Sticky [Centraal] Ik zoek een Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 30 mei 2007.

  1. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie was jij in EnVy dan??
     
  2. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een serieuse CoD4 clan..
    niet eentje die in 4 weken uit elkaar ligt. heb ik namlijk vaak zat meegemaakt!

    Gamertag: vG x Xman
    heb vroeger in, eTa, M1GK, GS, aVIP, downFaLL, vG gezeten..
    k/d= 1.92
    accuration= 33.26% raak

    - k/d boeit mij niet maar wil wel voor de 2.00 gaan/hoger maar dat is meer voor de gein
    - accuration daar ga ik wel voor, wil rond de 50% hits komen..
    - wapens: M14, sniper en af en toe asault als het nodig is.
    - maakt mij geen &^%$ of er team,domination of wat dan ook word gespeeld. ik wil me voor elk type inzetten.

    mocht je interesse hebben dan mag je me toevoegen..

    greetz X
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    [​IMG]

    Truestarz zoekt nog één of wellicht twee mensen om het Gears of War team te versterken, ivm de release van BF:BC (Goldstrike gaat dat spelen)
    Wat wij verwachten:
    - Dat je skills hebt (Doh)
    - Dat je actief bent op GoW alsmede het forum
    - Tegen een grapje kunt, maar ook serieus kan zijn als het nodig is
    - Geen piepstem hebben, daar krijgen wij hoofdpijn van (tenzij je héél goed bent)
    - Bereidheid om naar LANs te gaan

    Clanervaring is een pre, maar niet noodzakelijk. Verder zoeken wij géén sniper en géén torque, maar een speler die op alle fronten uit de voeten kan.
    Niet te fanatiek svp, gezelligheid staat bij ons hoog in het vaandel.

    Als je interesse hebt kun je een message of friend request sturen naar TZ I GoldStriKe of TZ I Sliv of naar onze website gaan, namelijk www.truestarz.nl

    Mvg Sliv
     
  4. Venneke

    Venneke Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben net nieuw hier, en ik zoek ook een clan. Ik heb halo 3 en Gta IV voor online dus als jullie nog iemand zoeken dan kan ik het wel. Ik ben nog niet zo supergoed maar dat komt nog allemaal wel

    Gr venneke
     
  5. Oriaxz NL

    Oriaxz NL Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3

    ik ben:
    Oriaxz Nl
    ben net lid geworden van xboxworld, mijn echte naam is Erwin.
    ik speel nu al een tijdje halo 3 en vind het echt te gek, heb hier voor ook halo 2 gespeelt en halo combat evolved op de pc. op de pc zat ik altijd in een clan maar via de console nooit, ik moet zeggen dat ik dit erg mis en graag een halo 3 clan zou willen joinen. Ik ben niet echt goed in halo 3 maar ja oefening baart kunst toch? ik ben zelf skill rate 21 captain grade 2 maar ik heb al een eerder acount gehad en daarop was ik skill rate 38 major grade 1 maar deze acount heb ik helaas verwijdert. ik hoop dat ik wat van jullie hoor, ik ben eventueel ook wel berijt een proefmatch tegen 1 van jullie clan of met jullie clan tegen een andere clan. :thumbs:


    contact:
    Erwinpals@gmail.com

    Gamertag
    Oriaxz NL

    Peace :b:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  6. Da Perfect Game

    Da Perfect Game Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek een CoD 4 Clan^^

    Hallo Ik Ben Michael^^ Ik Zoek een serieuze clan waarmee je clanmatches enz kunt doen en praten enz Niet zo één waar iedereen stil is fz

    Gamertag : Digital Oneeee

    1th prestige 53

    Laat maar wat weten :)
     
  7. Mr Cyberjojo

    Mr Cyberjojo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen ik ben joey en ben nieuw hier in het forum!
    Ik was op zoek naar een leuke gezellige clan, die wel een beetje serieus gamen.
    Maar die zijn moeilijk te vinden dus probeer ik het hier.
    Ik heb zoeen beetje ieder avond tijd om te gamen. ik speel voornamelijk cod4 en halo3.
    Mijn skil zit in de middemode ma ik heb echt geen ervaring met clan ofzo maja.
    pm me maar op de xbox of stuur een mail of voeg me toe op msn Cyberjojo4live@hotmail.com(heb ook ervaring met websites maken html php MySql)
     
  8. MoshGFX

    MoshGFX Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog steeds een clan voor gears of war. als je een goeie shotgunner zoekt ik ben je man. maakt me opzich niet zoveel uit welke clan. als je maar een beeje raak kan schieten :p. voeg me toe WCC Mosh
     
  9. hazeel91

    hazeel91 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    Ik ben opzoek naar een clan die actief is op COD4, actief meedoet aan clanwars, ... Ik zoek eerder een clan die mid+/high quality heeft.

    Een beetje over mezelf...
    Gamertag : Hazeel91
    Vorige clans : AdRm
    Favoriete map : Geen voorkeuren, voel me wel op elke map thuis.
    Gametype : Normaal gezien SaD en HQ, maar voel me ook best thuis in de andere.
    killratio : 1.10 (ligt laag omdat ik ook vaak voor fun speel ;))
    Verder speel ik vooral als sniper of als submachine mp5, HQ meestal met LMG's.
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 'voor de fun' spelen ligt je k/d-ratio dus onder de 1.00, want anders kom je nooit op een gemiddelde k/d-ratio van 1.10. Daarom zal het moeilijk worden om een mid+/high quality clan te vinden.

    K/d-ratio zegt dan wel niet veel, maar 1.10 is toch echt heel laag. I'm sorry. :eek:
     
  11. hazeel91

    hazeel91 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    als je beiden evenveel doet wel :) ben er het levende bewijs van ;)
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat versta jij onder 'voor de fun' spelen?
     
  13. hazeel91

    hazeel91 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm dat het je gewoon niet uitmaakt hoeveel kills/deaths je hebt, gwn rushe of kweetni wa. of met vrienden gwn bv rpg only of knife only ofzoiets, maar dat is dan meestal wel private match.
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval succes met zoeken. ;)
     
  15. hazeel91

    hazeel91 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt :p
     
  16. halo3junkie

    halo3junkie Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik en een vriend van mij zoeken een clan, we spelen zowat de hele dag halo3 en we hebben een beetje hulp nodig om lvl 50 te worden met teamslayer en om gewoon wat matchmaking potjes te doen.

    Wij zijn beide 15 jaar oud, en wel in voor een grapje enzo.
     
  17. HB Trooper

    HB Trooper Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik ben HB Trooper ik ben goed in matchmaking en forge veel verder heb ik ook nog veel andere spelen dan halo 3
    ........................................................................................................

    als je geintereseert bent voeg me dan toe op xbox live me naam gamertag is HB Trooper:thumbs:
     
  18. SuperiorNigel

    SuperiorNigel Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik ben een halo 3 gamer.
    Eerst over armor etc.
    Heb hayabuse al, ben bezig met alles uittespelen op halo 3. moet er nog 4.

    Online.
    Ben nu Captain grade 2 met 18x Exp. en 22 Skill op Team Slayer.
    9 Skill op Ranker Big Team, Heb Liever Team Slayer.

    Ik Ben Nigel, Ben 14 jaar. speel halo 3 al een tijdje. ben aardig goed Kom maar op!
    Me Msn: nigel_landwehr@hotmail.com

    Of add me in-game:
    SuperiorNigel

    Cya
    Nigel
     
  19. J05B

    J05B Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi

    Ik heb pas sinds kort een live abo en wil me graag aansluiten bij een clan. Het is voor mij nog wel wennen het online gamen, omdat ik dus altijd single player speelde.

    K speel voornamelijk shooters en zoek dus ook een clan die voor een shooter game. COD4 lijkt mij op dit moment het beste. Ik heb deze compleet uitgespeeld en een deel van de maps ook op het moeilijkste niveau.

    Zoals ik al zei k moet nog even wennen aan het online gamen met de xbox maar dat komt wel goed,

    op me pc speelde ik altijd unreal tournament instagib matches en was daar echt koning. hit % ca 50 - 60

    k zit op dit moment in een verhuizing dus zal nu niet echt online zijn aangezien ik me internet aansluiting moet regelen, maargoed let me know
     
  20. Rama

    Rama Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    He zijn er toevallig mensen die met mij een cod4 team willen beginnen?:D

    pm me @ forum of xbox live
     

Deel Deze Pagina