Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op Normal, en vind de easy toernooien ook echt easy. Heel soms heb je een tegenstander die zelf wel sterk is, en dan vooral op de eigen service. Dan moet je gewoon je eigen game's winnen en een break zien te forceren of winnen op een tie-break.

    Ik heb nog vooral moeite met serve-volleyspelers. De laten mij in rally's vaak de goed de hoeken van de court zien.

    Misschien nog wat oefenen in de Top Spin school? Ik heb zogezegd de trainingen bijna allemaal af, dus het een en ander al aardig onder de knie. Sommigen van die lessen waren wel erg pittig en frustrerend.... Daar heb ik veel tijd aan besteed.

    Die hard toernooien begin ik straks maar aan, want dat lijkt binnen bereik. Zal nog 1 of twee easy's doen om mn stats wat te uppen.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand zin heeft in een potje over Xbox Live, dan moet je me maar even toevoegen :)
     
  3. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je de service *** met R-stick in dat rode vakje. Het lukt me na 3 kwartier weer niet. :mad:
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hield de R-stick tegelijk met RT ingedrukt naar beneden, op het moment dat de bal op het hoogste punt kwam, deed ik hem zo snel mogelijk naar voren. Heb het ook super vaak moeten doen, in de mixed training moet het nog een keer.
     
  5. Achillias

    Achillias Guest

    Heb het even gehad met de worldtour. Schijnbaar is het dus vrij gemakkelijk om je verbinding te disconnecten zonder de wedstrijd te verliezen.

    Heb nu totaal 10 disconnecters gehad waardoor ik 10x in me stats de wedstrijd als verloren toegeschreven heb gekregen terwijl ik aan het winnen was.

    Not fair :mad:

    :{
     
  6. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook al zeker 4x gehad. Hadden ze toch ook wel van tevoren kunnen testen.
     
  7. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor potjes over xbox live moet je me maar toevoegen. Word een beetje gek van die mensen die na 2 verloren punten weggaan...
    Sta ik net tegen nummer 225 voor met 3-0 1-0 gaat ie weg verlies :mad:.. Die gaat een aardige message van me krijgen
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die over Xbox Live willen spelen:

    [​IMG]

    Edit: Dit deel is trouwens over de 10.000 posts heen, dus er mag een deel 2 worden gemaakt. Als iemand zin heeft om een startpost te maken, wil diegene dan ook deze image er inzetten?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Voeg mij maar toe;) Dit is post 470 hoor
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Lmao, waar haal jij die 10.000 posts vandaan! 8)
    Ik zal de demo vanavond eens binnenhalen, ben benieuwd of het nog zo leuk is. :)
     
  11. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet jezelf hier toevoegen. Dit topic is trouwens 10.000x bekeken, niet posts. Foutje O-)
     
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe sla je een service goed richting de hoeken ? Online is het heel lastig om te timen.
     
  13. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, goed timen met de LS. Het lukt mij ook amper hoor. Het is of naast, of in het midden klijkt het wel.
     
  14. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me al aardig, je hoef de LS niet heel lang de richting in te houden waarin je hem wil slaan. Ik had hierop geoefend in de school en daar zag ik dat ik de LS veelste lang naar links of rechts|:- Ook hangt het af van je service stats natuurlijk. Als die laag zijn dan moet je denk ik beter timen dan wanneer die 80-90+ is.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  15. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad, alleen mislukte ballen gaan altijd via het net in je eigen helft, nooit met wat mazzel er overheen.
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maradona10 slaat alle ballen met zijn service het veld uit, tegen de tijd dat ik weer in het veld ben, heeft hij al gescoord. Keihard ingemaakt net dus.
     
  17. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij wel een LET gehad gisteren, dus een service via het net, maar nog wel in het vak van de tegenstander. Heb ook Wimbledon zitten kijken op tv, dus misschien ben ik in de war en heb ik het op tv gezien.... maar volgens mij was het in-game.
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook al zulke matches gespeeld. Wat ik deed was dan alvast anticiperen voordat hij serveert dus al een beetje aan de buitenkant gaan staan. En dan met slice proberen in de voeten terug te spelen en blijven slicen tot dat je uit eindelijk genoeg tijd heb om power strokes te slaan.

    Blijft wel lastig meestal werd het dan tie-break en won ik nip met 7-5 ofzo. Gister had ik wel een hele lange super tie-break, het werd uiteindelijk 15-13 voor mij :b:
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan sla ik met 214km/h door het midden. :D
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Je ruikt het natuurlijk ook als iemand een stapje op zij doet...
     

Deel Deze Pagina