Dat ligt eraan... Heb je em wel besteld? Ik moet em ook nog krijgen. Het wachten is op Selektvracht (die komen meestal rond 13:00)
Nee, eigenlijk heb ik m niet besteld nee... XD Nee, maar ik heb geen mailtje ontvangen dat ie al verzonden is oid, had jij dat wel?
En op de vacaturen staat ook gewoon 59.95 euro (of in die buurt) ? Ze hebben hem niet opeens 97,50 gemaakt ? :{
gewoon die 59.50 plus ik dacht 3 euro verzendkosten, dus iets van 62.50. (mijn bestelstatus op site staat nog steeds op binnenkort..)
Ja, fuck Gears of War, zo maar weer rocken!! (net weer even GOW gaan spelen, ik heb gewoon geen geluk met dit spel...vroeger wel )
Hij is binnen bij de free record shop, weet alleen niet of ik hem moet halen, want het is volgens mij gewoon voor de volle €100,- voor iets waar ik de gitaar wel wil hebben maar eigenlijk niet echt belangrijk is, en voor maar 40 nummers? naja, ik snap niet dat ze hem niet iets goedkoper hebben gemaakt. Denk toch dat ik hem ga halen
De hals zit niet zo erg los als bij de GH3 gitaar, verder weinig veranderingen. 1 avondje gespeeld: 820 punten. Dit is echt guitar hero: for dummies
Is de game echt gemakkelijker, of zijn het meer de achievements die gemakkelijker zijn gemaakt? Als ik GH III op Hard kon uitspelen, kan ik GH:A dan op expert uitspelen?
Ik ook niet, ik vraag me af hoelang het duurt zon accept giro te verwerken?! Meestal een dag of 3-4 toch?! Ach, ik verveel me niet hoor.