GODVERDETYFUSKLOTEWEHKAMP Serieus, als iemand ff dat e-mailadres ff wil posten dan ga ik die gasten zo ontzettend verrot schelden dat de nooit meer een levertijd aanpassen. Jezus Christus, zoiets flik je niet met je klanten. Wacht, ik ga ze wel ff bellen, dat maakt misschien meer indruk...
http://www.wehkamp.nl/w2/Klantenservice/ContactFormulier.aspx?Page=CON&Page=INF&IHC=ADR&FGID=1 Via deze link heb ik het gedaan EDIT: Zullen we een xboxworld meeting houden voor de deur van het hoofdgebouw van Wehkamp ? xD
Ik lig al voor het hoofdkantoor met de laptop, ik hou een demonstratie in me eentje Echt godsamme verkloot, lekker service zeg! Stuur ze zo ook een e-mail! Wil die Guitar hero en wel NU! Edit: Hoe weet je wat je klantenummer is?
Ik kan m'n klantnummer ook niet vinden Staat in je orderbevestiging. Edit: laten we allemaal onze boze mailtjes posten \o/
Omg whaha xD "Uw vraag is verzonden naar onze informatiebalie. U krijgt zo snel mogelijk bericht." Zo snel mogelijk... Is dat Wehkamps voor een paar maanden?
Ha, hier staat hij nu ook op 4 weken! \o/ Annuleren die hap! *gelukkig nog niet betaald*. Ik ga straks lekker de stad in om hem te halen! Dan maar geen gitaar van Aerosmith erbij, ik stik toch van de gitaren inmiddels!
kom op jongens, hadden jullie serieus eigenlijk verwacht dat ze zo'n stormloop aan bestellingen op voorraad zouden hebben, een beetje realisme kan ook wel he maar ik ga mijn bestelling ook annuleren en super smash bros brawl van het geld halen
Ik denk dat ik 'm ook maar afwacht, geld om een duurdere te kopen heb ik niet En @ Game Error: Dan hadden ze dat ook eerlijk moeten zeggen, en niet bij elke bestelling 'binnenkort' neer moeten flikkeren. Als ik vantevoren had geweten dat het 6 weken zou duren had ik 'm sowieso niet besteld.
Je bent niet echt slim bezig als je het zou annuleren. Nu krijg je een gitaar + gratis game (of een game + gratis gitaar). Zo een aanbieding vind je nooit meer. Pech gehad dan als ik het wat later krijg, maar uiteindelijk bespaar ik me er wel behoorlijk wat geld mee. Dan koop ik nu wel UTIII.
Ik denk dat ik hem gewoon haal via play-asia. Daar is het spel regiovrij en ik heb nog een mooie $10 coupon. Dus zal maar iets van 30 euro worden. Zal later nog wel eens kijken voor een los gitaartje...
Mooi balen dit! zit er nou niet echt op te wahten om 4 weken te wachten. Naja doe het denk ik wel, want 90 euro heb ik niet op het moment. Koop wel even een ander spel, en dan zie ik het over 4 weken wel. Er staat ook onder dat de levertijden altijd kunnen veranderen. De kans is dus groot dat ze er nu weer heel wat hebben ingeslagen omdat ze weten dat er veel bestellingen zijn. Misschien zijn ze over 2 weken weer binnen, dus ik wacht wel even af!
Net met Wehkamp gebeld, en ik kan die van mij binnen nu en een week verwachten. Zoals ik al zei ben ik een speciaal geval; mijn pakketje is bij Selektvracht kwijtgeraakt (de fout ligt iig bij Selektvracht; ik hoorde tegen deze tijd al te rocken.) Afwachten dan maar.