Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speelde vandaag tegen iemand met return 78 en hij sloeg al mijn services (+-198 KM/H) gemakkelijk terug. Het helpt dus wel degelijk.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Iemand zometeen online? Voeg me maar toe!
     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveerd iets van 50-60 (misschien iets minder aangezien mensen vaak eerder weg gingen of in de lobby leaven omdat ze maar overall 30-40 waren) potjes online gespeeld en nog nooit ben ik iemand tegen gekomen met een volley hoger dan 70. Iedereen maakt base-liners. Morgen of volgende week ga ik misschien een 2de poppetje maken die goed kan lekkere volley's kan slaan. En dan met die spelen wanneer de online ranks worden reset :)
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net van me werk en het is toch wel verslavend. Want kijk de hele dag uit naar dit moment. TOP SPIN SPELEN :D
     
  5. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, net-service heb ik ook al eens gehad (scheids roept "LET").
    Netballen tijdens de rally heb ik nog niet gezien, lijnballen ook niet (dat op gras het kalk opspat zoals nu op tv bij Wimbledon is te zien).

    Overigens prachtig dat bij lange gravel wedstrijden de shirts, sokken en schoenen van de spelers onder de gravelvlekken zitten en een vuur-rode kop hebben van de inspanning.

    Weet iemand of en hoe je met je racket kan gooien? Kon in TS1 volgens mij wel namelijk.... Zou ook mooi zijn dat je - zoals in het echt- een "challenge" kan aanvragen als je twijfelt aan de beslissing van de lijnrechters...
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee dit kan niet.
     
  7. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Kalk kan wel opspatten op gras!!! Minpuntje is trouwens wel dat je shirt ook als je op gras speelt onder de groene vlekken komt te zitten:confused:. Met je racket gooien kan niet.
     
  8. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    "voordat hij serveert dus al een beetje aan de buitenkant gaan staan."

    Nee, dat zie ik. :)
     
  9. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, die kalkwolkjes heb ik nog niet gezien in de game, wellicht sla ik niet scherp genoeg;)
    Groene vlekken op shirts is me ook nog niet opgevallen, zou inderdaad wel raar zijn. Tenzij Boris Becker weer ouderwets gaat duiken, maar dat heb ik em ook nog niet zien doen in de game.

    Wel schitterend hoe de technieken van Becker en vooral van Borg zijn nagemaakt. Klopt precies, vooral van Borg, prachtig_O_
     
  10. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sla nu veel risk shots, maar wat me opvalt is dat ze bijna allemaal uit gaan of in het net. Ligt dit aan het feit dat mijn stats nog onder de 35 zijn ?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Riskshots waag ik me nog niet aan. Wel Powershots (RT). Die lukken al zeer goed! M'n mannetje is nu Level 55 en hij speelt echt heerlijk nu.
    Ik serveer voortaan alleen maar met de rechter thumbstick en dan serveer je echt véél beter!
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja vind ik ook, serveer nooit met de knoppen
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Serveer alleen met de knoppen, moet die training van serveren maar is ff gaan doen :)
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is echt heel simpel. Stick naar beneden, bal gooit ie omhoog. Zodra de bal daalt stick weer omhoog en je slaat 'm.
     
  15. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel met 4 spelers te gelijk offline te spelen?
     
  16. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Hoe moet je deze timen? ze gaan nogal vaak uit bij mij8)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik tip 'm heel kort aan en doe 'm eigenlijk alleen diagonaal. Dan lukken ze het beste. Dus heel kort RT en dan A of B.
    Moet er ook nog flink in oefenen want online word ik nog verschikkelijk ingemaakt! 8)
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Schijnbeweging;)
     
  19. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lukt mij ook wel aardig inderdaad, dan gaan ze ook veel sneller dan met de knoppen. Alleen hoe plaats je zo'n bal, want het beste is natuurlijk dat je ze op 3 verschillende plaatsen kan slaan, richting de beide hoeken of door het midden.
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Datdoe je dan met je linker stick, heb hem net geoefend in special shot training. Wat een irritante training is dat zeg, volgens 45 min mee bezig geweest.
     

Deel Deze Pagina