EK pes 2008!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 30 mei 2008.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    heey, komt er weer een volgend toernooi na deze want dan wil ik graag weer meedoenO-)
     
  2. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ja misschien de olympische spelen?
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een eerlijk antwoord alsjeblieft.Ik speel 2008 echt al maanden niet meer omdat het Online ZUIGT!!!!daarom speel ik nog steeds PES6 online en zit inmiddels op 2400 potjes online.Als ik dan weer 1 x 2008 speel wordt ik weer met de neus op de feiten gedrukt van die rare verspringingen tijdens de wedstrijd, scoor je echt duidelijk een goal...krijg je een corner?(heb ik echt al meerdere malen gehad) raak je de bal kwijt zo'n 30 meter voor de goal van je tegenstander, verspringt het beeld ineens en staat je tegenstander met de bal oog in oog met je keeper?of je hebt een kans en je schiet de bal tegen de lat en de bal eindigd bij je eigen keeper.????Allemaal van die rare irritante dingen online!!...jullie totaal geen last van?
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ff een eerlijk antwoord?

    Heb jij een achterstand?:)
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah daar heeft iedereen last van, er was laatst een update waardoor het minder zou zijn maar veel beter is het er niet op geworden, maar soms (vooral tegen nederlanders) heb ik potjes waar je helemaal geen lag of maar een beetje lag hebt, terwijl je tegen amerikanen of fransen enorme lag hebt, maarja..

    =(
     
  6. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol wat versta jij onder de olympische spelen?

    :9