[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    the happening lijkt me ook strak, is iemand erheen geweest?

2. [PayBack]

[PayBack] Viva la Vida

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er zelf niet heen geweest, maar het schijnt een zeer matige film te zijn volgens veel mensen. Kijk o.a. maar naar de 5.5 op imdb..

3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren Hero gekeken, totaal niet mijn ding. Ik had het gevoel dat de film een week duurde en was dus blij dat hij was afgelopen.

Over the Happening:
    Ik had ergens gelezen dat de film in het straatje van The Village en Lady in the Water ligt (Volgens mij recensie op www.nu.nl). Zodra ik The Village hoor of lees dan haak ik al af. Die film kijken was echt de langste 1,5 uur uit mijn leven, nog langer als die bij Hero. Dus The Happening sla ik maar over.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb gehoord wat nou "the happening" precies is.. en dat is zooo lame.. niet te geloven

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Trailer is vet:) ga hem zeker checken!! alleen is er tot nu toe alleen een Cam :mad:.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn meest geanticipeerde blockbuster-hollywoodflick van dit jaar!

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker dark :cool:

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De trailer is ook het enige vette stukje uit de hele film.
    Ik heb hem gezien, en wát een saai hoopje film heeft meneer M. Night Shyamalan weer afgeleverd. |:-

9. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zo snel al dat The dark knight komt _O_.
    Die nieuwe joker lijkt me briljant. Daarnaast vond ik de laatste Batman een van de betere batman's, samen met die Tim Burton Batmanfilms. Op de US marketplace zijn tevens gratis pics en theme van de dark knight te downloaden, gisteren gelijk die theme ervan gedownload.

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Lees dit maar eens door. Hierop is de film gebaseerd. Ik vond het overigens best een leuke film, maar niet fantastisch of iets dergelijks.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Equilibrium gezien eergisteren. Sodeju zeg wat was die film gaaf joh! En kwam uit 2002? dat had ik echt niet verwacht! Nee ik vond de hoofdrolspeler er ook Precies goed voor! Echt zo'n emotieloos gezicht! Super film!

8,5/10

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Stille topper :)

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kung Fu Panda
    Blijf apart dat sommige films pas zo veel later hier komen. Vond hem niet super. Normaal ben ik wel een fan van animatie films maar vond de humor toch wel aan de flauwe kant. Is misschien meer voor de jongere kinderen (zo kwam het over tenminste) maar ik had er toch meer van verwacht. Animaties en het uiterlijk van de film waren wel weer erg goed maar vond de inhoud toch iets minder.

7/10

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    gister deel 1 en 2 van Band of Brothers gekeken 1080P resolutie, gestreamd naar m'n xdoos en wat een vette serie:D!! Had er wel al veel van gehoord maar heb de serie nog steeds niet gekeken..hopen dat de rest ook snel op internet komt te staan om af te kijken:)!

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heeft er al 100.0000x op gestaan..

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    heb je hem in het engels gezien? ik verwacht ook dat Jack Black wel grappig zou zijn maar dat valt dus tegen?

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In het engels ja. Voice acting was wel ok maar vond de humor gewoon wat flauw. Als je bijvoorbeeld kijkt naar humor in Shrek en bijvoorbeeld Ice Age (makers en concept even buitenwege laten) dan zijn dit animatie films waar voor "volwassenen" ook genoeg humor in zit. Dit was een beetje kinderachtig. Maar zo beleef ik het, wil niet zeggen dat het ook zo is omdat dit echt puur een kwestie van smaak is :)

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    heb gewoon xs4all server dus moet bij mij niet ouder zijn dan ca. 20 dagen;). hooguit 30.

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen al goede verhalen over The Incredible Hulk? Leek me wel nice eigenlijk, maar heb er nog niet veel mensen over gehoord..

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen geleden gezien. Begin was erg saai.....viel echt gewoon in slaap. Maar na het eerste gevecht werd de film wel leuk. Alleen was alles te voorspelbaar. Ik geef het een 6je maar meer echt niet.

Laatst bewerkt: 28 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina