Judo en Kano zijn goed uitgewerkt, wel pittig en oefenen zwaar noodzakelijk. Tafeltennis vind ik wat minder.
Waarom is dit spel niet regiovrij? Bij Play-Asia is hij 32 euro, maar niet regiovrij dus. In hier in Nederland €60 ofzo? Scheelt echt veel.
Dat zit er heus niet in. De meeste onderdelen komen denk van de atletiek. Zou wel leuk zijn als ze roeien of kayakken erin hebben gedaan.
Disciplines The following events are in the game Track 100 m 200 m 400 m 800 m 1500 m 100 m hurdles (women only) 110 m hurdles (men only) Field High jump Pole vault Long jump Triple jump Shot put Discus throw Hammer throw Javelin throw Aquatics 50 m freestyle swimming (men only) 100 m backstroke swimming (men only) 100 m butterfly swimming (men only) 100 m breaststroke swimming (men only) 3 m springboard diving (women only) 10 m platform diving (women only) Gymnastics Parallel bars (men only) Vault (men only) Rings (men only) Floor exercise (women only) Beam (women only) Uneven bars (women only) Shooting Skeet shooting (men only) 10 m Air Pistol (men only) 25 m Rapid Fire Pistol (men only) Other Archery, individual (women only) Weightlifting, +105 kg (men only) Cycling, team pursuit (men only) Canoeing/kayak K1, kayak single (men only) Judo, 81-90 kg (men only) Table tennis, singles (men only) In addition, the game will support competition in the male decathlon or the female heptathlon or 5, 10 or 20 random events.
1500 meter button bashen, dat betekent veel kramp Weinig verschillende sporten, maar dat had ik wel verwacht
ik heb hem! mijn eerste indruk. positieve punten. zeer fraai! (mooier dan de schreens) bekijk de voeten in de herhaling op de evenwichtsbalk maar eens. er zit weinig button bashen in het is echt timing en reactie. (je kunt wel als een gek rammen maar het moet precies, dat redt je met rammen niet.) zeer verslavend. sfeer! lekkere hummor als je mis grijpt of op de vloer valt. schiet onderdelen hebben nieuwe uitdagende gameplay. online is leuk, en fun. deze game blijft nog lang in m,n xbox zitten.. negatief. tafeltennis duurt telang als je met meerdere speelt.potjes tot de 3 of 5 waren genoeg geweest. geen namen invoeren. als een vriend van je een hoge score heeft kan hij geen naam invoeren. de game is moeilijk(vind ik) laden duurt net te lang. goed dat was het voor nu! ik vind hem die 60 euro waard mijn cijfer 8.5
Ik heb hem zo gisteren ook evntjes in mijn x-doos gestopt maar het mist toch wel de sfeer en vooral het buttonbashen van Athens 2004. Daarom zal deze ook geen vervanger worden van het almachtige spel Athens 2004 op de PS2! \o/
valt bij de 1500 best mee het butonn bashen. Dat is best goed uitgwerkt en je kan door even achter je tegenstander te gaan lopen best even paar seconde bijkomen. Zitten echt leuke games bij aleen het zwemmen gaat bij mij niet zo goed met de A en B knop werkt bij mij echt niet blijft die onder in het balkje staan en ook met de beide joystickjes kom ik niet echt verder dan een tijd van 23.5 ongeveer.
Hebben jullie trouwens al een favoriet onderdeel. ? ik vind het discus werpen en de 1500 meter wel cool
Het wiel rennen gaat via de teampursuit. Dus je bestuurt 4 renners opzicht wel grappig uitgewerkt omdat als er 1 moe word je de volgende weer naar voren moet laten komen. 1x gespeelt en zag er best aardig uit al mis ik een 1 tegen 1 mode.
Zowel met wielrennen als met de 800 en 1500 meter hardlopen is het moeilijk te bepalen hoe goed het gaat qua tijd. Winnen is bij laatste 2 wel (erg) makkelijk, maar hoe je ook een goede tijd neerzet daar moet ik nog even achterkomen. Meeste sporten gaan na wat oefenen wel wat beter en zelfs hardlopen kan ik af en toe winnen, maar om die records (of achievements) te breken dat lukt me nog altijd niet (tot op heden alleen hoogspringen). Wel verslavend, moeite om de 360 uit te zetten omdat je het nog 1 keertje wilt proberen!
Ik zit er over na te denken om dit spel ook te gaan halen alleen zit ik nog met een vraag. Ik kan mij herinneren van de pc versie van 2000 dat je je eerst moest kwalificeren door een aantal rondes te spelen en dan voor kon kiezen om naar de Olympische spelen te gaan. Mijn vraag is of dat nu ook zo is of speel je direct op de spelen?