ik vind de A.I vooral tegenvallen in de SP,.. alle vijanden hebben perfect aim en ze kunnen door bosjes e.d heenkijken waardoor ik een beetje uit het spel gehaald wordt.
Als ik het vergelijk met bijv Halo3 (ook grote non-scripted levels) kun je daar veel meer met de tegenstander spelen en verschillende tactieken proberen.
In battlefield kun je ook wel kiezen wat voor wapen je bij je houd en of je bijv te voet gaat of in een voertuig maar qua tactiek komt het altijd op hetzelfde neer; zorg dat je je tegenstander ziet voor hij jou ziet en schiet hem neer en dat vind ik toch wel jammer. Alle voorwaarden voor "emergent gameplay" zoals ze dat zo mooi noemen lijken aanwezig te zijn maar de simpele A.I haalt dat onderuit.
Maar zoals hierboven al gezegd wordt maakt de MP alles goed (dat is ook waar ik deze game voor gekocht heb)
Inviten gaat prima maar de chat kan soms ook op de 360 wat buggy zijn, ik heb al een paar potjes gehad waarin ik mijn squad niet kon horen (en zij mij ook niet) maar 9 van de 10 keer werkt het goed
Laatst bewerkt: 30 jun 2008