Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    miss lijkt dat alleen maar zo omdat jij zo gruweljk veel lag hebt...?
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb geen lag. Betere verbinding dan wie dan ook hier. Verder NAT ook open. Probleem is dat er gasten rond lopen met NAT op strict / moderate en verbindingen goedkoper als 10 euro..
     
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je niet kan spelen, GForce :mad:
    Trouwens, ik zag dat Jago al 3 of 4 sterren heeft.. volgens mij speelttie het best wel veel, hehe ^_^
     
  4. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Het voornaamste zijn de Gadgets, die zou je echt als eerst moeten unlocken.

    Voor elke class kun je er eentje extra vrijspelen: De "health injectie" uit de single player voor Assault, de laser designator voor Recon, Landmijnen voor Demolition, Mortar strike voor support en C4 voor die andere class waar ik zo de naam ff niet van weet 8)
    Hiermee word het spel gewoon makkelijker, aangezien de meeste van deze gadgets erg effectief tegen voertuigen zijn.
    Voor de rest heeft iedere class nog 2 wapens die je kunt kopen met je "unlock" punten. (mijn favoriet to nu toe is een heavy machinegun met een scope voor de support class) Je unlocked die spullen dus allemaal niet vanzelf, je moet naar het "unlock" menu gaan om ze te kopen met punten die je krijgt als je een rang omhoog gaat.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  5. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0

    Misschien niet wat je wilt horen, maar dit kan haast niet, als dit het geval zou zijn zou ik er net zoveel last van moeten hebben als jij. Ga er maar van uit dat hier iets anders aan de hand is, ik heb iets vergelijkbaars gehad met GTA4,de xbox zegt "NAT open", supersnelle verbinding en toch geen games kunnen joinen of extreme lag.

    Uiteindelijk van provider veranderd, en het probleem is weg, "NAT open" en je verbindingssnelheid zijn dus duidelijk niet de enigste factoren die meespelen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    Hartstikke bedankt! Dan ga ik dalijk maar eens aan de SP beginnen. Heb tot nu toe alleen nog maar online gedaan 8)
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speedtest.nl zegt ook dat er niks aan de hand is. Zelfs ga ik in 2/3 schoten dood.
     
  8. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die redeem codes vinden?
     
  9. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan die lag discussie niet ergens anders gehouden worden? al enkele pagina's vol met lag, blerghh.
     
  10. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren maar ff de demo ''uitgespeeld''. Speelt lekker, maar ik koop em wel als ie hier op de bazar staat ;)
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    zo het loopt al beter dan daarstraks.Daarstraks breekte ik de mp af maar ik vind hem toch wel goed.
     
  12. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    agreed. er zijn veel mensen zonder lag, het is niet alsof we er wat aan kunnen doen, het helpt niet als je constant blijft zeggen dat je spel lagt...
     
  13. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    FF voor de duidelijkheid: de dingen die ik opsomde speel je allemaal vrij door multiplayer te spelen, unlock punten krijg je door een rang omhoog te gaan.
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan je wel in helicopters? domme vraag maar heb nog niet veel gespeeld en beta ook niet.
     
  15. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is het een probleem wat nogal wat mensen momenteel ervaren, en lijkt het me daarom weldegelijk bij de BF:BC discussie horen toch? Als je het niet wil lezen sla je het toch gewoon over?
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Komt die nieuwe mode via een patch of via marketplace ?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    weet ik niet zeker maar hij is hoe dan ook gratis , dat hebben ze al wel toegezegd.

    (als ik zou moeten gokken zou ik zeggen als gratis content op marketplace, tis misschien wat groot om via een patch te doen en elke keer als je je cache cleared zou hij weg zijn)
     
  18. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Het merendeel heeft absoluut geen lag, het zijn enkelingen, maar omdat erzoveel over gepost wordt lijkt het veel. Ik probeer alleen te zeggen, na 4 pagina's geloof ik wel dat er lag is. Maar kunnen we het nu over de game zelf gaan hebben? En het niet lezen gaat niet, aangezien de laatste 4 pagina's over lag gaat:mad:

    Iedereen heeft wel eeens last van lag, maar om dat, helemaal bij een game die net uit is, elke keer maar weer te vermelden
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Op sommige sites lees ik dat het gewoon via een update komt. Ik hoop het wel want ik heb namelijk geen HDD:'-(
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik heb mijn portie spawn rapers voor vandaag wel weer gehad. 8) Na vier verschillende games kwam ik eindelijk eens in een fatsoenlijk potje terecht. Jammer dat er zo weinig in teamverband wordt gespeeld, af en toe ben je de enigste die 'serieus' aan het spelen is. :x De rest loopt maar een beetje te kloten met een tank oid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina