Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als je de volgende game op de 1000 hebt en op deze gestemd en gereageerd heb. Ik stuur je wel wat chocokikkers of foto's van mijn kleine. ;)O-)

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    :emo:

Hehe, is deze game nog ergens voor een goedkope prijs te vinden btw?

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit is het goedkoopste.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik kan niet wachten tot de volgende game, hoop dat in dezelfde stijl is waar die volgens die ene screen wel een beetje op lijkt.

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo gisteren even uit pure verveling de game op 'hardest difficulty ' uitgespeeld ( is er eigenlijk wel een verschil met normal ? ). Nu moet ik nog een paar achievements voor de 1000 maar aangezien ik niet kan schaken zal ik het wel nooit halen :D. Maar er is ook een secret achievement over, is dat soms dat je het hoogste haalbare cijfer in al die lessen moet halen ofzo ? voor de rest moet ik nog die portretten halen ( geloof alleen nog die ene bij dat kleine haventje ) en iets met die fluimstenen.

Edit:
    haha , wat gevonden:
    I suck at chess, so what I did was go to chess.com, put it on hard, played as black and did exactly what the computer did as white. Make sure that your moves on the computer match what Black does in the game, this will help you win a lot faster.

Dat ga ik gewoon proberen :D

Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    haha. Zo kan het natuurlijk ook. :+
    Ik heb ze allemaal zelf weten te halen, maar die laatste vond ik behoorlijk pittig.

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit van me leven geprobeerd te schaken. Wist niet eens wat al die schaakstukken mochten doen qua moves :).

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nu dit topic toch weer bovenaan staat is het wel een mooi moment om een nieuwe mijlpaal te vieren. :

Mijn eerste HP filmpje wat de 10.000 views haalt! \o/
    En met 30 ratings een gemiddelde van 5/5 sterren lijkt me ook niet verkeerd. :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=sl1w0FisuHE

9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik gisteren nog gebruik want ik kon die gargoyle in die toren van verweer tegen de zwarte kunsten niet meer vinden :) Ik vote ook wel ff 5/5 voor je :p

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    yay \o/

Als ik de filmpjes steeds terug zie is het toch best zonde dat ik geen capture card heb. Het komt op deze manier best onprofessioneel over.

Ach ja.. Zolang het de mensen maar helpt :thumbs:

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef nog maar drie achievements: Schaken, discovery level 13 en dat gekke spelletje met die knikkers..als ik schaken en knikkerspel heb gehaald heb ik ook automatisch discovery level 13 denk ik..want voor de rest heb ik echt alles gevonden. Nu snap ik alleen niet hoe ik de achievement van dat spel met die knikkers moet halen want hoe vaak moet je iedereen verslaan en hoeveel kampioenen zijn er in het hele spel ?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    4 kampioenen:
    • Clock Tower Courtyard
    • Entrance Courtyard
    • Paved Courtyard 2x
    De 2e op het Paved Courtyard komt pas nadat je de andere 3 hebt verslagen.

Is het schaken toch niet gelukt door het met behulp van chess.com te doen? ;)

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt.

o dat schaken gaat vast wel lukken maar moet er nog aan beginnen :p heb vanmiddag eventjes al die lessen op O level gedaan.. was supersimpel. Ik doe eerst wel die gobstone dingen en dan het lastigste, schaken . Ik heb trouwens nu ik weer bezig ben met harry potter zin om de boeken ( voor de zoveelste keer :) )te lezen en de 6e game te gaan spelen.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    • Ik ga 1 dezer dagen weer opnieuw beginnen met de game.
    • Ik beluister op dit moment de Engelse Audioboeken van HP. (zit nu bij deel 2)
    • En ik ben de HP boeken opnieuw aan het lezen (Ik lees steeds eerst 1 niet HP boek, en daarna weer een volgend deel van HP; om en om dus). Nog een paar hoofdstukken in het normale boek, en ik kan verder met deel 5. :cool:
    Nu nog de NL Audioboeken vinden :+
    En maar wachten op film 6.
    En treuren dat er geen volgend boek meer komt.
    En zoveel mogelijk HP zooi op internet lezen (ik ben nog steeds alle interviews aan het lezen die rond de Engelse release van boek 7 zijn gedaan. Toen had ik een mezelf voorgenomen om niks meer over HP te lezen. Om te voorkomen dat ik spoilers tegenkwam. Moeilijke tijd was dat... :+)
    En als ik al dat bovenstaande heb gedaan begint de hele cyclus weer opnieuw :9

Ach ja... Zo heb ik tenminste nog andere hobby's buiten het gamen om. ;)

15. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm t is net gelukt om die gozer in de grote zaal te verslaan met wizard chess. bij die champion ging het goed totdat het chess programma van windows een bizarre move deed die dus niet in de game kan :D nah ja vanavond nog maar is een keertje proberen.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Is deze game net als de anderen of heel anders? Ik vond de andere games wel leuk alleen de lessen duurden veels te lang vond ik. Heb liever een game die het verhaal wat volgt, maar toch lekker vrij zijn om Zweinstein te ontdekken.

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    In deze game hoef je niet eens lessen te volgen ( en de lessen nemen +/- 2 minuten p.s in voor de achievement ). Deze game is echt gemaakt voor ontdekkers. Het leuke is dat er ook veel kleine verwijzingen uit de boeken in zitten verwerkt ipv alleen de films.

Ik moet zelf nog 2 achievements ( fluimstenen en discovery level 13, Deze krijg ik automatisch na de fluimstenen ). Alleen dat met die fluimstenen kom ik nog niet uit. Moet je deze nou 3 keer achter elkaar winnen voor de discoverpoints? Die kampioen van Zwadderich is erg simpel en deze heb ik dus ook al gehaald alleen die van Huffelpuf is erg lastig om drie keer achter elkaar te verslaan. Mss een keer een savegame starten op easy en het dan proberen :p

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heel belangrijk bij die Gobstone challenges: Als het doel is om zo dicht mogelijk bij dat putje te komen zonder dat je balletje erin rolt, moet je niet proberen er dichtbij te komen; maar de balletjes van je tegenstander gewoon wegstoten.
    Succes gegarandeerd! :D

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja twee van die gobstone challenges zijn simpel te doen, maar je hebt ook die ene met zo cirkel van knikkers, die is echt vern**kt.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Feestje.
    100ste comment is binnen. :+ (en natuurlijk een perfecte rating van 5/5 sterren na 48 ratings)
    edit: ey, dat is blijkbaar niet mijn enige filmpje met een perfecte rating. Ik heb een hele waslijst. :+

Waar ik me dus wel bij afvraag: Waarom vinden mensen juist die Gargoyles zo moeilijk te vinden? Ik had er geen enkel probleem mee.
    Het Defence Against the Dark Arts lokaal en de Stone Circle vond ik het moeilijkst, maar die krijgen een stuk minder views/comments.

Welke ruimte vonden jullie het moeilijkste? :9

Laatst bewerkt: 6 dec 2008

Deel Deze Pagina