Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In iedere game die ik speel heeft bijna iedere tegenstanderlag. Dat zal bij jullie ook zo zijn alleen zijn jullie het misschien niet. Als ik Amerikaanse fora lees klaagt iedereen erover raar. Grappig is dat daar veel meer mensen als in Nederland wonen dus is het niet een enkeling maar juist heel veel.

    Misschien omdat ik veel s'avonds en s'nachts speel dat ik meer ervan merk...EA zegt zelf ook dat er vele problemen zijn dus dan zijn er toch ook problemen? Iig er zal aan gewerkt worden door hun.

    Ja dat is iid jammer. Een spawntimer had gemogen van mij. Vooral als er tanks in je spawn staan kun je vrij weinig doen. Of fatsoenlijk te spelen kun je het beste met vrienden een game joinen. Dan is er nog teamwork, maar zeg zelf in welke game wordt er echt als een team samen gewerkt? Bijna nergens toch. En als het zo is, is het of een clanmatch of een party. Verder moet je ook iedereen kunnen horen om samen te kunnen werken?
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  2. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, de balans slaat heel snel om, als je in het verliezende team zit word je echt keihard ge-ownd.
    Vaak zie je aan het begin iedereen als een debiel naar de artillerie sprinten, of als sniper de heuvels inrennen, en blijf je zelf met 3 man achter om het goud te verdedigen.
    Het is wel zo dat er continue mensen weggaan en bijkomen, dus als 1 potje volkomen waardeloos verloopt, is dat geen garantie dat het volgende ook zo zal gaan, omdat je simpelweg bij andere mensen ingedeeld word.
    Mijn gamertag is ook gewoon Vibuthi, en ik ben vanaf vanavond ca. 22:00 weer tot dipe in de nacht online, iedereen die zin heeft in een potje met wat meer teamplay (niet TE fanatiek) is welkom om me toe te voegen.
    Ik ben echter niet zo van het kletsen , dus verwacht alleen de noodzakelijke info, geen theekransje ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien verwacht ik dat gebied te veel van mijn team. Ik wil je samenwerken en tactiek gebruiken. Heb er dan al een hekel aan als 2/3 man gewoon maar wat aan het doen zijn. Dat verpest helaas de hele opzet van de game. Ze hadden misschien de parties groter kunnen maken (al zou dat helemaal tot rape kunnen leiden) of misschien kleinere maps voor parties van 4/6 man?
     
  4. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Een man of 3 a 4 die zomaar wat doen kan verrassend goed uitpakken, omdat je tegenstanders vaak net zo makkelijk afgeleid zijn als je medestanders focussen ze zich al snel op die vervelende snipers ipv je goud te komen halen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  5. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik koos om bij mijn squad te spawnen, maar die ging dood toen kwam ik opeens heel hoog in de lucht terecht, vast en zeker uit een heli, viel ik op de grond dood en kreeg ik een achievement :9

    net was ik samen met zo'n gast flink aan het snipen, echt heerlijk, 30 kills achter elkaar zonder dood te gaan ofzo, en zag ik dat hij meer dan 6000 punten had in dat potje :eek:
    weet iemand hoe dat kan?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat kun je als team ook doen en meestal pakt het niet goed uit als mensen zomaar wat doen.
     
  7. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er al diverse glitches bekend, het lijkt me sterk dat je op een eerlijke manier 6000 punten in 1 potje haalt, mijn record is 800 ofzo, en daarvoor heb ik een heel potje non stop in de artillery zitten campen 8)
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    in de demo heb ik ooit is een X 1000 punten gekregen... eerst met een tank de gold krate beschermen die net aangezet was(was attack) dus zij kwamen steeds naar mij toe.
    toen ging mn tank kapot en was ik spec ops(weet niet precies meer hoe die hier heet) en heb wat van die tracers geschoten waardoor ik steeds 3 punten erbij kreeg. en natuurlijk heel veel kills had ik.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo haalde ik dus ook die achievement. Ik denk dat ik eerst in een helicopter zou spawnen maar die kapot ging ofzo :)

    6000 is niet mogelijk. Heb een keer 1200 punten gehaald en dan heb je 40 kills en wat objectives. Iig was ik de hele tijd bezig dus lijkt me sterk dat je 6000 legaal haalt. We speelde ook nog op Oasis en dat is de grootste en langste map.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja als iemand zoveel punten heeft is hij die Humvee repair glitch aan het uitvoeren.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Net een map op hard gehaald waar ik nog niet al het gold had. Was de 2e map dacht ik. Is niet veel moeilijker als normal. Heb het idee dat je alleen maar damage krijgt. Accuracy van de tegenstander blijft nagenoeg gelijk. Damage is dus een klein beetje opgeschroefd als enigste verandering.

    Had verwacht dat als je dood ging je helemaal vanaf het checkpoint zou moeten beginnen ofzo in hard. Echter moest ik mezelf dood laten gaan om dit te checken maar de battle ging gewoon dood en ik spawnde vlak bij.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    GVD hij is nog steeds niet binnen. Nou ik hoop maar dat hij maandag binnenkomt zeg.
     
  13. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    uitleg plz :9

    ik denk dat ik namens meerdere spreek als ik zeg: ik word moe van je
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Als jij je mond is gewoon houdt. Ik heb niet echt behoefte aan je en ik denk ook niet dat je zo heel veel reden hebt om moe van mij te worden dus ga alsjeblieft niet zo liggen zeuren. BVD.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  15. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om zometeen een party te vormen en wat serieuzer te werk te gaan? Ik word ook een beetje moe van die "teams" die gewoon 2 helicopters 15 minuten lang boven de basis te laten farmen 8) voeg me maar toe: Vibuthi
     
  16. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg steeds de melding "no games found" iemand hier ook last van?
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je start altijd dichtbij de missie en je hebt altijd leven bij je.Dat is dus makkelijk te doen op hard
     
  18. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanmiddag gehaald, tot nu toe erg vet! Heel ff online geweest, hoop trouwens wel dat die andere online-modus een beetje snel komt, want ik denk dat de goldrush vrij snel gaat vervelen...
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die van mij van Play.com is er ook nog steeds niet.

    Idd, moest me expres dood laten gaan om het te checken. Single player is te makkelijk. Wel irritant is dat de vijand maar een pixel van je hoeft te zien door de bomen en je dan gewoon kan auto aimen terwijl jij helemaal niks kunt zien.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  20. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1

    wat boeit het om telkens in dit topic te melden of hij wel of niet is aangekomen?? daar zit niemand op te wachten

    b.t.w blijf vooral lekker preorderen|:- :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina