Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Misschien dat het al eerder gevraagd is, maar kan je ook je eigen gezicht er in krijgen dmv de Live Vision cam? Ik ben van plan het spel vanmiddag te gaan kopen en als dat nou kan neem ik ook wel ff zo'n cam mee ;) En anders ga ik zelf wel even prutsen om me hoofd er goed in te krijgen..
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die optie zit er niet in. Je zult zelf moeten kneden om je hoofd er zo realistisch mogelijk uit te laten zien.
     
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Oke.. ook goed. En als het niet lukt probeer ik Nadal wel even te maken :) Ga er nu maar s om dan
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.841
    Leuk Bevonden:
    9.227
    Mijn poppetje lijkt trouwens nog best op me, hij is alleen een kop groter :)
     
  5. Achillias

    Achillias Guest

    Prachtig om live tennis te zien en daarna het spel zelf te spelen op de console :).
     
  6. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn poppetje is totaal niet gelukt, hij lijkt op een kruising tussen alex turner, een aziaat en iemand met het syndroom van down 8)
    (en zo zie ik er niet uit)
     
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Wanneer kan ik die Beauty Salon gebruiken en wat kan je er? Of is ie alleen voor vrouwelijke tennissers?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Alleen voor vrouwelijke tennissters
     
  9. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    tennissters zijn altijd vrouwelijk :9
    yay, eindelijk een wedstrijd in een grandslam online gewonnen, 3-0 4-3, sta nu in de halve finale van de US Open \o/
     
  10. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :lol::lol:
     
  12. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha ja weet ik t ik dacht misschien kan ik me oogkleur veranderen daar ofzo.. dacht dat dat in de vorige ook kon dmv lenzen ;) Die ik nu heb gekozen bevalt niet helemaal
     
  13. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zijn riskshots. Ik word er een beetje gek van ook. Iedere keer tegen met mensen met hogere stats ben ik nu kansloos. Ze serveren en ik kan alleen maar retourneren, dan doen ze power shot andere kant op, en klaar. En dit gewoon constant. Dan ga ik maar beetje zitten kutten tot ik het zat ben en of ik doe nog ff m'n best, of ik forfeit gewoon. Het is gewoon kansloos afwachten tot het afgelopen is dan, is voor niemand leuk. Dat is wel jammer.

    Ik heb alleen leuke partijtjes tegen gelijkwaardige stats. En ook dan soms echt elk schot een powershot door iemand... tja, jammer dat die niet wat moeilijker zijn, want het maakt het geheel niet leuker. Ik moet het misschien ook maar de hele tijd gaan doen, maar ik vind het leuker om iemand uit te spelen door goed positiespel of een onverwachte hoek kiezen zo nu en dan.
     
  14. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, wel irritant dat je niet kan kiezen tegen wie je speelt in world tournament, daardoor moet ik ook nog wel eens forfeiten want tegen iemand met gem stats 70 hoef ik gewoon niet te beginnen.
     
  15. forzav

    forzav Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit begrijp ik nog wel... maar is er een optie om een ranked match op niveau te selecteren?
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die optie er was, dan kon hij toch kiezen :+

    Volgens mij begrijp je het dus toch niet. Nog even voor de duidelijkheid: Er is GEEN optie om een ranked match op niveau te selecteren.
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij world tour even de uitslagen bovenin te lezen:

    Foxx NL vs Mister Caveman: 3 - 0, 3 - 0
    lomwad18 vs MaradonAlex10: 4 - 3, 3 - 1

    Best grappig om te zien :)
     
  18. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk ja, waarom post je nou degene die ik heb verloren. :D
    Heb wel 9 titels. :)
     
  19. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 5 titels in totaal volgens mij. Geen grandslams, alleen van die 2 ronden-toernooitjes en die van 1 match. Gisteren na een aantal dagen even snel 3 potjes online gespeeld weer. Tegen die Fox kon ik niks beginnen nee, die heb ik geforfeit.
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Foxx, die ken ik wel van pesonly
    waarom forfeit je tegen hem? beetje laf
     

Deel Deze Pagina