Nee die zit er volgens mij niet in, ze hebben Kane Challenge's van gemaakt Iemand die de game al heeft, ziet het er mooi uit en hoe zit het met de framerate? geen frame droppings?
lawl, moet wel lachen wat er op het hoesje van de 360 staat: "Voor het spelen van deze game is Tiberium Wars niet vereist"
het spel ziet er net zo uit als het vorige deel.. dus na mijn mening mooi genoeg.. de besturing is wel klein beetje aangepast maar wel met een verbetering..
hmm okay, ik heb net de demo gespeeld van CnC3 (dus niet de uitbreiding), vond de besturing wel goed tedoen, maar alleen maar mooi dat dat ook nog ietsje verbeterd is, maar hoe zit het met de framerate, is die wel stabiel, dus geen framedroppings?
Even offtopic... eindelijk is LAU1987 geregistreerd op de xboxworld forum... Sorry heren... we gaan weer ontopic
hebben meer mensen last van het connecten met EA want dat lukt dan nog wel maar om in een lobby/game te komen lijkt onmogelijk.. geeft namelijk steeds aan dat het op dit moment niet gebruikt kan worden.. maar dat word al 3 dagen aangegeven..
mm maar TB doet het ook wel maar Kane's Wrath doet het niet.. naja zal het na me werk nog eens proberen.. hope op het beste..!!
Jammer dat Unreal Tournament 2008 van de week uitkomt, anders had ik C&C KW wel gehaald. Koop m wel over 2 weken. Misschien in de tussen tijd een campaign van C&C 3 uitspelen.