Banjo-Kazooie: Mumbo's Wand!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door lupaie, 28 jun 2008.

1. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

Morgen is het precies 10 jaar geleden dat Banjo-Kazooie voor de Nintendo 64 verscheen. Ik ben als lid van enkele Raresites flink aan de slag geweest om een leuke verrassing te maken voor deze gelegenheid. Heb je nog nooit van Banjo gehoord of mss wel gehoord maar nooit gespeeld, wees dan niet gevreesd want de verrassing van morgen zal jullie snel up-to-date brengen.

Dankzij de medewerking van Rare en enkele andere mensen denk ik dat het een leuk product is geworden. Check morgen(zondag 29 juni) dus even terug voor meer info.

Hier alvast een eerste screen:

Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat is het precies? Ik kan uit je uitleg niet maken wat de verrassing is. Nu moet het natuurlijk een verrassing blijven, maar zo te zien heb je (samen met anderen?) een animatiefilmpje gemaakt? Ik ben benieuwd, heb (denk ik) de eerste Banjo Kazooie op de N64! Wat een prachtgame was dat, ik zie de tent met die tovenaar nog voor me, het veranderen in een dino, alles!

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, wat is het? Want als gewoon een filmpje is waarom maak je dan een nieuw topic aan in het games forum? Dan kan je het beter plaatsen in het bestaande B&K topic.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ze moeten die oude Banjo ff op XBLA knallen! :D

5. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een inderdaad een 3d animatiefilm die met Banjo Kazooie te maken heeft maar de inhoud, het verhaal en de visuals hebben veel meer te maken met de oude banjo games, met een kleine knipoog naar Nuts and Bolts. Om die reden plaatste ik het ook niet onder het BK forum omdat het niet iets inhoudelijks van het spel is, maar iets dat gedeeltelijk los van staat.

idd en daar gaan we binnenkort (lees: deze week) een campagne voor opzetten.

/Mod Dubbelposts samengevoegd :) - the Matrix

6. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    was het niet zo dat nintendo de (gedeeltelijke) rechten heeft op alle rare-games die ten tijde van de N64 zijn uitgebracht?

dat was iig wél de reden dat goldeneye niet op XBLA werd uitgebracht, ook al was ie helemaal klaar.

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, niks wat een zak met geld niet kan oplossen toch? zeker nu banjo kazooie 3 uitkomt.
    Zal het een goeie timing zjin voor MS om de eerste game online te knallen, ik zit namelijk wel te wachten op banja kazooie 1 in HD

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb de game nog nooit gespeelt maar de nieuwe game voor de 360 ziet er wel tof uit, dus denk wel als het voor een goed schappelijk prijsje is ik em zal gaan downloaden via xbox live arcade. :)

9. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is ie dan! Ik moest even wachten totdat hij verschenen was op de Amerikaanse site. Veel plezier!

[yt]KyyHoQCVLkY[/yt]

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2008
  10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik vind Banjo Tooie oprecht de beste n64 game en misschien de beste game ooit:D

11. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net even gekeken, en ik moet zeggen: hijs best leuk gedaan :)
    Cool ook om al die beelden weer terug te zien.. ik was nog erg jong toen deze games uitkwamen, maar sommige stukken ken ik nog :D

12. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt zo hemels zijn he Banjo Kazooie op XBLA ik heb echt ontzettend veel plezier met dat spel gehad en het is alweer 10 jaar geleden i miss the good old days I Miss Banjo Kazooie

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    en Conquer....Vond de trailer erg leuk in mekaar gezet! Verheug me nu ook wel op de nieuwe game!

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk gemaakt! :)

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nee. De reden dat Goldeneye niet uitkwam, was omdat Nintendo tegen Activision, de houder van de James Bond licentie, zei dat als ze de game zouden toestaan ze niet meer wilden samenwerken met Activision. Het was iets in die trend.

16. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een plaaggeest is Nintendo erg kinderachtig als dat zo is

17. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is zo... Maar Banjo is eigendom van Rare dus daar zou relatief gemakkelijk een Arcade titel van gemaakt kunnen worden...zelfs een DS of PSP game zou mogelijk zijn.

(wat? ja! MS heeft er geen problemen mee om spellen te maken voor de handhelds van de competitie aangezien ze er zelf geen hebben) Kijk ook maar naar Age of Empires, Diddy Kong Racing DS en binnenkort Viva Pinata DS.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou dan ook vrij stom zijn om DS en PSP spellen te verbieden, aangezien het gamers juist stimuleert om de grote broer op de console te spelen... en dan komen ze toch wel bij MS aankloppen!

19. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb B&K op de N64 grijs gespeelt paar keer uitgespeelt als hij hier verschijnt ga ik hem zeker wel halen

Deel Deze Pagina