME echt zovel onderdelen je raakt niet uitgespeelt echt ZWAAR VERSLAVEND, wat mij betrefd een dikke 8,5 !!!
oke! Gelukkig, ik denk dat ik ook wel blij ga worden van deze game. Nog 2 weekjes en dan heb ik hem ook!
Ik denk dat ik deze ook ga kopen als iemand hem zat is en hij wilt hem ruilen dan kan je bij mij komen!
Heb em van de week besteld, nog niet binnen Bij andere track/field spellen kon je door het buttonbashen met behulp van een pen over de knoppen te raggen supersnelle wereldrecords lopen. Is dat nu weer zo? Zou jammer zijn, zou mooier zijn als het met timing te maken heeft zoals bij de schaats onderdelen van de game ESPN Wintersports 2002. Ging om het ritme van knoppen indrukken, niet om het rammen... Is dat bij Beijing ook of niet? Ben erg benieuwd, meer dan 30 onderdelen is super
Heb 'm vanmiddag opgepikt. Erg leuk! Wilde eigenlijk om 2200 al stoppen met spelen maar zet nu net pas mijn xbox uit. Hij is wel behoorlijk pittig en met de stick rammelen werkt idd beter dan knoppen bashen. Heb er veel moeite om het vol te houden. Kom bij de 100 meter wel snel weg maar zak na 50 meter ongelooflijk in. Ook erg origineel zijn de gymnastic onderdelen zoals de ringen en de everwichtsbalk. Graphics en animaties zijn erg goed. Top! Leuk om om naast het wereldrecord en/of olympisch record ook het record van een friend weer te geven. Helaas heeft niemand in mijn friendslist het spel. Mocht iemand records willen vergelijken, voeg me dan toe!