tsja ik heb die problemen nog niet gehad, ik speel met 2 vrienden in een squad en wij kunnen elkaar goed horen.
qua lag heb ik het idee dat het juist beter gaat dan in de demo, ik heb bij bepaalde spelers wel eens het idee dat hun verbinding niet jofel is maar dat heb ik bij de meeste shooters wel
qua teamwork is het wisselend, ik heb al een paar potjes gehad met random spelers waar echt leuk in samen werd gewerkt maar vaak speel ik alleen samen met mn squad en let ik minder op de rest. (denk dat dit ook meer gaat komen naarmate men het spel beter leert kennen)
verkeerde squad verdeling is me in de demo een paar keer overkomen maar in de full game tot nu toe nog niet (zal ook wel met EA's server problemen te maken hebben)
over het algemeen ben ik voor mezelf dus erg positief maar om te horen dat de launch voor zoveel mensen veel frustratie oplevert is niet leuk om te horen,.. ik had er meer van verwacht.
toch zou ik het niet opgeven, als volgende week nog steeds alles zo k*t is kun je altijd nog besluiten de game weg te doen. Ik denk dat je anders een hele leuke game weg doet vanwege (frustrerende en onnodige) opstartproblemen.
Laatst bewerkt: 27 jun 2008