Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik namelijk al op de vorige pagina gedaan :) :) :) En btw, zelf heb ik hem voor 46 euro gekocht online via budgetgaming.nl kwam ik bij digitala dat is dus een webwinkel
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    En hij helpt je met het feit dat je €5 kan besparen :+
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik had m voor 40 euro bij Zuiderpark games waar die nu al weg is xD
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan iemand een reviewtje geven over het online gedeelte?;
    - Lag
    - Modes
    - Hoelang duurt het voordat je een game hebt (bij cod4 ben je bijv. binnen no time in een room maar een gemiddelde Wii game kan wel 5 min. duren)
    - Eerlijk (is het eerlijk of zijn er bepaalde unfaire dingen, zoals bijv. bij Pro Evo 6 had je dat heel veel mensen het team van adriano namen omdat hij van zo'n beetje overal kon scoren.. zulke dingetjes)

    etc.

    Want als ik top spin 3 haal, koop ik 'm natuurlijk om zo goed mogelijk te worden en sportgames moet je imo online doen (aangezien je na een tijdje tegen je vrienden ook wel weet wie de beste is).
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    - Soms is er wel eens lag, maar bij minder dan 50% van de game. Van deze lag heb ik persoonlijk geen last gehad, want dit is merkbaar door dat de game een paar seconden blijft hangen op het moment dat je de bal slaat. De bal komt terug van de tegenstander zonder lag, dus heb je er eigenlijk geen last van. Als je snapt wat ik bedoel.
    - Je hebt player matches en world tour (ranked), in de player matches kan je met je eigen speler of met de bekende spelers. Hier heb je de keuze uit quik match en custom match. Bij world tour (ranked) kan je alleen met je eigen poppetje. Je kan kiezen voor quik match of tournament mode. Tijdens elk seizoen mag je aan elk toernooi één keer deelnemen, het gaat hier om 4 grandslams van 3 rondes, vier masters van 2 rondes en nog een paar toernooien van één ronde. Op het moment dat je bijvoorbeeld de eerste ronde wint van een grandslam, gaat hij op zoek naar iemand anders die ook de eerste ronde heeft gewonnen, hiertegen speel je de halve finale. Dit hoeft niet meteen na de kwartfinale, maar kan op elk gewenst moment. Door wedstrijden en toernooien te winnen in world tour stijg je op de ATP ranking.
    - Tournament matches zijn soms niet te vinden, vooral als je in de finale van een grand slam zit, maar quik matches zijn er altijd wel. Je hoeft maar quik match te selecteren en je hebt een tegenstander.
    - Aangezien iedereen zijn eigen poppetje kan creëren is het hartstikke eerlijk, tenminste wanneer je het slim doet. Het nadeel is echter dat je ook mensen van level 70 kan tegenkomen terwijl je zelf pas level 50 ben, hierdoor maak je meestal geen kans tegen ze. Ook als je eenmaal een match hebt gevonden, mag je niet meer terug, omdat je dan een loss krijgt.

    Anders nog iets?
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.841
    Leuk Bevonden:
    9.227
    Ik was in deel 1 echt een serve en volley speler. Nu heb ik het anders gedaan en heb ik mijn forehand service en power tot echte speerpunten. Speelt best lekker hoe meer XP je aan iets besteedt hoe meer vertrouwen je er ook in krijgt, echt super om een rally te domineren van achteruit met harde forehands. Backhand, return, speed en volley heb ik in het begin ook nog wel omhoog gedaan maar ik ga me de resterende XP concentreren op 3 eerder genoemde punten. Gisteren deed ik mee aan de Australian open en kwam in de eerste ronde tegen Federer. Nog gewonnen ook! 2e ronde er kansloos uit trouwens...

    Nu al zin om US open te spelen aangezien ik echte kaartjes heb voor de finale :)
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat als mijn Backhand en Forehand beter worden dat ik dan iets harder ga slaan en dat ik de bal meer naar de zijkant toe sla? M'n Fore/backhand zijn nu ongeveer 54 en als ik heel lang mik naar links of rechts slaat ie de bal nog steeds niet echt goed langs de zijlijn, en zo nu en dan flink buiten de zijlijn. Ik weet dat ik ook met LT meer op de lijn kan slaan, maar dat is me nog nooit gelukt. Ik houd die heel even in en dan slaat ie hem meteen een meter uit.
    Het zal ook wel met timing te maken hebben, maar ik vroeg het me toch af.
     
  8. Achillias

    Achillias Guest

    Het heeft wel invloed ja.
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.841
    Leuk Bevonden:
    9.227
    Ja en nee. Je kan nog zo'n goede forehand hebben maar als je slecht timed zal de bal niet hard gaan en ook niet scherp de hoek in. Als je een goede slag hebt zal je de rally domineren waardoor je tegenstander veel moet rennen en jij ongeveer weet waar je moet staan. Dan kan je je beter voorbereiden en dus ook beter mikken waardoor je ballen harder en meer naar de lijn gaan.
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Bepaald de timing van de richting ook hoe scherp ie de hoek in gaat?
     
  11. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daarom is je voetenwerk heel belangrijk. Als jij al goed staat, kun je dus al eerder de richting van je schot bepalen (en dus LS indrukken naar die richting) en dan gaat de bal scherper die hoek in. Hoe eerder je in positie bent, hoe beter je dus de hoek in slaat.
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.841
    Leuk Bevonden:
    9.227
    juist! Hoe meer je je voor kan bereiden hoe scherper je kan spelen. Ik merk dat stamina toch wel handig is. Aan het einde van de wedstrijd heb je toch minder kracht.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Gisteren gepromoveerd naar de Pro Tour.

    Eerste potje direct op de Australian Open tegen Federer. Ik begon met het gevoel dat 'alles meegenomen was.' Ik eindigde met het gevoel dat ik het héél erg heb laten liggen.

    Ik heb namelijk drie matchpoints gehad, tegen alle verwachtingen in. Het was echt een zeer spannende wedstrijd, waarin maarliefst 117 (!) punten werden gespeeld! Federer won er 60, ik 57.

    Het werd uiteindelijk 4-3 (5), 3-4 ( 8 ) en 8-10.

    De eerste set begon gelijk met een break voor mij. Ik dacht dat ik weggemept zou worden, maar dat viel mee en de meeste punten kon ik domineren. Federer plaatste helaas direct een rebreak. Daarna verliep alles op service en ging ik voortvarend van start in de tiebreak: 3-0. Federer kwam keurig terug tot 3-3. Uiteindelijk kwam ik met 6-4 voor, maakte Federer één setpunt ongedaan, maar won ik wel met 7-5.

    Tweede set alles op service. Weer een tiebreak, weer kom ik voor en krijg ik op 6-5, 7-6 en 8-7 matchpoints. Geen van allen vallen mijn kant op en op 8-8 maakt Federer een wereldpunt en heb ik setpunt tegen. Helaas heeft hij aan één kans wél genoeg.

    Vervolgens de supertiebreak - wat ik overigens niet fijn vindt, maar de EK-finale stond op het punt van beginnen, dus okay - waarin ik met maar liefst 5-0 (!) voorkwam. Dat had ik dus gewoon af moeten maken. Maar opeens gaat het een stuk minder en vind Federer zijn vorm weer en komt terug tot 5-5. Het staat op een gegeven moment 8-8 en met een domme unforced error (verkeerd voetenwerk ter voorbereiding van een backhand) krijgt Federer een matchpoint. Met een slice-service en een crossball is het vervolgens over en uit. Balen!
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.841
    Leuk Bevonden:
    9.227
    Hmm ik had toch iets minder moeite. Brak Federer meteen, hij brak terug. Daarna 3-1 gewonnen. Volgende set heb ik Federer gedeklasseerd door hem 2 punten te gunnen :)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist de halve finale van de Australian Open gespeeld tegen Nalbandian. We waren beide na 1 set al volledig kapot! Heb 'm wel gewonnen met 4-2 en 3-1.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nice 1 !!

    En gebeurt dit vaak trouwens?? Want daar is niet zoveel aan lijkt me..
     
  17. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is je eigen risico, als je online ranked matches gaat spelen met een speler die niet maxed is kan je verwachten dat je tegen maxed players moet. Het matchmaking houd daar geen rekening mee.

    Persoonlijk vind ik het je eigen keus, als je perse niet kan wachten om online te gaan met een speler die nog niet maxed is brengt dat deze risico met zich mee. Ik vind het ook erg irritant als ik in de lobby ben en er steeds lagere players komen en leaven soms verschilt het maar 5-10 punten.

    Als je dat zo erg vind moet je gewoon terug gaan naar offline, daar career mode gaan spelen om je player te maxen en dan terug komen.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja oke maar er is ook niks aan om tegen iemand met lagere stats te spelen.. dat voelt ook zo duf aan..
     
  19. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee hoor, natuurlijk heb je dan een voordeel. Maar toen ik rond de 40-50 was won ik af en toe met gemak van maxed players. Het is in iedergeval niet onmogelijk zoals men dat beweerd.
     
  20. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt inderdaad echt niet zo heel veel uit. Ik heb met mijn character met 3-0 3-0 gewonnen van iemand met 20 punten meer en ook een keer 3-0 3-0 verloren van iemand met gelijke stats. Het gaat er echt om HOE je speelt, dat scheelt het allermeest. Online is gewoon grappig. Alleen heel soms heb je dat je na 1 game al ziet dat je dik gaat verliezen, en soms speelt die ander dan zo lame met alleen riskshots dat het ff vervelend is. Maar goed, zie het als oefening om toch nog wat puntjes te pakken.
     

Deel Deze Pagina