[Wii] [Wii]Super Smash Bros: Brawl

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 11 mei 2006.

  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet melee in een nieuw jasje, het is eerder een melee voor dummies. Alles is versimpeld. In melee waren er glitches, of hoe je het ook wilt noemen, die ervoor zorgden dat je bijvoorbeeld bowser (sloomste character, werd gezien als onspeelbaar door pro's) sneller kon maken. Als je bijvoorbeeld een aerial attack deed, kon je de lagg (de tijd die verloren gaat aan het landen) verminderen. Dit noemt men L-Cancel (als je een beetje wilt weten waar ik et over heb moet je et ff googlen). Die shit was dope. Dat zorgde ervoor dat je dodelijke combos kon uitvoeren. Bij brawl is dit allemaal er uitgehaald. Als je word geraakt door een aanval in brawl vlieg je weg, en als degene die je raakte dan naar je toe kwam om een combo uit te voeren, druk jij rustig op L zodat je ff 0.5 seconden invincible bent. Soort sidestep in de lucht. Dat kon in melee ook, maar daar had je een hitstun, nadat je wegvloog door een aanval kon je ff niks doen.
    Dit klinkt misschien heel ingewikkeld, maar alle melee fanatiekelingen zullen wel weten waar ik et over heb. :)
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Maar je moet toegeven dat als je het met 3 vrienden speelt het toch hardstikke gaaf blijft.
    Mijn broer zat boven Brawl te doen met zn vrienden en die leken de beste tijd van hun leven te hebben(om het maar een beetje te overdrijven :+). Voortdurend gelach etc
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7

    Ja maar voordat ze daar achter kwamen heeft ook maanden geduurd...
    maar ben het met je eens dat die lucht-sidestep eruit halen misschien wel het slechtste is van deze game.. waarom hebben ze adt in godsnaam gedaan|?/
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je vergeet wave-dashen ;)

    Nah dat is Lucas er in stoppen ipv Ness helemaal eruit halen ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan de kritiek op Brawl aan de ene kant wel begrijpen. Heb Melee zelf niet zo heel veel gespeeld, met name omdat ik pas heel laat aan een (tweedehands) GC ben begonnen en ook omdat ik de GC controller altijd ontzettend kut ben blijven vinden. Maar kan me er wel in vinden dat mensen zeggen dat Brawl geen mega-grote vernieuwing is t.o.v. Melee. Tenminste, van wat ik tot nu toe gespeeld heb.

    Aan de andere kant zit er wel ontzettend veel in. Tis zoals al werd gezegd, en wat de PU ook zegt, eigenlijk gewoon een soort Nintendo Museum wat je ermee in huis haalt. Zoveel game-modes, unlockables, verwijzingen naar oude klassiekers. Over de diepgang van het vechtsysteem t.o.v. Melee kan ik niet oordelen, daarvoor heb ik voorgaande te weinig gespeeld. Maar ik vind Brawl gewoon lekker spelen en er zijn zoveel toffe nieuwe chars toegevoegd. Meestal zet ik ook alle items uit behalve die Final Smash, het is dan erg leuk om te zien hoe iedereen als een idioot achter dat ding aangaat om die move te kunnen pakken. Online heb ik het nog niet geprobeerd maar als dat een beetje werkt kan ik me voorstellen dat het de replay-waarde van de game nog hoger houdt. Ondanks dat ben ik van mening dat een spel als deze nog steeds het beste tot z'n recht komt met 4 man op dezelfde bank. En dat heb ik de afgelopen dagen dan ook meer dan genoeg gedaan :)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja zeker geen single player game!
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik vind hem in het oog van enkel de SP ook niet eens echt tegenvallen. Er is genoeg te doen. Maar MP blijft bij dit soort spellen gewoon het leukst.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de singleplayer best tof... al die unlockables en modes is eigenlijk niet normaal...
    En in de multiplayer kan je vervolgens je skills op andere loslaten...

    Al werkt het online voor geen meter, lag van hier tot tokio 10 min. voordat je een potje hebt.. man man vraag me soms af waar Nintendo mee bezig is. Qua innovatie lopen ze voor maar juist de basis van online voor deze generatie.. wat een drama!!

    edit:
    En echt toffe dingen die nieuw zijn:
    - Hulp troffee's
    - Die super smash
    - Die 3 items die samen zo'n plane vormen..
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Online moet je het ook in een straal van 200km houden anders is het gewoon niet te spelen.
     
  10. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    De online ligt meer aan de verbindingskwaliteit van je medespelers. Als er één iemand in komt die een slechte verbinding heeft krijg je gelijk lag, soms zo erg dat je je Wii moet resetten omdat zelfs het pauzemenu onbereikbaar is geworden. Dan maakt het volgens mij weinig uit of ie uit Amsterdam of uit Moskou komt. Het beste is gewoon om With Friends te spelen. Ik speel daar regelmatig met Amerikanen en Canadezen, geheel lag-vrij.

    Gisteren trouwens de Subspace Emissary uitgespeeld. Het was wel vrij eentonig, maar het feit dat dit eigenlijk een extraatje is van een vechtspel, en de geweldige cutscenes maken het het zeker waard.

    Ik vermaak me tot nu toe heel erg met dit spel in ieder geval. :)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En co-op story mode is zeker leuk. Maar je hebt idd gelijk dat het één-tonig wordt.
     
  12. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik vond het ook erg leuk hoor. Van een vechtspel mag je niet al te veel verwachten op dit gebied, en het is toch knap dat je er nog een leuke game-ervaring van zo rond de 9 uur uit kunt slepen. Het is vooral een hele vooruitgang als je het vergelijkt met de Adventure Mode van Melee, die toch veel sneller begon te vervelen en veel minder... 'episch' was. De SSE is toch wel een droom voor Nintendo-fanboys zoals ik. :9
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar in de adventure mode kwamen alleen maar Nintendo figuren tegen en in de SSE bijna geen. Het had zo zijn charges. De een te kort en de ander te lang :)
     
  14. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: moeten jullie eens tussen nu en middernacht een pot spelen in die Animal Crossing stage (Smashville). ;)
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Is er eigenlijk een lijst met alle trophies/assist Trophies/Stickers etc.?
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wave dashen mis ik echt heel erg!!! ik deed echt enorm veel aan wave dashen in Melee :'-(:'-(

    Sowieso heb ik vaak iets van "ik blokte toch" en dan word ik weer geraakt. Het speelt gewoon anders enzo. Maarja het is toch ook een kwestie van wennen denk ik, ik speel btw zonder items dat vind ik leuker...
     
  17. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    even een vraagje hoe kan je met 2 spelers online op 1 wii?
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet volgens mij.
     
  19. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier al geprobeerd snapshots naar de PC over te zetten?

    Als je een snapshot hebt gemaakt, kun je deze via een SD kaart overzetten naar je computer. Dan moet je het bestandje met behulp van deze site decrypten: http://brawl.kakkoister.com/ , opslaan, en klaar.

    Ik heb er zelf al een aantal overgezet:

    [​IMG]

    De volgende plaatjes bevatten SPOILERS! over geheime karakters in het spel:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Nog zo'n leuke nieuwe functie in dit spel. :)
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vergeet die functie steeds joh :p Ik heb inmiddels wel een paar foto's gemaakt. Ik zal zo ff proberen of ik ze op de PC krijg :D

    Gelukt: (spoilertag ivm secret character (waar iedereen waarschijnlijk al vanaf weet))

    [​IMG]
    Ik vond hem wel tof zweven met die achtergrond :)

    [​IMG]
    Charizard in gevecht met eindbaas!

    [​IMG]
    Wario heeft trek :p


    Echt, deze game is gewoon ONWIJS tof :D Ben nu op bijna 60% van de Subspace Emissary en het wordt steeds wat pittiger! Alleen dit deel van de game is al geweldig uitgewerkt. Daarna ben ik nog een kwartier aan het coin shooten geweest :p Te gek :D
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008

Deel Deze Pagina