Dat is klote :{ Dat je 'm ook nog binnen kan krijgen als ie op de site op 'binnenkort' staat is wel goed nieuws Ook nog niks binnen btw.
Nou net mijn exemplaar opgehaald en wat nummer zitten spelen. Nummers zijn wel tof, maar ook wel erg simpel op Expert Tenminste... Nu nog wel! Veder viel mij op dat de tab "Downloads" er niet meer is. Betekend dit dat er geen downloadable content komt voor Aerosmith?
Wist ik niet Dan haal ik GH3 voor de Xbox ook nog wel een keer om de downloadables te spelen, deze heb ik nooit kunnen doen op de PC namelijk
Goh, wellicht heb ik hem straks ook. De pakjespost komt altijd s'avonds bij ons. Naar die automatische lijn gebeld van de Wehkamp en daar werd gezegd dat ik hem binnen nu en een week binnen moet krijgen! \o/
Ik heb hem vandaag gelukkig wel binnen gekregen (tot mijn verbazing) maar het is erg jammer dat er nog veel mensen zijn die nog op de game wachten. Ik wacht nog even met de game spelen aangezien het hier wel eens mag worden opgeruimd. Dus ik zal het ook pas vanavond kunnen spelen.
Ik had dus 2x dit spel besteld bij Wehkamp, maar nu staat er dus ''Binnenkort'', betekend dat dat ik hem vandaag binnen krijg?
Het is wel dik wennen om op zo'n gitaar te spelen . Had al beetje demo geoefend maar tis wel heel anders, maar wel fuckin vet . Vind de begin nummers nog wel beetje soft, maar dat is wel goed om ff te oefenen ^^. Bij mij stond m'n bestelstatus vandaag ook nog op binnenkort en vanmiddag stond ie opeens in m'n schuur, dus wie weet.
Halverwege de career komen er wel vettere nummers met onder andere Run DMC. Damn wat is Walk this Way vet om te doen Ben maar begonnen op Hard, maar had net zo goed Expert kunnen doen, want zo heel moeilijk is het niet. Je kan in de store ook echt een Guitar Hero gitaar kopen Met die 5 gekleurde knopjes dus. Ziet er echt droog uit