Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij even toe, ik ben binnen 30 min. online, even eten eerst, ben net terug van werk.
     
  2. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    HEb hem vandaag gehaald wat een leuk spel zeg in t begin nog moeilijk eerste 2 niveau's kom je zo door maar Junior is nog vrij lastig in t begin maar dat houd t wel leuk
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan nu helaas niet meer online komen. Kom net van een verjaardag af en moet zometeen m'n vriendin van d'r werk ophalen.
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had zojuist wel een netballetje, maar dat was wel een heel aparte.

    Mijn eerste echte "mishit" ging er ook aan vooraf. Natuurlijk heb je wel eens dat je timing niet goed is en je ballen half raakt, maar deze bal was echt een totale flop. Ik volleerde aan het net en je hoorde echt een hele rare 'plof.' De bal ging via de netband zelfs buiten de zogenoemde "tramrails." Ook zonder de netband was die ver uit geweest.

    Verder heb ik de Juniors afgerond. Althans, het eerste seizoen. Ik eindigde 25e.
    In het nieuwe seizoen strandde ik in de halve finale van een "easy" toernooi. Het blijft toch behoorlijk pittig op normal!
    Mijn serve&volley is ook niet goed genoeh voor de hard toernooien. Ik serveer te slecht (met de knoppen nog, tijd voor de top spin school). Bij de hard toernooien is het dus van (ver) achter de baseline alles terugmeppen en hopen op wat fouten van de tegenstander die ze - gelukkig - wel maken. Wel krijg ik steeds vaker het gevoel te pakken en gaat alles hard terug. Helaas is dat nog niet hard genoeg.
     
  5. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Top Spin 3 is echt niks voor mij. Is echt veel te pittig. Timing vind ik echt niet te doen en volgens mij is TS3 niet echt een game voor beginners. Jammer dat het zo moeilijk is (en ik niet zo'n doorzetter ben) want het lijkt mij namelijk wél een zeer vermakelijke game.
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt pittig is het ook weer niet. De learning curve is wel hoog maar als je eenmaal de klik heb leer je alles beetje bij beetje en word je steeds beter. Je moet ook niet alles in 1x willen leren bij deze game.

    Tenminste ik was eerst begonnen met hoe te positioneren, daarna met het timen voor de harde hit en zo leer je stap voor stap elke aspect van het spel ongeveerd net zoals in het echt. Ik kan ook niet vaak genoeg zeggen dat de top spin school echt brilliant is.
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu ook maar even van normal naar easy gegaan tijdens Junior seizoen. Tegenstanders hebben gem 55 en ik nog 38. Niet echt eerlijk, ik kom iedere keer net tekort. Op easy verdien ik wat EXP en zal zo vanzelf wel weer naar normal gaan.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hem vanaf het begin op normaal, op hard verloor ik gelijk in het junior toernooi. Daarna 2x easy toernooi gewonnen en nu 2x hard en sta 1e in het seizoenscore. Zo moeilijk is het niet als je eerst 1,5 uur naar de school bent geweest. Heb nooit een eerdere topspin gespeeld dus daar kan het bij mij niet aan liggen. Zitten trouwens wel spannende potten tussen maar win gelukkig wel alles :)
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.839
    Leuk Bevonden:
    9.226
    Ik denk dat je door nog nooit top spin gespeeld te hebben een voordeel hebt. Ik speelde deel 1 echt vaak en moet nu alles opnieuw afleren en weer leren.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    @ maxqubit: Mooie cursus "Hoe maak ik mijn eigen tennisbabe". Ik ben een klein uurtje bezig geweest met het maken van mijn speelster. Ik heb nog best veel zitten sculpten aan het gezicht. De ogen wat groter gemaakt. Voor de rest heb ik alles in proporties gehouden. Met kleren doe ik niets, ik loop al een week in dezelfde outfit. Ik vind ook dat er weinig mooie kleren in het spel zitten.

    Ik vind het wel jammer dat je de punten niet opnieuw kan verdelen. Ik ben al rating 70 en ik heb 80 bij Forehand en Power. Maar dan word ik online alsnog dik overpowered door mensen die Forehand, Backhand en Power op 95 hebben gezet. Dat verpest het wel een beetje online voor mij. Dus online heb ik nog niet dezelfde fun als ik had met Virtua Tennis 3
     
  11. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in het m'n eerste junior career jaar 3e geworden en gelijk gepromoveerd naar de protour. Ik speel op normal. De Hardtoernooien vond ik moeilijk en heb ik nooit gewonnen. Tweemaal geprobeerd en slechts eenmaal de tweede ronde. Wel alle easy toernooien gewonnen. De protour is alleen een stuk moeilijker! Moet nu online aan mn stats werken of in gewone tournooien buiten de career om, want zelfs de easy toernooien zijn in pro best moeilijk! Gisteravond voor het eerst online gespeeld, en de meeste potjes gewonnen. Moet zeggen dat het online erg erg gaaf is. Heb in de World Tour al paar toernooitjes gewonnen, maar ook 3 maal kansloos ingemaakt door iemand met betere stats en veel powershots. Daar moet ik nog maar op oefenen. Heb helaas een druk weekend, dus kan pas weer dinsdagavond spelen :mad:
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad. Al gaat die timing wel steeds beter. Tegen Rafael Molina (#1 bij mij) pakte ik toch al een game. Haha, het zegt genoeg dat ik daar al blij mee was.
    Maar bij de hard toernooien is het voor mij vooral goed staan en vol gas terugmeppen. Vervolgens probeert mijn tegenstander toch wat te forceren en maakt redelijk wat fouten. Dat is een teken dat ik toch genoeg terugsla.
    In het nieuwe seizoen blijf ik uiteraard op normal spelen. Het niveau gaat absoluut niet terug. Ik speel dan gewoon wat meer easy toernooien die ik moet winnen, dan zal de vorm vanzelf komen.
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond was ik eindelijk gepromoveerd tot legend. De hele carriére op normal gespeeld met moeite maar achteraf was het meer dan de moeite waard. Nu moet ik dus al die legends gaan verslaan. Best lastig vooral tegen roddick op zijn service games. Ik moest heel erg tactisch spelen om ook maar enige kans te maken.
     
  14. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Had zojuist iets vaags....:confused:
    Was een oefenpotje met Roddick aan het spelen om service te oefenen.
    Sla ik service van 207, Roddick gaat vervolgens met z'n armen wijd staan met het racket tussen z'n benen op de grond. Xbox liep vervolgens vast......
    Heb maar ff fotootje van gemaakt:+

    [​IMG]
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik vind trouwens de demo van topspin 3 wel heeeeel zuinig hoor. Je kan 1 tiebreak spelen 8)
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, een teken van God.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben vanochtend nieuwsgierig als ik was begonnen met de demo en, ik vermaak me er prima mee. Hij is wat karig qua inhoud maar het blijft een demo.

    De leercurve vind ik wel meevallen. In mijn gehele leven heb ik 1x de eerste topspin gespeeld en dat was een speel sessie van nog geen kwartier. Ondertussen die ene tiebreak al een aantal keer met gemak gewonnen van die gozert.

    Misschien toch de full game proberen:) Misschien dat iemand op de bazaar hem wil verkopen/ruilen:cool:
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij lukt het downloaden van de demo niet, heb een 48 uur kaart geactiveerd, dan moet je de demo toch kunnen downloaden? Of is een 48 uur kaart niet gelijk aan een gold abbo?
     
  19. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    48 uurs kaart is ook een gold lidmaatschap ;)
     
  20. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, met zo'n kaart mag je misschien geen demo's downloaden. Aangezien er dan mensen zijn die in die 48 uur alle demo's van Live gaan trekken.
     

Deel Deze Pagina