1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo III 19 min. gameplay footage

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ja ja, Blizzard is hard bezig met Diablo III en kon afgelopen week eindelijk ingame materiaal tonen:

    http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=11686

    Ik mis een beetje de optie om te rennen en ook de geluidseffecten komen soms nog zwak over, maar verder ziet dit er veelbelovend uit!
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Deckard Cain!!!!!!!!!!!!1 :D
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    En dezelfde stem ook nog he. Ik moet nog steeds denken aan Sean Connery als ik hem hoor. :D
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zo blij dat ze het niet first person gemaakt hebben. Ik vind games zoals Diablo veel fijner met camera vanaf boven. Veel leuker als first person view.
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dit is zoals een hack and slash rpg hoort te zijn :D

    Kreeg spontaan een orgasme toen ik de website door had genomen :)
     
  6. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Fijn is dit! Ben toevallig op dit moment bezig om co op via het netwerk met een vriend weer alle acts (plus uitbreiding) door te spelen. Kan niet wachten op deze!
     
  7. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je kan rennen zal er vast wel in zitten. Ze laten natuurlijk niet gelijk alles zien.
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    heel vet
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het gewoon zwaar respect dat er nog altijd top-down games gemaakt kunnen worden met simpele muisbesturing, ietwat simpele graphics en nog meer dat menig gamer zal afschrikken. Ik hoop dat Blizzard een DIJK van een game neer zet. Als de trailer die jij noemt de trailer is die ik op de Diablo 3 site zag (EDIT: ja dus), dan komt het helemaal goed! _O_ Sowieso al met een party van 4 spelen, witch doctor ziet er gaaf uit. En het is gewoon super om terug te keren naar de wereld van Diablo (ben die moeilijke namen vergeten, hoe jong was ik toen ik Diablo 2 speelde? 10? 8) ). Haha, kijk hier naar uit! Samen met Starcraft 2, poeee, dat word nog leuk!
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje komt bij mij niet verder als 12min :? Ziet er erg gaaf uit! Krijg er nu al zin in 8)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Haha, jij bent duidelijk een moderne gamer he. :)

    Ooit bij stil gestaan dat dit soort spellen helemaal niet inferieur zijn aan de 3D zooi die we tegenwoordig spelen? Trouwens, ik kan mij geen 3D Diablo voorstellen, nee echt niet. Hij moet gewoon zo zijn. En de enige die een fatsoenlijke Diablo kan maken is Blizzard zelf. Dat zag je wel aan Hellgate Londen, de zogenaamde Diablo killer van vorig jaar. Die game is niks vergeleken bij wat de meesters zelf gaan afleveren met dit werk... hoop ik dan. ;)

    Mark mij words... als dit kwalitatief een goede titel wordt gaat Diablo III als warme broodjes over de toonbank. Al is het maar omdat veel (nieuwere) gamers Blizzard kennen van World of Warcraft. Zo'n spel als deze gaat met gemak te beste 3D FPS games verslaan qua verkoop cijfers.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hé, ik ben inderdaad een moderne gamer, maar ik vind het zeker niet inferieur! Verre van zelfs! Ik zeg toch ook dat ik het erg goed vind van Blizzard dat ze dit kunnen en doen. Hel, ik speel dagelijks Starcraft (heb net één van de latere Zerg missies van Brood War nog maar 's uitgespeeld :+ ). Als dat niet 'inferieur' is aan moderne games. Niks geen 3D, niks geen leuke filmpjes die de mission briefing doen. En ik vind Starcraft tot nu toe geslaagder dan elke RTS die ik gespeeld heb.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Sorry, dan had ik je opmerking verkeerd begrepen. Starcraft was echt geweldig, maar ik vond hem toen zo moeilijk. Nooit uitgespeeld zelfs. Ik weet nog goed dat de duistere sfeert mij erg aansprak.

    Diablo III doet mij qua graphics nog het meest aan Titan Quest denken. Zelfde soort game en ook de graphics lijken er een beetje op. Alleen vond ik TQ niet echt heel boeiend na een tijdje. Geen enkele game verslaat het origineel. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Diablo III.. Lang op gewacht.
    Heb de oude diablo delen veel gespeeld :D
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Héérlijk! Blizzard for the win! Op de site van de Worldwide Invitational kun je trouwens live meekijken naar Tournaments en dergelijke.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *edit* Filmpje nu wel afkunnen kijken...yup het kan...:cool:

    *edit2* Sodeju zeg die eind battle ziet er gaaf uit! krijg er erg veel zin in....is er een game uit die tevergelijken is met Diablo3? of 1 of 2 maar die wat meer van zijn tijd is...hellgate heb ik al maar ik bedoel dan meer balders gate lookalike
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Wat is het eigenlijk voor genre?
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Titan Quest al vind ik die persoonlijk niet helemaal geweldig maar werd/word altijd wel gezien als Diablo 2.5/3.

    En dan ga je naar games zoals Dungeon Siege.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    hack&slash rpg :D

    Ben benieuwd wat de systeemeisen zijn.

    Eindelijk D3 ::9
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    No problem. Man, om niet te veel offtopic te gaan, Starcraft kopen, NUUU! Het kan nog altijd. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina