Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

1. Minder dan 1 week

15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

37,4%
  3. 2 weken tot een maand

15,8%
  4. langer dan een maand

4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een launch xbox..jaartje niet gebruik vanwege een trip naar het buitenland
    Gisteren 3 red lights..Xbox valt niet meer onder de garantie. Morgen maar bellen en kijken wat er te regelen valt

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    xbox valt wel onder garantie. Want rod is 3 jaar.

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, beter. Stond verder niet vermeld toen ik op xbox.com had ingelogd. Wist dat de garantie verlengd was voor rod, maar niet hoelang dat nog was..thanx voor de info

4. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is mijn xbox weer stuk gegaan, gaf 1 rood lichtje aan: error e74.
    Meteen gebeld met de supportlijn die gelukkig open is op zondag, kreeg vrij snel 'n engelse persoon aan de telefoon die me heel netjes hielp. Hij liet me wel even flink schrikken toen hij zei dat mijn garantie voorbij was en dat het geintje me 89 euro zou kosten, terwijl ik mijn xbox nog maar iets langer dan 'n half jaar heb. Na even iets gevraagd te hebben aan zijn collega kwam hij erachter dat in ons kleine landje een andere regeling geld met de garantie, de garantie is namelijk in ons land langer dan in de UK (anders had ik mijn aankoopbewijs nog kunne scannen en was de garantie ook nog verlengd). Maarja, tis wel flink balen dat mijn xbox straks 2 tot 3 weken weg is, net wanneer mijn vakantie begint |:-
    De vriendelijke engelsman wist me niet te vertellen wat voor hardwarefout e74 is, weet 1 van jullie het misschien?

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    google.nl -> Xbox 360 error E74? :)

6. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat super snel bij mij :

24 juni : gebeld met xbox support
    25 juni : label binnengekregen en later xbox opgehaalt
    27 juni : mailtje dat ze hem hebben ontvangen
    28 juni : mailtje dat hij onderweg terug is
    Morgen 30 juni : waarschijnlijk hier weer vertel dat nog wel even
    Nieuw snelheids record? ;)

Maar het vreemde is dat ik een nieuw tracking nummer voor de terug weg heb gekregen en dat bij de oude nog staat dat hij is afgeleverd... Bij het nieuwe tracking nummer staat geen plaats waar de xbox vandaan komt alleen dat vandaag (zondag) de factuur gegevens in mijn woonplaats ofzo zijn ontvangen... Krijg ik misschien een nieuwe opgestuurd? Vertel het morgen wel even aangezien ik op mijn xbox een klein onopvallend kruisje had gezet weet ik of ik een nieuwe heb...

Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wars niet. ik kreeg alle voorgaande keren een andere(wel is waar gebruikte) xbox terug.
    nog steeds geen label binnengekregen, morgen maar meteen MS ff bellen.

8. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag 2e poging van UPS om me xbox weer af te leveren, deze keer gelukkig wel iemand thuis.

9. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag xbox opgehaald, vandaag al teruggestuurd! :D Hopelijk morgen binnen.

10. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, bij mijn oude trackingnummer staat dat hij op de terugweg is naar mij, maar dat stond er al toen hij aangekomen was bij xbox.
    Heb nu een nieuw trackingnummer, en er staat: Factuurgegevens ontvangen.
    Hopen dat hij morgen binnen is.

Heb de RROD al wat langer, maar door misverstanden met de labels is hij woensdag pas opgehaald, zaterdag aangekomen en vanochtend opgestuurd naar mij.

Duurde helaas wat langer, maar kan niet wachten tot hij terug is!

11. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen welke labels? Ik had geen gezeur met labels ofzo.

12. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je xbox opstuurt moet je er labels opplakken die je van xbox zou krijgen.
    Je kon ze via post of e-mail krijgen.
    Ik koos voor e-mail maar ik heb niks ontvangen en uiteindelijk heeft UPS ze zelf meegenomen en op de doos geplakt.
    Waarschijnlijk is dat bij jou ook het geval.

13. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, okay. Ik schrok al. :+

14. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is terug. \o/

Al met al een ander half weekje geduurd.

15. Jessin W

Jessin W fuck xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Op de ups site staat er dit! Hij is vorige week donderdag dus aangekomen in Duitsland en naar mijn idee is het niet druk, als ik alle andere topics zie!
    Na hoeveel dagen geven ze aan dat hij gemaakt is en hoelang duurt het meestal nadat hij is geleverd?

FRANKFURT,
    DE 26/06/2008 8:17 AFGELEVERD
    26/06/2008 6:45 WORDT AFGELEVERD
    26/06/2008 6:33 AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 26/06/2008 3:39 VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 25/06/2008 23:58 AANKOMSTSCAN
    ROTTERDAM,
    NL 25/06/2008 20:30 VERTREKSCAN
    25/06/2008 20:19 HERKOMSTSCAN
    25/06/2008 13:15 AFHAALSCAN
    DE 23/06/2008 10:52 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Gr Jessin

16. Achelon

Achelon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb 3 dagen geleden een Xbox gekocht, vandaag gemerkt dat mijn internet draad heel erg raar loopt dus ik wou hem rechtrekken, normaal blijft ie vasthaken dat internetdraadje maar deze keer niet en mijn xbox viel een half meter, nu heeft ie dus E68 Harddrive Error, zonder harddisk doet ie het en met niet.|

Wat moet ik nou doen, terug naar media markt en kijken of ik een nieuwe kan krijgen? Of opsturen, dat is heel erg kut want dat betekent dus dat ik mijn 3 dagen oude xbox moet inruilen voor een mischien wel 1 jaar oude gefixde!

Help!

17. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Je hard drive is beschadigd door de klap. Waarschijnlijk ben je nu alle data (save games, etc) kwijt.

Je zou het eerst bij media markt kunnen proberen. Aangezien het je eigen schuld is, is er een kans dat MS geen garantie geeft |:- . Daarna kun je altijd nog proberen te bellen naar de klantenservice.

Je hoeft waarschijnlijk alleen je hard drive om te wisselen voor een nieuwe. Aangezien je een hard drive error kreeg en zonder hard drive je xbox het gewoon doet.

18. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de terugweg krijg je een nieuw Trackingnummer via e-mail.
    Die kreeg ik in ieder geval wel!

19. Achelon

Achelon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, een beetje liegen brengt je ver.... gloednieuwe xbox met harddisk gekregen weer bij Media Markt = happy echalo! dankje voor de replies though

Oh en is het okay om de xbox horizontaal te leggen? zo blok ik wel de onderste ventilatie gaten, is dat niet erg?

/Mod Dubbelposts samengevoegd, gebruik aub de edit-knop :) - the Matrix

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klopt, verticaal geeft inderdaad betere koeling. Het is geen probleem om hem horizontaal te leggen, maar ik zou ook kijken naar de plaats waar hij staat. Staat je Xbox in een dicht kastje? Dicht tegen een muur gedrukt? Ik zou er altijd voor zorgen dat je 360 vrij staat en veel lucht heeft om te koelen. Dan kan hij gerust horizontaal liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina