Bij mijn levertijd staat niks, alleen een kruisje dat ik kan annuleren Ik heb overigens gekozen voor: Afleveren bij DHL-punt, die zit hier namelijk om de hoek en ben niet de hele week thuis. Heb hem vrijdag pas besteld, maar hoop dat hij dan toch onderweg is!
Dat hopen we allemaal Ik hoop ook nog te weten te komen wat er mis is gegaan bij mijn bestelling/levering. Ik had het vrijdag al moeten hebben.
Maarrerhm, op Wehkamp staat dat de levertijd 4 weken is...Da's wel vaag, maar bij "Uw klantgegevens" staat er dan wel weer binnenkort (wat dat mag betekenen?)... Ik begin toch wel zin te krijgen in wat Aerosmith.
Iemand enig idee hoe het komt dat er bij mijn Levertijd niks staat? dat veldje is leeg terwijl hij allang besteld is. Hou je het nog een beetje uit dulle?
vandaag worden geen pakketjes bezorgd jongens, dus wees maar niet bang, vandaag krijg je hem sowieso niet overigens wacht ik er zelf ook nog op
Ik krijg heel vaak post binnen op maandag via de pakket dienst. Ik zou niet weten waarom dat nu opeens niet zo zou zijn....
Ja ik ook, maar ik heb gekozen voor DHL-afleverpunt. Maar bij mijn levertijd staat niks, een blanko vakje. Betekend dat dat hij al verzonden is?
Heeft de Wehkamp niet zijn eigen bezorgservice? En pakketpost komt zoiezo altijd laat in de middag. Mijn GH3 van Bol.com kwam ook pas om half 6 in de avond destijds
Ja hebben ze inderdaad, maar bij het bestellen kun je kiezen voor DHL-Afleverpunt, voor als je vaak niet thuis bent. Je wordt dan gebeld als het pakketje er is. Ben net hier bij dat punt(moviemax) geweest en er was nog niks Weet echt niemand hoe het kan dat er bij wachttijd een leeg vakje staat?
Pakket post is bij mij altijd stipt om 1 uur smiddags \o/ Ben helaas niet thuis, mn broer wel gelukkig GH word dinsdag geleverd omdat vrijdag niemand thuis was en zaterdag ook niet, en dan 7 juli maar eens checken of dat t wat is