Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doen zou ik zeggen. De lagg word uit eindelijk wel weg gewerkt en dan heb je gewoon een hele goede online shooter.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee bij 1 is er geen communicatie en bij 2 is het slecht als het er is ;)

    Rare is dat ik dat wapen kreeg zonder ook maar iets te doen....heb 4/5 wapens en 2 kreeg ik zonder iets te doen.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijn vrouw probeert hem vandaag te ruilen voor een andere game. Als die er niet is neemt ze hem weer mee terug. Tegoedbon of ruilen doen ze niet daar heb ik ze net voor gebeld.
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic:
    Je vrouw? Damn, ik dacht dat je ongeveer net zo oud was als mij ( 23 ). Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? ;)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    27 mooie leeftijd toch :) 26 Mei zijn we getrouwd!
     
  6. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS MIJ??? ALS MIJ?? Dutch do you speak it mothefucker! Als ik :p!

    enuh ja die stats kan even duren... mn vetaran status moe tik ooknog in bf bc menu claimenv oordat ik dat wapen krijgt
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kreeg het wapen op het moment dat ik de eerste keer online kwam. Heb al sommige spelers gezien die er een 4 of 5 hebben staan.
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, nice inderdaad. :thumbs:

    Sorry man....

    MOE TIK OOKNOG IN BF BC MENU CLAIMENV OORDAT???? HUH ???? HUH!!!!! SPEAK DUTCH YOU FUCKING MOTHERFUCKER!!

    MOET IK OOK NOG IN BF:BC MENU CLAIMEN VOORDAT

    LOL, ben wat melig aan het worden. Hele dag al op het kantoor |:-:{

    Al 148 posts in dit topic trouwens vanaf 25 juni 22:42 t/m nu. Best populaire game dan denk ik :D
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  9. Melk

    Melk Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    hee hoe unlock ik het "register" wapen, heb geregistreerd en mn stats gechecked maar kan die code niet vinden en hij wordt ook niet opgestuurd..
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is trouwens al wel weer een glitch gevonden...De repair glitch.

    Een teammaat gaat in een humvee zitten, deze ligt op zijn kop. De Humvee verliest elke keer wat "health" maar als je repaired blijft dat gelijk. Zo had er een kerel al 23000+ punten las ik op een ander forum. Te triest eigenlijk....
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo kon je in BF MC een humvee uit de map rijden en dan kreeg hij damage. Kon jij hem repareren en kreeg je punten. Nu komt er meteen een artillery strike en ben je dood. Maarjah blijf je toch in de game houden.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is toch bij praktisch elke game zo, RSV2 bijv had je binnen een week weer geglitchte elites. Ik blijf het leuk vinden om af en toe wat nieuws te unlocken
     
  13. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag binnengekregen, en de 1e missie al uitgespeelt :)
    Hij is erg vet, maar dat wist ik natuurlijk al van de demo (H) ook ff gekeken welke wapens ik allemaal heb geunlocked van findallfive, en ik heb er nu al 3: Demo spelen, Stats kijken en veteran. Ik wist niet dat ik ook al veteran was, ik dacht dat ik alleen BF 2: MC heb gespeelt dus ik snap er niks van :p
    Maar relax is het wel, want ik heb nu een gratis wapen waar ik niet op had gerekent =D Ik moet dalijk ook nog ff de code van de newsletter doen, en dan heb ik er 4/5 :)
    Alleen die van pre-orderen niet dus :) Maar dat vind ik best hoor, ik snipe toch niet vaak :D
    Maarja, nu weer spelen dus =D
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeroentje, kan jij bevestigen dat er 10 wapens in totaal zijn die op een andere manier unlockbaar zijn dan ranken?

    De find-all-five dus, die staan in het unlock scherm op de onderste rij bijna. Daarboven of onder staan weer 5 wapens, daar staat bij dat je die bij rank25 krijgt of bij de gold-edition. Ik weet het bijna zeker maar ik ben niet thuis dus vandaar dat ik het even navraag.

    Bvd :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja plus dan zijn er nog 10 wapens en 5 gadgets die je met credits unlocked.
     
  16. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het spel het waard om em te kopen voor alleen de Singleplayer?
    Want ik kan niet online - demo - (bij mijn 1994 email adres zei die dat ik niet oud genoeg was, nu met de nieuwe van 28 jaar zegt ie dat mijn Gamerprofile niet de ''right restrictions'' heeft om op Xbox Live te kunnen, dus hij komt ietsjes verder)

    Aangezien dat probleem bij de demo is, zou het kunnen dat het bij de volledige versie is verholpen?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  17. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de 'find-all-five' ... die staan in de onderste rij van de bovenste wapens.

    daaronder in het andere vak staan de 'Unlock with ranking up' wapens.
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ga maar es op die wapens staan.

    Bij de ene rij staat inderdaad: Find-all-five maar bij de andere rij (erboven of eronder, dat weet ik even niet maar in ieder geval in de bovenste tabel) staat duidelijk dat het om de Gold-Edition gaat.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat ligt toch aan jouw parental control settings o.i.d , niet aan de game?
     
  20. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je misschien een idee hoe ik de parental settings eraf kan gooien?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina