Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bij je kit selection scherm (moet je al wel wat wapens unlocked hebben)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb een super verbinding en NAT op open. Op speedtest.nl alleen maar top resultaten. Niks dat er op wijst dat er iest mis zou zijn. Verder als je BF MC speelt en vergelijkt zie je echt een wereld van verschil. Misschien dat het komt dat ik die game zoveel gespeeld heb. Die loopt gewoon veel soepeler.

    Verder heb ik niks aan de instellingen veranderd. Er speelde best veel Nederlanders mee dus denk dat het daarmee wel goed zat. Heb hem terug gebracht omdat ik een hekel aan lag heb en me dan opvreet. Sinds tijden heb ik niet meer mee zoveel lagf gespeeld......grappige was dat ik in de demo hier dus helemaal geen last van gehad heb...
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in de game nog nooit lag gehad en ik speel het nu al 2 dagen.
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    En als je een wapen unlocked hebt voor bv demolition dan verlies je dus de shotgun |:- maar hoe krijg ik die nou terug want vind die andere 2 wapens maar kut :mad: ... ik had trouwens gedacht dat je lijstje van 2 wapens dus steeds groter zou worden naarmate je de unlocks vrijspeelt en dat je dus per klasse kan kiezen welke wapen je op dat moment wil spelen ....
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik begrip niet helemaal wat je bedoelt,.. als je een wapen unlocked voor demolition kun je gewoon kiezen uit 2 wapens (allebei shotguns).
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speel BF MC eens en zie het verschil. Misschien is het geen lag maar slechter werkende engine?

    Dat is niet waar. Dan heeft die factie dus een andere shotgun! Die wapens die je unlocked kan je voor iedere factie gebruiken en verder heeft iedere factie standaard 1 wapen die bij de andere facties niet kunt gebruiken!



    Ik wil wel eens weten hoeveel van jullie last hebben van het volgende:

    • Niet kunnen horen van spelers
    • Slechte communicatie
    • Geen teamwork
    • Verkeerde squad verdeling

    Aangezien ik de toch bij de meeste games heb die ik speel het mee maak wil ik wel eens weten of jullie er ook last van hebben. Speelde met 3 vrienden en zij hadden er allemaal last van...en ik vind het ook vreemd dat wij er dan iedere map last van hebben en jullie nooit....dat kan gewoon niet.

    Wat lag besproken. Gister speelde ik 3 maps waar iedereen aan het warpen was. Iedereen klaagde erover. De keren waren verspreid over de avond. Of kwam het door mij dat iedereen aan het warpen was en 1x zelfs de map ge-restart was...
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  7. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch weer een 360 gekocht:confused: Wat is je gamertag, misschien ff potje spelen?

    Klopt helemaal, kan per kit kiezen welk wapen je mee wilt nemen in het veld.

    Eerst maar eens ff alle items unlocken, auto-injector heb ik al;)
     
  8. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is ook zo hoor8) lijst word steeds langer. heb nu bv bij assault 4 wapens
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Bizar , want ik heb hem al 2 dagen en loopt elke keer weer als een zonnetje , no probs !

    Idd je moet wel kogels afvuren voordat iemand het loodje legt , maar dat neem ik dan voor lief , voor de rest speelt het echt top !
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet eerst alle items unlocken en daarna pas de wapens. Aan de wapens heb je niet zoveel. De items zorgen dat je wat tegen voertuigen kunt doen of langer in leven blijft.

    Misschien is dat wel mijn proleem. Alleen vind ik raar dat ik wel steeds met 2 kogels dood ben terwijl ik met een LMG van 5 meter nog steeds 50 kogels moet sprayen..
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  11. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Nou niet bij mij :mad: ik heb nu 2 guns die elke keer een 'zware' kogel afschieten maar echt geen shotgun meer die er eerst stond, die is vervangen door het wapen wat ik heb unlocked...

    als ik de crates defend dan vind ik het soms wel handig om er vlakbij te staan met een shotgun want dan knal je tenminste in 1x iemand neer :cool:

    Edit// :

    ik had de andere reacties nog niet gezien toen ik dit tikte, maar ik zal wel niet goed opgelet hebben , zal vanaaf nog maar eens opletten...
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    tsja ik heb die problemen nog niet gehad, ik speel met 2 vrienden in een squad en wij kunnen elkaar goed horen.

    qua lag heb ik het idee dat het juist beter gaat dan in de demo, ik heb bij bepaalde spelers wel eens het idee dat hun verbinding niet jofel is maar dat heb ik bij de meeste shooters wel

    qua teamwork is het wisselend, ik heb al een paar potjes gehad met random spelers waar echt leuk in samen werd gewerkt maar vaak speel ik alleen samen met mn squad en let ik minder op de rest. (denk dat dit ook meer gaat komen naarmate men het spel beter leert kennen)

    verkeerde squad verdeling is me in de demo een paar keer overkomen maar in de full game tot nu toe nog niet (zal ook wel met EA's server problemen te maken hebben)

    over het algemeen ben ik voor mezelf dus erg positief maar om te horen dat de launch voor zoveel mensen veel frustratie oplevert is niet leuk om te horen,.. ik had er meer van verwacht.

    toch zou ik het niet opgeven, als volgende week nog steeds alles zo k*t is kun je altijd nog besluiten de game weg te doen. Ik denk dat je anders een hele leuke game weg doet vanwege (frustrerende en onnodige) opstartproblemen.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb duidelijk iedereen kunnen horen.En teamwork dat ligt aan je team sommige mensen spelen zo maar is mee en het maakt niet uit als ze winnen of verliezen dat is bij elk game zo spijtig genoeg.Soms vind ik de map wel te groot en als er dan geen vervoer is kan je helemaal te voet gaan maar dat was op pc ook zo altijd.Ik vind het een heel goede game.Ik vind toch dat je het te snel teruggebracht hebt
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb al een paar keer gehad dat ik maar in de squad van 2 of 3 zit en dan moet ik steeds veel te ver lopen...
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    komt dat niet omdat je dan een andere factie bent?

    je start niet altijd met dezelfde wapenkeuze,.. de russen en amerikanen hebben bijv als eerste demo wapen een andere shotgun die je kan kiezen
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat komt door de andere factie.
     
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ja ik had mijn 2e post al aangepast , dat zal het idd zijn , lekker suf van me 8)
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren samen met me broer gespeeld en die hoorde ik uitstekend. Hij ging rond 10uur weg en kwam in een squad met 3 andere spelers. Engels geloof ik. Zelfs met hun heb ik samen kunnen werken en dapper stand gehouden als defender tegen constante rushes van de vijand :)

    Slechte communicatie snap ik niet helemaal, dit is toch hetzelfde als punt één dan?

    De teamwork is inderdaad niet denderend bij iedereen, daarom is het van belang om mensen van XBW toe te voegen of met vrienden te spelen. Je bent er met je squad op aangewezen om zelfstandig te opereren. 4 man is daar meer dan genoeg voor vind ik.

    Squad indeling verkeerd? Wanneer gebeurde dit? Toen je de game joinde waar al een vriend in zat? Dan join je vaak de game en als het mogelijk is zijn squad, maar als hij al met 4 man in een squad zit, dan kan je onmogelijk bij hem joinen natuurlijk. Gewoon een squad maken in het menu en vandaaruit joinen met 4 man. Werkt perfect :thumbs:

    Echt jammer dat je de game zo snel hebt teruggebracht, had graag willen samenwerken :cool:

    En je hebt het over 50 kogels van een LMG sprayen, dit deed ik ook gisteren. Ik raakte maar weinig mensen. Toen ik echter ging "bursten", dus elke keer met korte tussenpauzes ging schieten, raakte ik veel meer. En je moet echt op het hoofd richten van de tegenstander, het lichaam kan echt veel hebben.
     
  19. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk doet battlefield veterans het! Heb nu 4 van de 5 wapens... Helaas zal ik nooit een preorder code bemachtigen denk ik...

    Weet iemand waar je online je screenshots kan zien? Echt nu werkt eindelijk alles alleen heb ik daar nog geen idee van :confused: Bij je stats page zie ik geen screenshots link.
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je dat wapen van die stats? Gewoon als je het spel weer opstart? Ik heb toenet namelijk wel al mijn stats 2x bekeken maar geen bericht gekregen :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina