Guitar Hero: Aerosmith

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 7 mrt 2008.

1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nou de game scoort overal waar ik kijk maar een mager zesje. Niet dat het voor mij uitmaakt, Guitar Hero fan + Aerosmith fan \o/.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik snap eigenlijk niet waarom.
    Het is in principe dezelfde game als Guitar Hero III. Als die voor de gameplay een 8/9 krijgt, hoe kunnen ze GH:A dan een 6 geven? :confused:
    Het is hetzelfde!

Achtergrondinformatie? :emo: Ga dan maar even Wikipedia lezen ofzo.
    Volgens mij wist deze reviewer niet wat hij ging spelen, want dat is een behoorlijk lame excuus om het een lager punt te geven.

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Klopt, ik snap het ook niet. Wellicht willen de reviewers met zo'n cijfer duidelijk maken dat men het niet eens is met het zogenaamde "uitmelk" concept? Ik weet zeker dat ik met deze game dikke fun ga beleven, puur omdat het guitar hero is.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind dit echt pure uitmelkerij! Daarom scoort het overal ook niet hoog!

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    bedankt

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    -----

Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  7. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het inderdaad zien als uitmelkerij, maar toch zullen de velen guitar hero fans deze game aanschaffen.
    Simpelweg omdat het weer iets nieuws is van Guitar hero.
    Zelfde geld voor mij, ik wist dat Aerosmith bestond, maar ken er geen enkel nummer van volgens mij.
    Toch maar besteld en kan niet wachten tot ik hem binnen heb! (en mijn xbox terug is!)

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind dit absoluut niks nieuws. Dit is verdergaan op een succesformule. Maar als ze zo doorgaan is het over een paar jaar geen succesformule meer. Activision helpt de hele Guitar Hero licentie naar de kl*te. En Guitar Hero IV vind ik ook zoiets zielig, gewoon het hele Rock Band idee jatten en dan gaan verbeteren! Het echte Guitar Hero succes is allang passe!!

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Net zoals Fallout doet (er komt een 3e deel, en er zullen er vast nog wel volgen)
    Net zoals Fifa, Need for Speed, World of Warcraft, Gears of War enz enz. doen.

En waarom dat? Omdat ze games uitbrengen? Als ze het hele concept nou verpestten kon ik je nog begrijpen, maar nu... :confused:

Guitar Hero was al veel langer bezig om bv. drums te gaan gebruiken. Al vóór Rock Band uitkwam.

Lijkt me niet; het wordt nog steeds goed verkocht.

10. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks nieuws? er is toch geen andere game zoals guitar hero?
    En tsja, over smaak valt niet te twisten, de een vind het uitmelkerij en de ander vind het een topidee.
    Zo kun je eeuwig doorblijven gaan met discussieren, maar een uiteindelijke uitkomst zal er niet komen.

Overigens ben ik het wel met je eens over Guitar hero IV.
    Dat lijkt gewoon afgekeken van RockBand, en vind ik ook wat zwak.
    Zeker weten doe ik het niet, maar het viel me op dat Guitar hero het nu ook ineens aankondigde.

11. Jovano12

Jovano12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euhm nee? ze waren voor rockband al met het idee bezig, maarja rockband was ff een stapje eerder met uitbrengen, activision had GH3 ook nog....

en wat wou je anders om de game mooier te maken? als ze het zo als guitar hero 3 maken kan je alleen maar uitbreidingen kopen, nou....

nieuwe instumenten en functies komen altijd met dit soort spellen, en een drumstel en microfoon is iets van een band, je kan moeilijk een blokfluit in een spel stoppen, of een triangel :+

maar on topic: ik haat bol.com -.- ik pre-order gvd dit spel in mei al, heb ik 't nu nog niet :confused:

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Waar heeft RockBand in eerste instantie dan naar gekeken om RockBand te maken?

13. Jovano12

Jovano12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd! er zijn een stel van guitar hero naar dat bedrijf van rockband gegaan, dus eigelijk is een gedeelte toch van guitar hero afgejat, en daar hoor je niemand over =( :D ;)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat games 'jatten' vind ik sowieso een vreemd verhaal

Origineel - Jattert
    GTA > Saints Row
    Oblivion > Two Worlds
    Crackdown > Prototype
    Gears of War > Iedere TPS met cover
    Fifa > Pes
    Destruction Derby > Flatout
    Banjo Kazooie > Kameo
    Medal of Honor > Call of Duty
    Halo 3 > Iedere shooter met regenerating health
    Guitar Hero > Rock Band
    Tony Hawk > Skate
    en zo kan ik nog wel even doorgaan

Overal en altijd is er wel iets 'gejat', dus waarom dat nu bij GH en RB zo een belangrijk issue is weet ik niet :confused:
    (buiten het feit dat RB tot nu toe alles gejat heeft van GH :cool:)

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik zit nu voor het eerst die tracklist eens door te kijken en er staat toch een hoop moois van Aerosmith op! Rag Doll, Let The Music Do The Talking, Sweet Emotion, Walk This Way, Love in an Elevator, Back in the Saddle, Train Kept A Rollin, maar natuurlijk ook The Cult! Die herinner ik mij nog van GTA Vice City \o/. Ik heb gelijk al m'n cd's eens even opgezocht om alvast wat voorbereidingen te doen! :+ Nu maar hopen dat ik hem van de week binnen heb!

16. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm ik weet niet hoor maar volgens mijn is Harmonix toch echt de grondlegger van Guitar Hero en is Neversoft(Activision) hier degene die Gh verneukt en uitmelkt. Even een leuke tijdbalk achtig iets.

GH1 door Harmonix (November 2005)
    GH2 door Harmonix (2006)
    GH80ies door Harmonix (Juli 2007)

GH3 door Neversoft (28 oktober 2007
    Rock Band door Harmonix (20 november 2007)

GH: Aerosmith door Neversoft (juni 2008 )
    GH: Metallica door Neversoft (Q1 2009)
    GHIV door Neversoft (27 oktober 2008 )

Zoals je ziet heeft het nieuwe Guitar Hero (van Neversoft dus) nu al meer games uit de koe getrokken dan Harmonix ooit deed.
    Ook kwamen GH3 en Rock Band bijna tegelijk uit dus het is onmogelijk dat Rock Band het van Neversoft heeft gejat. Volgende keer dus graag beter lezen voor je rare conclusies trekt.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ... Beter je bronnen nalezen. -_-
    Over uitmelken gesproken: Eind dit jaar schijnt RB 2 alweer uit te komen, nog geen jaar na deel 1, en terwijl RB in het grootste gedeelte van de wereld niet eens gereleased is.
    Niet uitmelken = Zorgen dat deel 1 op een fatsoenlijke manier overal gereleased wordt.
    Wel uitmelken = Deel 2 releasen terwijl een groot gedeelte van de wereld niet eens heeft kúnnen spelen

Harmonix EN Redoctane zijn de grondleggers
    Redoctane is nu nog steeds bezig met de GH serie.
    Harmonix is naar RB gegaan

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Whooo, offtopic!

Voor mij is het geen uitmelken als de kwaliteit goed blijft. Al komen er 1000 expansions uit, ze moeten gewoon allemaal andere, goede en uitdagende nummers hebben, dan blijft het wel leuk! Boeie dat ze meer games uitbrengen?! Als we het allemaal blijven spelen zullen ze dat toch doen! En dat doen we, echt heel veel mensen spelen GH en RB op dit forum.

Wat Dulle zegt over het jatten is ook helemaal waar, en ik zie er ook het probleem niet van in. Als elk bedrijf een perfect origineel spel zou moeten maken......wow, ik denk dan echt dat we de meest vage games krijgen?! :9

En over het Harmonix/Activision thingy: ik vond GH2 beter dan GH3. Veel beter. Máár dat wil niet zeggen dat GH3 heel slecht was...GH2 was gewoon beter, en is gewoon beter 'geslepen'. De soundtrack was echt 3 keer beter dan in GH3...

Anyways, laat maar komen die nieuwe RB en GH, als ik geld heb en ik vind de nummers goed dan koop ik ze toch wel. :)

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar ik vind dat de ps2 Guitar Hero´s die echte Guitar Hero magie hebben.

Harmonix heeft gewoon een geweldig concept bedacht, verkopen het aan Activision en die gaan lekker de boel uitmelken. Dat is ook het enige wat Activision kan, kijk maar bijv naar de Tony Hawk´s serie;)

Dus voor mij is het echte Guitar Hero gevoel al sinds dat Activion het heeft overgenomen weg;)

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, daarom is er nu Rock Band. Meer Harmonix awesomeness!

Deel Deze Pagina