Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het idee dat de game toch wel voor meer verkopen van de console heeft kunnen zorgen... Op zo'n beetje alle fora kom je wel mensen tegen die speciaal voor deze game de console hebben gekocht dus. Misschien niet de aantallen dat men bij Sony wil zien.... Het lijkt wel alsof die tijd een beetje voorbij is.
    GTA4 heeft veel verkocht maar een echte piek in de verkopen van consoles waren vrijwel niet waar te nemen.

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Maar het is ook (of vooral) een game voor de fans. Het spreekt mij in ieder geval niet aan.

Denk dat GT5 wel een systemseller is. Vooral met de content van Top Gear. Maar ja, wanneer komt die uit?

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ook MGS helemaal geen game die ik zou kopen, als ie op de xbox was uitgekomen was er volgens mij niet veel bijzonders aan, maar nu ie op de ps3 is vind iedereen het geweldig omdat het zowat de enige game is daar die exclusief en goed is.

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat onzin. Het is volgens mij gewoon een goed uitgewerkt spel, en voor de fans is dat dus heel briljant. Een nieuw deeltje Halo wordt ook briljant gevonden, maar vooral door fans van de serie.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm komt MGS toch nog naar de 360 :+

Alert reader Jonny L. was watching the bonus features disc that came with Metal Gear Solid 4, thought he spied something funny, backed up a few frames, and grabbed the above: Why, that looks like an Xbox 360 devkit on someone's desk at Kojima Productions!
    Now what on Earth would he need that for? Kojima Productions has produced all of about zero titles for the 360; he's flatly said MGS4 isn't meant for that platform, and MGS4 openly disparages (spoiler, kinda) the HD-DVD format in a codec call.
    Maybe he was just using it for "research." That's the excuse I give when the credit card company asks me to validate certain, uh, Interwebs purchases.
    Jonny says the above frame came from the segment "Hideo Kojima's Gene" in the bonus features disc, for those who have it and want to watch. The large size version, without graffiti, is after the jump, if you want to get down and sleuth this and argue the details of the frame.

Place your bets... heeft MrX toch gelijk

Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Had hij niet gezegt dat hij MGS4 een keer had laten draaien op de Xbox 360?

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.726
    Een stukje uit de quote van Fardo klopt niet echt. Iedereen denkt dat die Codec grap over de disc change op de Xbox 360 slaat. Waar het echter op slaat is iets heel anders. Dit is echter een spoiler voor de mensen die de game nog niet hebben gespeeld en nog gaan spelen.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :+ Iedereen weet toch dat de dev kits zwart zijn van de 360 :+ dit is gewoon een normale 360 (quote is van kotaku)

oops wist ik niet spoiler tag gezet

Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.726
    Nouja, op zich is het in deze vorm geen spoiler. Echter, ik had voor mijn edit iets getypt om te verduidelijken waarom die codec call niet perse op de 360 gericht hoeft te zijn. Daarmee spoilerde ik eigenlijk iets uit de game wat veel mensen niet zullen waarderen. Vandaar dat ik zei dat ik er niet verder op in ging omdat ik anders iets zo spoileren ;)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De trophies komen naar de ps3......geeneens goed gejat:

http://www.psonly.nl/nieuws/16062/F...kthrough:_Trophies/reacties_pagina1/#reacties

Mijn reactie daar:

Dit komt tegelijk met 2.40 op 2 juli die ook ingame xmb gaat bevatten, zo te zien geen friendinvites wat de update voor mij alweer grotendeels mislukt maakt.

http://www.psonly.nl/nieuws/16063/Firmware_2.40_verschijnt_op_2_juli/

Tegenvaller dit.

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe zelfs dat profiel cardje ziet er wel erg gejat uit ronde hoeken, achievements onder je eigen gamercard avatar. :eek: Achja het is natuurlijk leuk dat ze op PS3 ook zoiets als achievements krijgen, maar idd wat je zegt Kevf ze hadden het bij de lancering almoeten doen. En vind het een beetje half werk, ook kwa vormgeving...

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat een Rip Off die trophies :eek:

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ditmaal Sony's PS3 in Bonusround, wel weer interessant om te kijken, met het vooruitzicht op de E3.

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    haha. Die tropy's! wat een na-apers! Maar het zal toch niet zo goed worden als op de xbox :)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is alleen ook nog eens een slechte rip-off :'-(

16. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch eigenlijk echt ongelooflijk...........Sony is jaren lang marktleider geweest, heeft miljoenen PS1 en PS2 consoles verkocht (ook de PS3 verkoopt aardig.)

Voor complete volksstammen staat PlayStation gelijk aan gamen.

En ondanks(of misschien juist daardoor, arrogantie) dat alles bakken ze er GEEN ENE REET VAN met de PS3 tot nu toe.

Al die geweldige verhalen over alles op 1080p, 2 monitoren, 60 FPS, Blue Ray, BC.........................de Next Gen zou pas beginnen bij de PS3.

Niets is nog uitgekomen.

Kreupele lancering
    Geen Rumble
    BC is eruit gegooid(komt hopelijk softwarematig terug)
    Alles 1080P?...............nou echt niet, 60fps en 2 monitoren al helemaal niet.
    Blue Ray is nog steeds niet nodig gebleken.
    Alle games worden uitgesteld.
    Naast Uncharted en MGS4 (ook geen 60fps) geen noemenswaardige exclusives.
    Singstar zonder draadloze microfoons(ja ook die waren aangekondig)

Om het af te maken, gaan ze nu ook MS nog eens slecht kopieren, want dat trophy gebeuren gaat echt helemaal nergens over.

Wanneer halen ze in Japan eens hun kop uit hun eigen reet................

Of nu snel alles goed maken, of de stekker eruit en kappen ermee.

Niet de bedoeling om Sony compleet af te zeiken, gewoon even een feiten opsomming van een teleurgestelde PS3 bezitter.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik bedacht me nog iets leuks, je kan op de ps3 savegames van anderen downen zonder enkele moeite.....hoe lossen ze dat op mbt trophy's?

brak.

Maar ps2 titels komen er misschien aan!

http://www.psonly.nl/nieuws/16065/PS2_titels_deze_zomer_in_de_PlayStation_Store?/

Ik blijf ze zelf trouwens liever kopen voor mijn ps2. Mijn hd is toch vol ;)

edit: lees trouwens net dat ook niet alle games ingame xmb gaan ondersteunen....way to go Sony.

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Toch logisch? En het is niet geheel Sony's schuld. Ok, ze hadden het er al sinds het begin moeten insteken maar als ze er later mee komen en de developers willen er dan geen patch voor maken is het niet Sony zijn schuld hé.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er staat ook nergens dat alle toekomstige games het wel gaan ondersteunen. En hoezo niet Sony zijn schuld? Ze hadden ook vanaf dag 1 kunnen aangeven dat het er aan zat te komen en dat er dus ooit een patch aan had moeten komen. En zelfs als dat niet het geval was dan maak ik als gamer geen onderscheid tussen developers en sony ed. De ps3 biedt als console icm zijn spellen een spelervaring en die is, ook met de komst van de langverwachte 2.40, nog allesbehalve compleet. Het maakt mij toch niet uit bij welk poppetje de schuld ligt?

Feit is dat de 360 dat wel biedt en in de herfst het weer op de schop gaat gooien. Met de stevige livebasis die ze nu hebben, heb ik daar al het vertrouwen in.

Sony komt in de herfst met home, maar als ze met 2.40 nu al niet alle games afdekken gaat het fout in de basis. En op een slechte fundering kan je geen goed huis bouwen.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Leuk, weer iets afgekeken bij Microsoft..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina