EK pes 2008!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 30 mei 2008.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    heey, komt er weer een volgend toernooi na deze want dan wil ik graag weer meedoenO-)
     
  2. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ja misschien de olympische spelen?
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een eerlijk antwoord alsjeblieft.Ik speel 2008 echt al maanden niet meer omdat het Online ZUIGT!!!!daarom speel ik nog steeds PES6 online en zit inmiddels op 2400 potjes online.Als ik dan weer 1 x 2008 speel wordt ik weer met de neus op de feiten gedrukt van die rare verspringingen tijdens de wedstrijd, scoor je echt duidelijk een goal...krijg je een corner?(heb ik echt al meerdere malen gehad) raak je de bal kwijt zo'n 30 meter voor de goal van je tegenstander, verspringt het beeld ineens en staat je tegenstander met de bal oog in oog met je keeper?of je hebt een kans en je schiet de bal tegen de lat en de bal eindigd bij je eigen keeper.????Allemaal van die rare irritante dingen online!!...jullie totaal geen last van?
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ff een eerlijk antwoord?

    Heb jij een achterstand?:)
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah daar heeft iedereen last van, er was laatst een update waardoor het minder zou zijn maar veel beter is het er niet op geworden, maar soms (vooral tegen nederlanders) heb ik potjes waar je helemaal geen lag of maar een beetje lag hebt, terwijl je tegen amerikanen of fransen enorme lag hebt, maarja..

    =(
     
  6. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol wat versta jij onder de olympische spelen?

    :9

    Zal kijken of ik deze week nog tegen Portugal kan spelen, anders word het volgende week
     
  7. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ..



    Olympisch voetbal toernooi is toch ook al geloot?Denk alleen niet dat alle landen erin zitten.
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk het wel, want ik begrijp je opmerking niet !!!!!
    :confused:
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, bovendien zitten er maar 4 echt goeie teams in(Nederland, Argentinie, Brazilie en Italie) waardoor het niet echt eerlijk zou zijn voor de anderen.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    bn vanaf donderdag op vakantie voor 2 weken. maarja ik denk dat ik na de vakantie nog steeds de enige ben die een kwartfinale heeft gespeeld

    :lol:_0/
     
  11. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen word Portugal-Duitsland gespeeld;)
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt niet! Dazlin heeft er ook 1 gespeeld :+
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah dazlin was wel fanatiek:) die wou steeds tegen mij oefenen, jammer dat ik tegen hem moest in de kwartfinale:'-(
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zou er ooit een winnaar komen met dit toernooi? 8)
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    naja ik ben de enige die de halve finale heeft gehaald!

    de owh zo ijverige tournooileiding kwam met het briljante idee om het tournooi door te laten lopen tot het wk in 2010. geniaal.

    als we nou ff naar het mijnenveger tournooi kijken, dat heeft netjes een deadline en dat werkt allemaal prima, de regel hier is als je klaar bent met het leegvreten uit je neus, en je de xbox aan kan zetten en dan toevallig je tegenstander online is kan je spelen. anders dan hoeft het niet hoor, maar als je even tijd hebt en je het in je op kan brengen om te kijken wie je tegenstander is en deze dan heel misschien kan benaderen om een potje van in totaal 15 minuten (xbox aan, xbox uit. spel in de xbox stoppen) zou dat echt super vet zijn, en schrijf je een volgende keer niet in als je 24/7 niet kan spelen omdat je het zo enorm druk hebt zoals hier al een paar keer gezegd. beetje nadenken. damn

    geen tijd hebben voor 1 potje maar wel tijd hebben voor dit soort kansloze opmerkingen.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hee doe ff niet zo bijdehand zeg jesus wie denk je wel niet wie je bent. Beetje lopen doen alsof jij alles kan en andere niet, je hoeft niet mee te doen als je niet wilt.

    on: alpine (tsjechie) wanneer kan je, heb je al toegevoegd op mijn tijdelijke account aangezien Dyonko zonder gold zit.
     
  17. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Viktor was jou probleem man?
    Er zijn ook nog mensen die moeten gaan werken of andere dingen.
    Maar mn kwartfinale gespeeld!
    Duitsland-Portugal 0-0 (Duitsland wint na penalty's)
    Erg gelijkopgaande wedstrijd waar ik een x goed weg kwam toen Portugal
    bijna scoorde maar een verdediger nog in de weg stond.
    Na 120 minuten stond het nog steeds 0-0 en toen kwamen de gevreesde penalty's!
    Wederom kwam ik goed weg want Ricardo zat in de goede hoek maar hij glipte alsnog door zijn handen:) Verder hield ik er nog 3 en leek het gedaan maar toen miste ik er nog 2 en bleef het spannend tot de laatste penalty's.
    leuke wedstrijd en uiteindelijk met veel geluk gewonnen:)
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik speel morgen tegen tsjechie, en tot dan in de halve finales jerooney ;)
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Kroatie 1-2 Tsjechie

    Hij stond vroeg op voorsprong.Naarmate we verder speelden werd het spel veel kutter.
    Mensen lopen niet .... missen vanaf 1 meter .... kunnen de bal niet aannemen .....
    Er zitten gigantische bugs in.
    Verder had hij nog in de 2e helft van de verlenging 2 levensgrote kansen van letterlijk 2-3 meter die over werden geschoten!
    Daarna krijg ik een kans en die ging er gelijk in.

    Bilic 1-0
    Baros 1-1
    ??? 1-2
     
  20. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Spanje-Italie nog ff gespeeld word kunnen de halve finale's gespeeld worden:)
     

Deel Deze Pagina