Iemand hem vandaag ontvangen? omdat sommige dachten dater geen pakketpost was op maandag? Bij de DHL-Afleverpunten worden er op maandag gewoon pakketjes gebracht!
Als ik m morgen heb...dan boeit het me niet, want zelf ik vind het dat te warm om te gamen. Ik ga dan lekkah zwemmen.
Voor de mensen die willen weten wanneer hun Wehkamp bestelling afgeleverd wordt, je kan bellen naar een automatische service lijn van de Wehkamp (even je klantnummer bij de hand houden). Dan zegt een bandje welke bestellingen er open staan en hoe lang het nog gaat duren wanneer deze afgeleverd worden. Het nummer van de lijn is: Informatielijn: 038 4 264 364 Deze automatische telefoonservice geeft 24 uur per dag antwoord op vragen over bestelde artikelen die naar u onderweg zijn, het bezorgtijdstip van grote artikelen, uw bestedingsruimte en uw openstaande saldo.
Ik heb hem laatst ook besteld, en toen stond er Levertijd: 1 week. Toen stond er bij levertijd niks, en nu staat er 4 weken. Bij mijn bestelling! Denk dat ik hem dan toch ergens anders bestel ofzo
Ja, erg raar allemaal. Vraag me af of dit nu bij BassieJ en Dulle bijvoorbeeld ook al is, want voor zover ik me kan herrineren waren zij een van de eerste die besteld hebben, maar nog niks binnen hebben.
Dan was het volgens mij Dulle, die hem aardig vroeg heeft besteld. Iedereen dus een levertijd van 4 weken?:{
Ik heb net een mailtje gestuurd, maar zit toch te twijfelen wat ik moet doen als blijkt dat de levertijd echt 4 weken is, dan wacht ik denk ik maar af. Want het is natuurlijk wel erg goedkoop, 60€ voor spel + Gitaar
Ja same here, alleen weet niet of ik zoveel geduld heb. Dalijk hebben ze hem na die 4 weken nog niet op voorraad. Goedkoopst is hij nu 80 euro(op wehkamp na) Edit: Naar welk E-mail adress heb je hem gestuurd? dan stuur ik er ook een!